Csak assembly-ben kódoltam akkor még. Írtam Amigára egy-két kisebb játék szerűséget meg néhány 3D-s cuccost. Az egyik 3D-s forgó szarságomat átkódoltam az akkori Intel-re. Egy P166-om volt DOS-sal. Doom2 volt rajta meg az assembly kódjaim. Hát Amiga után egy rémálom ócskaság volt az intel platform.
Egy háromszög fill-t csináltam, ami meg volt világítva meg pörgött forgott, semmi extra. Gondoltam felteszem ide, hátha érdekel valakit egy kis móka (de kizárólag csak a minőség határozott figyelembe vétele nélkül) :)
Sima dosbox-ból indul az exe. Realmode-ban futtatom, semmi rendszer barát megoldás, törlöm a memóriát ahol gondolom és veszek belőle amennyi kell :D
(megj.: éppen ezért nem garantált a futása, most néztem debian-on dosbox-ban, simán ment)
dosbox ablakban:
mount c ~/Desktop
c:\3dring1.exe
Itt egy kép, Itt meg az ASM forrás :)
Szerk.: A futtatható binárist meg elfelejtettem kitenni :)
- log69 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1181 megtekintés
Hozzászólások
Tuti... Régi szép emlékeket idéz...
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Windowson (legalább is xp-n) gond nélkül fut natívan, nem kell hozzá dosbox se. :)
Bírom az ilyeneket, amikor mindenféle opengl nélkül kódol valaki 3d-t. Respect! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Mad Elks az egy csapat, amire gondolsz demo az a Technological Death szerintem. :P
-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, pontosan, a demó címére nem emlékeztem :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni