A fedélzeti kamera lófaszra sem jó, attól még megmurdelsz. Tolólap (kopófelületként, nehogy sérüljön a kamion) big Macken, az a tuti. A lényeg, hogy a lap szögben álljon, hogy a felkenődött aprójárművek, és véres hullák maguktól lejöjjenek, ne kelljen még a lekaparásukkal is bajlódni.
Ha valaki nem ismerné a kereszteződést:
https://maps.google.com/?ll=47.564785,19.022484&spn=0.005285,0.025578&t…
Hasonló volt a forgalmi szituáció: a szemből érkező két sávban autók állnak (elég hosszú sorban, kisebb dugó volt befelé), én pedig 50-60 körüli sebességgel a belső sávban (pont ahonnan a kép készült) megyek az előttem haladó -kezdem őket nagyon utálni- átlátszatlan furgon után, megfelelő követési távolságot hagyva.
Kb. miután áthaladtam a képen látható lámpa vonalán az előttem haladó nyomott egy satuféket. Tudtam, hogy mellettem, és mögöttem üres a külső sáv, így egy darabig elgondolkoztam azon, hogy kisebbet fékezek, és sávot váltok.
Ha megtettem volna, ma már vsz. nem élnék, ugyanis míg ezen gondolkoztam, padlógázzal jött szemben (!) a külső sávban egy idióta izomagyú állat a haverjával valami kisautóval, majd bekanyarodott a Pomázi útra -szintén szemben a forgalommal. Gondolom nem bírta kivárni a dugót, meg aztán onnan sokáig is tart balra fordulni...
Szerencsére meg bírtam állni -és a mögöttem érkezők is-, de itt sokadszorra elgondolkoztam azon, hogy tényleg a fenti kombóval kellene közlekedni.
Még csak féket sem nyomnék. A két faszt még betolnám a temetőbe, ennyivel is előrébb lenne az ország, aztán letudva a közszolgálatot, szépen hazakamionoznék, otthon meg elsimítanám még a földutat grátiszba az utcánkban.
--
zsebHUP-ot használok!