Elosztott Szurkolói Avatár Adatbázis 2

Az álom elkezdődött” mondhatná a galaktikus 30-as, Santiago Munez: http://www.imdb.com/title/tt0380389/ A debreceni álom pedig úgy folytatódik, ahogy a kép mutatja.

Mint már itt a http://hup.hu/node/90349 blogban ismertettük az elnevezést: Elosztott Szurkolói Avatár Adatbázis néven elkezdtük szurkolóként jellemezni a labdarúgást. Fő célunk, s egyben a FerSML platform célja egy olyan szimulációs környezet (egy új XML nyelv: az avatárok nyelve és az azt feldolgozó szimulációs szoftver) kialakítása, melyben a véletlentől függő, megfigyelt jelenségek ugyanolyan statisztikai tulajdonságokat mutatnak, mint amilyeneket a valóságban tudunk megállapítani: http://www.inf.unideb.hu/~nbatfai/FerSMLPlatform.pdf

DVSC vs. Bazel

Tehát a futballt szerető és értő szurkolók körében keresek érdeklődőket egy Elosztott Szurkolói Avatár Adatbázis (Distributed Supporter Avatar Database) a létrehozásához. Az adatgyűjtés elsődleges célja a FerSML projekt labdarúgás szimulációs modellje kialakításának a támogatása.

Remek lehetőségnek ígérkezik a következő két hétben a BL harmadik selejtező körében a Debrecen és Bazel összecsapása: a VB-s szimulációknál is használtak mintájára elkészítjük a magyar futball főváros és a Bazel avatárjait. Ehhez a hazai csapat esetén a Sport TV-ben még néhányszor biztosan leadásra kerülő közvetítést lehet alapul venni. Olyan értelemben, hogy megnézzük és vagy az avatárokat adjuk meg rögtön vagy segítünk ennek a táblázatnak a kitöltésében:

Játékos mezszáma
Pályán töltött idő [perc]
Labdaszerzés [hányszor]
Szerelés [hányszor]
Felfutás (kiugrás) labdával [hányszor]
Kapura lövés [hányszor]
Avatár-fejlesztő nickneve

A vendég csapat esetén is hasonlóan szeretnénk eljárni. Valaki látta, rögzítette esetleg az FC Basel - FC Zürich mérkőzést? Mert akkor az alapján tudna segíteni a vendég csapatot jellemző táblázat (vagy ugyancsak rögtön az avatár fájl) elkészítésében.

További infók pl. itt olvashatóak:

Elosztott, mert nem cél az avatárok központosított tárolása. Elegendő, az avatár-fejlesztő egyszerűen kiteszi a webre.

Szurkolói, mert a szurkolók építik.

A FerSML (Football(er) Simulation Markup Language) projekt lapját közvetlenül itt találjátok: https://sourceforge.net/projects/footballerml