Ami a leendő 0.6-os kiadást illeti, egész jó haladásról tudok beszámolni: a 0.6-os verzióba tervezett funkcionalitás nagy részével elkészült a csapat (pl. villamosok támogatása (NewGRF révén), stb).
Bővebben: itt és itt, a 0.6-os kiadás útitervének részletei pedig itt. NewGRF lelőhely itt található.
Jó játékot!
- MiHaMiX blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1881 megtekintés
Hozzászólások
villamos? az mit takar? rendesen vasuti sinek, csak uj kocsik/motorkocsik?
vaaa lesz drive-through road stop! ez mennyire kiralysag lesz. meg flexible tracks below bridges! jajjaj csak legyen mar vege a vizsgaidoszaknak.
valami jaratszerkesztot kellene lassan beleintegralni a jatekba, mert az embernek gyakran olyan sok a jarmuve, hogy kulon-kulon iranyitgatni oket nagyon maceras.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://wiki.openttd.org/index.php/Tramways
Nekem a kép alapján úgy tűnik, hogy saját vágány és depo lesz hozzá...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kosz a linket, ez istenkiraly.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, méghozzá annyira semmi köze a vasúthoz, hogy az útépítő toolbarra kerül rá, és csak két irányú sínt lehet letenni, mint azt az utak esetében megszokhattuk már, a rendszer ezek alapján rakja ki a megfelelő sínt.
Mit értesz a járatszerkesztő alatt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valami olyasmi feluletet kepzeltem el, amivel nem a jarmuket, hanem az utvonalakat tudnad szerkeszteni. ez pedig modosithatna az osszes, azon az utvonalon kozlekedo jarmu menetrendjet.
pelda:
allomasok A1, A2, A3
a jarmuvek ezen kozlekednek, de szeretnel egy A4-et beiktatni, es A2-t kivenni. ha nem kozos menetrenddel csinaltad az egeszet (ami konnyen elofordul), akkor minden egyes buszon at kell ezt allitani. ha kapnal egy listat, ami az A1, A2, A3 menetrendet tartalmazza, es ennek valtoztatasa automatikusan kihatna minden ezen az utvonalon kozlekedo jarmure, akkor sokkal egyszerubb lenne a jaratszervezes, mert menetrendkozpontu, es nem jarmukozpontu lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lasd hrgy postjat
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
olvastam, en is hasonlo modon oldom meg most. de ott meg igy is egyenkent kell atirni a jarmuvek utvonalat, csak a jarmuvek kivalasztasat segiti ez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Villamos: Yól értem, hogy valami TTDPatch kell ahhoz, hogy járművek is legyenek hozzá? Miért nem hozza magával a játék by default?
Járatszerkesztő: Én a járműtípusonkénti listát szoktam erre használni. Azért yó, mert fel van benne tüntetve a jármű forrás-cél állomása, és ez elég. A megállóból meg megtudom, hogy összesen hány jármű közlekedik arrafele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
rosszul erted, nem TTDPatch kell hozza (az az eredeti Transport Tycoon Deluxe windows alatti megvaditasara hasznalhato), hanem NewGRF.
A jatek licensz-okokbol nem hozza magaval alapbol. De ha te rendes grafikuskent nekiallsz, es csinalsz villamos es villamossin grafikakat, amit atadsz a projektnek, akkor hidd el, bekerul alapbol a grafika a jatekba. Addig azonban newgrf-ezni kell, ami nem olyan bonyolult azert... Amugy erdemes NewGRF-fel felturbozni a jatekot, mert rengeteg jopofa dolog van benne mar.. speci allomasok, stb...
Nezd meg a CRFCrawlert, eleg jo tematikus listat ad, de az OpenTTD wikijeben is van rola dedikalt oldal.
jaratszerkesztes: egyetertunk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
TTDPatch vs NewGRF: OK, nálam a kettő cirka egy, lévén eddig egy oldal volt számomra csak ahonnan .grf fájlokat lehet letölteni. Arról meg hogy csináljak: Háát... ha nem lenne alig több grafikai érzék bennem mint egy csimpánzban, talán megpróbálnám, de így... Ha nem előre megrajzolt elemekből kell összerakni valamit, én elvesztem...
NewGRF: Használok őket, persze; bár most az egyik nagyon rámászott. Meg most sikerült egy stable openttd-t felrakni, és csak harmadszorra jöttem rá, hogy miért nincs egy csomó menüpontom (automata newgrf belövés pl.). Most maszkolom ki a instabil oTTD-t.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni