X-Mission Eks -> Selle Italia Q-bik

Ma délután nyerget cseréltem. Az eredetit is kezdtem már megszokni, de mégsem volt az igazi. Igazából kulacsért és kulacstartóért mentem a bótba, de megakadt a szemem a Selle Italia termékvonalon.

X-Misson Eks
A gyári X-Mission Eks kb. 500 km-t teljesített nálam.

Selle Italia Q-bik
Helyette feltettem a kicsit szélesebb, extra komfortot ígérő Selle Italia Q-bik-et.

Elite kulacs
Meg ha már úgyis imbusz-kulcs volt a kezemben, felcsavaroztam az Elite kulacstartót is.

Ma tekertem egy 20-ast az új nyereggel. Valóban komfortosabb. És végre inni is tudtam útközben, így sokkal szórakoztatóbb volt a bringázás.

Hogy hosszútávon beválik-e az új nyereg, az majd kiderül.

Hozzászólások

Én ma vettem elő a bringát, most lett átnézetve, nekem is nyereg csere. Kimentem pecázni az Újpesi-öbölhöz, kb. 6 km. Odafele nem is volt gond, hazafele rájöttem, hogy emelkedik az út végig és a szél sem nekem segített. Lehet az elmúlt 3-4 év +20 kilója sem javított az esélyeimen. Elég volt hazaérnem. És nem is a teljes felszereléssel indultam el.
Régen pedig megvolt nyáron a heti 120-150 km. Reggel 5-kor Kunmaradas-Berekfürdő, kettőkor fordítva. Hazaérve versenykeró lerak, jó öreg 28-as felmálházva előszed és vissza Berekfürdő pecázni, este meg haza.

Ulest kene nekem is venni, mert rohadtul tori a seggem, markolat is kellene vastagabb.