Nem nagyon érzem ezeket um. kompetitívnek. Én igazából nem szoktam könnyűzenét hallgatni. De azért a tehetséget felismerem. Fiat abszolút az. Feljebb linkelték Allie Sherlock -ot. Ő is az,és ő tényleg kompetítív Fiattal. Ez izlés kérdése: az ő hangja nekem már túl karcos (Fiaté pont jó) de azért a lejsztungot elismerem bárkinél: OMG HIS VOICE IS UNIQUE- Michael Jackson - Billie Jean | Allie Sherlock & Fabio Rodrigues cover ez nagyon ott van! De nem csak az énekhangról van szó, hanem jóval többről: arról a mentális erőről amivel vagy igen, vagy nem rendelkezik az előadó, aminek forrása az illető személyisége, és aminek instrumentje az előadott dal, melyen keresztül ez a mentális erő érvényesülhet átragadva a közönségre, magával ragadva őket.
MOndjuk a négereknek a vérükben van a ritmus. De minden négrnek ugyanúgy van a vérében. Egyformák. Annak a mentális erőnek amit egy néger előadása közben érez a közönség, nem az illető személyisége, hanem a négerek kollektív tudata, kollektivizmusa a forrása. Bizonyára vannak kivételek, de lényegileg igaz. A könnyűzenének a mindenki által vitatottan létező alávalósága éppen a néger zenei gyökeréből, a kollektivizmusból származik. és ez az alávalóság van felemelve, mint ellenvektor, Fiat személyiségéből eredő mentális erővel - mondjuk úgy vulgáris érthetőséggel: ő valóban a szarból igazi várat épít.
Itt lelken játszik - szárnyat igéz rájuk: Ed Sheeran - Perfect / By. Queen On Street