( xclusiv | 2017. 09. 05., k – 13:00 )

Hát lehet nem azért adják el, mert szar (de), de ha jó lenne akkor megtartanák, vagy legalábbis nem ennyiért adnák el. Mert az új korában kb. 12 milliós Ampera itthon kerül (hahu-n írtak szerint) 3-4 évesen, 150e km-rel 4 millióba, az azért brutális értékvesztés az első pár évre. És még így is annyi, mint egy új autó...

Szerintem ezek a hibridek magukkal hozzák mind a benzines (belsőégésű), mind az EV-k problémáit. Azaz ott van benne egy kis turbós motor a maga minden potenciális problémájával, és mellé megnyered még az EV protenciális problémáit, azaz cserélheted az akkut (és egyéb sallangokat) horror áron ha elpusztul. Plusz nehéz mint a sár.
Ráadásul a kutya se ért hozzá (na nem mintha sok olyan autószerelő lenne itthon, aki bármilyen autóhoz is ért), alkatrészt is max. gyárit találsz hozzá ("Just over 10,000 Opel/Vauxhall Ampera cars had been sold in Europe as of June 2016"), szóval ha valami megkotlik benne, akkor hamar eljön a GTK. Ezért is adják el.

És az a 70 km hatótáv leginkább max. 60 km, ez is csak akkor igaz, ha nem kell fűteni, hűteni, vagy szellőztetni, és nem mész 70-nél gyorsabban. És még viszonylag új az akku, és nem taposod neki, és stb.