( mash | 2009. 06. 09., k – 14:30 )

A video lejátszás annyira nem érint, bár persze kérdéses, hogy össze tudjuk-e kötni valamilyen módon a textúra kezeléssel. Nem hiszem, de erre most nem tenném a nyakam. A OpenGL ES-nek meg még nem volt időm utánna nézni (crunch-time van éppen nálunk), de nem te vagy az első, aki ezt pedzegeti. A "régi" MBX valóban nem tudott shadereket, mert az ugye OpenGL ES 1.0-ás. Gyorsan utánna is nézek, hogy a 3G S valóban 2.0-ás OpenGL ES chipet és implementációt tartalmaz-e. Ha esetleg találsz info-t, akkor oszd meg velem is, légy szíves! Bár gondolom a 3.0-ás SDK-ban is van rá utalás bőven. Csak lenne már a nap 48 órás! :)

Szerk.: na szóval! Több forrás szerint is OpenGL ES 2.0 kompatibilis a 3G S. Ezek szerint lassan mégis beindul a fregmantálódás. Az új játékok nem fognak futni a régi 3G-ken. Mondjuk szerintem ahogy mi sem, úgy más cégek sem fogják még egy darabig veszni hagyni az a 40m+ usert, aki a régebbi vasat használja. Főleg, hogy itt a $99-os 3G.