Tényleg érdekes probléma ez. Az alap el ugye az, hogy növelni kellene a mechanikai tapadást és csökkenteni az aero szerepét. Ezzel egyet is értek értelmes keretek között, hiszen így több kerék-kerék elleni csatát láthatnánk. Tényleg izgalmasabb lett a KERS-sel, a DRS-sel és a Pirellivel a show.
Viszont az nekem sem tetszik, hogy ennyi gumitörmelék keletkezik. Erre csak annyit mondtak, hogy hát ha kopik akkor valahova mennie kell. Viszont akkor vagy legyenenek pici darabkák ezek vagy egyszerűen kenődjön fel a nagy részük az aszfaltra. De talán ettől is egyszerűbb lenne, ha tartósabb lenne a gumi, viszont a kopó réteg vékonyabb lenne, máris csökkene a gumitörmelék és megmaradna a sok kerékcsere. Apropó, a sok gumicsere 2-5 szerintem elengedhetetlen, hiszen látványos, megkeveri a sorrendet és újabb taktikai elemet ad a showhoz. A másik finomítást még az jelenthetné, ha lenne egy kevésébé tapadó réget ez alatt (mondjuk -1-1.5 másodperc) ami kibírna 2 kört és akkor lehetne nyomni, mégis megbosszúlná magát egy picit, ha túlviszed a határon, viszont ezt a pilóta dönthetné el, már ha tudja. Így lenne egy kis mentőöv -2-4 másodperces lassulás előtt.
Szóval én teljesen megértem Schumi kritikáját és valahol egyet is értek vele és nem hiszem, hogy nem lehene a show megtartása vagy akár fokozása mellett egy kisebb kompromisszumot kötni.
Üdv.: CreMindES