( zeller | 2008. 04. 14., h – 16:25 )

Ok. így már árnyaltabb a kép, sajnos a legtöbb nagyjából nullkilométeres apcivettefelspécizettverdámvan kölkök szokták azt hinni, hogy tökéletesen tudnak vezetni. A 40-60E km nekem is megvan, sőt van néhány hely/útvonal, ahol a forgalom ritmusát felvéve khm. rugalmasan vagyok kénytelen kezelni a KRESz-ben leírtakat (Árpád u. ~60 km/ó-ra hangolt lámpái...), viszont ott is inkább külső sáv, mérsékelt túllépés (ami még "ráfogható" az autó műszerének és a leolvasásnak a hibájára (2% a műszer, 3-5% a leolvasás)), mint a belső sávban rohanás. Autópályán a kocsinak a 130-135 "ízlik", így egértelmű, hogy ott is tartom a sebességet, persze dinamikusan követve az eseményeket.

A legtöbb baj egyébként azokkal van, akik nem tudnak/akarnak alkalmazkodni a forgalom ritmusához, akár fölfelé, akár lefelé, illetve az alapvető jelzéseket ignorálják: nem adják (irányjelző), és nem veszik (észre...).

Anno nekünk azt monták az oktatáson, hogy ha kimegyünk az útra, készüljünk fel arra, hogy mások sem ismerik/tartják be a KRESz-t.