( uid_17626 | 2013. 02. 24., v – 23:50 )

Szerintem nem feltétlen. Napi szinten látok jobbnál jobb ötleteket dilettáns kivitelezéssel. Aztán a szerencsétlen nem érti, hogy miért nem működik az ötlete. Pedig egyszerű: tanulni kellene! Ezek az emberek a meg nem értett "zsenik".

Nem kellenek nagy ötletek ahhoz, hogy valaki nagy dolgot csináljon. Itt van pl a vatera. Elburjánzott a faszságtól le kellene tisztítani az ötletet, és akár új termékként megküldeni piacon. Vagy itt a másik népszerű site az ingatlan.com béna kivitelezés. Mivel lehetne lenyomni? Újragondolt üzletpolitika egyszerűbb tisztább gui. Mi lenne a változás? pl.: nincsenek ingatlan irodák csak magánszemélyek, akik visszakaphatják a hirdetésük árát, sorsoláson vagy másképpen, mondjuk kupon formájában amit beválthatnak egy lakberendezési áruházban. Ezek egyszerű kis béna ötletek, csak azt kívánják prezentálni, hogy nem kell új dolgot kitalálni, elég a másik ügyetlenségét kijavítani vagy tovább gondolni, megvizsgálva annak hibáit.

Kurva nehéz és drága egy új dolgot bevezetni egy piacra (ha csak nem tudod egy darab tő mondatban elmondani mi is a cucc).
Ha pedig valami régit, meglévőt csinál az ember, akkor egyszerű a feladat: "Ott kell bőrkabátot árulni, ahol már kapni."