Sziasztok!
Egy totál láma kérdésem lenne, hátha valaki 1 mondatban megválaszolja :)
Guglizom már egy napja, de lehet én csinálok valamit rosszul. Még sosem akartam ilyen appot gyártani, már egy halom perl-gtk cuccot csináltam, de erre nincs ötletem.
A probléma mindössze annyi h. legyártok egy GTK2::Table objektumot, amit belerakok egy ScrolledWindow-ba. Viszont a contentet frissíteni szeretném időközönként, mégpedig úgy, hogy a teljes Table objektumot újragenerálom.
Az egész működik teljesen jól, egyedül az újrarajzolással van probléma, mert az nem akar menni. Egy-egy egyszerű objektumot átvariálni nem okoz gondot (pl. Label -> set_label();), de nem tudtam kitalálni, hogy hogyan lehetne ezt az egészet kvázi újrarajzolni. Window szinten sikerült egyedül eddig, de az meg nem jó, mert nem akarok 10-30 másodpercenként egy új Window objektumot legyártani és törölni a régit, ráadásul egy Unity-vel irtó bután néz ki.
Köszi!
Zoli
- 3065 megtekintés
Hozzászólások
up esetleg?! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10+ éve programoztam ilyesmit, de rémlik a problémád. A programot nem találtam meg, de tudom, hogy sikerült a tábla letörlésével, ahogyan te is írtad - Label -> set_label(); -, megoldanom, vagy valami hasonló megoldással rávennem a gtk2-őt. Valami olyasmi sejlik fel, hogy fake táblát csináltam, és utána a megfelelőt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni