( gee | 2018. 06. 17., v – 01:27 )

Azt hittem, ez a cikk ugyanaz lesz, mint a videó, amit tegnap láttam. De nem. Abban egy olyan tesztet mutattak, amiben a Tesla szépen nekiment egy álló autót formázó akadálynak, és levonták kb. ugyanezt a következtetést.

A különbség annyi volt, hogy abban valami biztosítónak vagy biztosítók szövetségének az embere magyarázott.

Én azt nem értettem akkor sem, és ezt a cikket nézve sem, hogy vajon miért a Tesla rendszerével tesztelve törnek pálcát az egész iparág felett.
Én úgy tudom, hogy a Tesla rendszere nem önvezető rendszer, csak egy az átlagnál okosabb segítő - más autók is tudnak olyasmit, hogy pl. autópályán tartja a sávot és a követési távolságot, akár meg is áll, ha előtte megállnak. Szóval nem csoda, ha van olyan eset, amit nem kezel jól. Nem is ígérték, hogy mindent kezelni fog.

Az Ubernek van egy saját rendszere, ami azt hiszem, hogy önvezető, nem ilyen okos asszisztens csak.
A Google-nek meg van egy (amennyire látom a cikkek alapján) mindenki másnál fejlettebb rendszere.
Bizonyára vannak még más cégek és rendszerek is.

Nem lenne értelmesebb ezeket (is) tesztelni, ha sommás véleményt akarunk megfogalmazni?