( uid_395 | 2013. 08. 06., k – 12:35 )

Elképzelhető, hogy maga a program amivel a szerviz ellenőrizte a SuperUser program fennlétét automatikusan annak értékelte, hogy rootolták. Amennyire én tudom ezt az APK-t fel lehet rakni root nélküli telefonra is, csak épp nem lehet vele mit kezdeni.

Újra kell ellenőriztetni velük, nézzék meg a Motorola flash programmal, milyen SBF van rajta, milyen verzió, van-e rajta más bootloader, stb.

Simán elképzelhető az is, hogy mivel fenn volt a SU program ezért arra "riasztott" be a rendszer.

Valamint angol és régi az android, ezért ezek is plussz pontként szolgálnak.

Mindenesetre a bevizsgálótól kérjél egy jegyzőkönyvet vagy valamit erről az esetről, valamint arról is, hogy mi alapján állapították meg (részletesen technikailag leírva), hogy a készülék módosított szoftvert tartalmaz (rootolt).

Mindenesetre nem kell rájuk borítani az asztalt még, csak udvariasan érdeklődni.

Ui.: Szurkolok, hogy sikerüljön garanciáztatva javítani, a defy nagyon jó kis készülék, ugyan nekem defy+ van, de tökéletesen meg vagyok vele elégedve :)