- tompos blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2146 megtekintés
Hozzászólások
én rendkívül visszásnak tartom, akár még a vásárlástól elállást is. a vevő úgy szórakozhat, ahogyan akar - az eladó pedig mindenképpen szív. de szívhat a következő vásárló is: kaphat visszacsomagolt terméket, amit 13 napig gyűrtek. figyelmeztetés nélkül.
ui szerintem a könyvelést sem könnyíti meg a havi áfásoknál.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lájk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig nem hülyeség ez. Mivel a webshopban esélyed nincs kibontani és megnézni az adott terméket, hogy méretre vagy bármi más tulajdonságában megfelel-e, kell hogy lehetőséged legyen elállni a vételi szándéktól. Ha meg elmegyek egy boltba, hogy megnézhessen élőben a terméket, akkor nem fogok a webshoppal szórakozni, megveszem ott helyben, így biztosan azt kapom, amit kiválasztottam és még a szállításra sem kell várakoznom. Abban viszont egyetértek, hogy ez a kereskedőnek szívás.
Abban már nem teljesen, hogy használt terméket kapsz. A garancia az általad elkövetett vásárlástól él, nem az első eladástól. Továbbá nem hiszem, hogy olyan tömegesen élnének ezzel a lehetőséggel. Én személy szerint egyetlen egyszer éltem ezzel (kritikán aluli volt a termék minősége), pedig az élelmiszert leszámítva szinte mindent webshopban vásárolok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
értem én, de visszás. itt helyben többször előfordultak olyan tanácsok, hogy miképpen tedd tönkre a merevlemezed a garidő utolsó napjaiban; vagy miképpen vidd vissza a szarodat a boltba miután gyorsban megcsináltad amit szerettél volna - esetleg kielégítetted a kíváncsiságod. jó sok szmájlival meg némi helyesléssel zárva. de ezt csak oldalágról közelítve vetem fel, mivel a végfelhasználó elég sokszor gyarlóbb ennél - és amíg ezt feltételek és következmények nélkül teheti meg, addig ez melegágya az egésznek. örülök, hogy te nem ide tartozol, de a példa ellenében kevés vagy a mérleg másik oldalán.
pedig akár használt terméket is kaphatsz, amire ugyan él a garancia - csak a nyitó példában említett 60 nap múlva visszavitt terméknél ez bizonyos garanciaidőből természetesen levonódik [valószínűleg tudtodon kívül], amit valakinek azért mégiscsak biztosítania kell. tehát ismételt eladásnál a garanciális ciklus utolsó két hónapjában a kereskedő duplán szívhat - vagy esetleg te fogsz várni a javításra akár két-három hónapot, amíg az utolsó kereskedelmi lánc lefocizza a disztribútorral / gyártóval a helyzetet. persze erről, mint vásárló véletlenül sem tudsz előre, utólag meg pláne nem: az lesz a duma, hogy a "gyártónál van a terméked, függő státuszban, nem a mi sarunk". egyébként én, mint végfelhasználó nem szeretnék olyan terméket sem kapni újként, ami akár két napig is ment valahol. a HP pl. átláthatóan próbálta nyomni a renew termékeit. nem pont ez a helyzet, de az elvek ott tiszták.
ismét a nyitó példán lovagolok: az végképp komoly, hogy mondjuk a decemberben eladott, jan 20-ig leáfázott termék visszajön február végén, hogy ismét adminisztratív terhet jelentsen márciusban persze befizetett ÁFA mellett. de mivel az eladó nem hülye, vélhetően nem fogja benyelni egy [légből kapott példa] 60+áfa áron disztribútortól átvett 3D VGA értékcsökkenéssel visszakerülését, amire ráadásul már be is fizetett.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amíg ezt feltételek és következmények nélkül teheti meg
Úgy tudom, hogy a(z oda-vissza) szállítási díj eleve a vásárlónál fog hiányozni, azt nem az eladó állja. Ezt tekinthetjük következménynek, és azért feltételek is vannak ám. Pl. szolgáltatás igénybevételének megkezdésekor vagy fogyócikk esetén nem jár vissza semmi sem.
csak a nyitó példában említett 60 nap múlva visszavitt terméknél ez bizonyos garanciaidőből természetesen levonódik
Erről tudsz valami linket vagy ilyesmit mutatni? Az életben nem dolgoztam kereskedelemben, semmi rálátom nincs rá, de eddig én úgy véltem, hogy a gyártó nem tud arról, hogy mikor adták el a terméket. Persze ha garancialevelet töltenek ki, az más, arról viszont a kedves vásárló láthatja, hogy valami nincs rendben és reklamálhat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elsőként hagyjuk a webshopot és elállást - legyen keményebb példaként a fent szereplő 60 nap. milyen küldés, mit áll és ki és hol lehet érdekes ez? 60 napig gyilkolt cuccot viszel vissza, amit majd a MM biztosan kedélyesen fogad.
jöjjön amit te vetettél fel, webshop és elállás: már a termék árának visszafizetése is banki költséget jelent, emellett adminisztrációt, illetve fentebb említett áfázásba is beleszól. illetve lesz egy rossz esetben 13 napos termék, amit valaki nyilván megkap. aztán ha ő is visszaviszi, akkor a következő megkapja és így tovább. akár egész jól gyűrűzhet, de ez már csak elmélet.
nagykereskedés kérdésed. egy termék garanciájának egyik része gyártói, másik része disztribútor által biztosított. RMA-ba rögzítve egy tételt, a végfelhasználót kiszolgáló kereskedelmi egység a garanciális időszak kezdetének a disztribútor számlájának teljesítési idejét látja. nem véletlenül. amennyiben egy terméknek garanciajegye van, ott módosul egy kicsit a dolog, de mégsem szép ott sem, hogy a következő delikvens egy leporolt használt vackot kap.
ha csak elvekről beszélünk, én egyébként új termékként olyat szeretnék vásárolni, amit én magam nyitok ki elsőre a viszonteladó előtt. persze ezek csak elvek, nem magvalósíthatóak.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, hogy ez üzletben vásárolva is él?
Nem azt mondtam, hogy ez mindenkinek megéri, csak azt, hogy bizony tényleg vannak olyan esetek (a webshopos vásárlásból kifolyólag), hogy nem azt kapod, mint amire számítottál. Ekkor lehetne az is, hogy lenyeled a békát és kidobtál az ablakon X pénzt, persze, de mennyivel nyugodtabban vásárolsz annak tudatában, hogy ha nem teljesen kerek a történet akkor visszakapod a pénzed (egy részét).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
személyesen, üzletben vásárolva pár nap.
webshopból WvalamivelW több, lásd ezt a szálat.
MM stb akcióban 60nap :S
értem persze, van egy olyan oldala is, amit ísz. csak a másik oldalon több van a mérlegen, ezt pedig előbb vagy utóbb magadon is érezni fogod. végfelhasználóként.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ertem a felhaborodasodat. Az MM maga valasztotta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem vagyok felháborodva. a nem túl korrekt szabályozás és az egyenlőtlenül engedett szabadosság viszont annyira nem jön be. számtalan méltánytalan helyzetet tudnék mondani, nem csak magunkról - természetesen mindenki találkozik ilyesmivel.
szerencsére úgy hozta az elmúlt pár év, hogy már nem erőltetjük a magánszemély vonalat. nem emiatt, de nem is érdekel a miért. az a lényeg, hogy nekünk pl. könnyebb így.
csak a móka kedvéért: valamikor nekem hoztak vissza PC-t azzal, hogy a delikvens nem tudja bekapcsolni valamelyik lábujjával. ahhoz kicsi a gomb meg nem jó helyen van. megtehette, hogy visszahozza. más kultúrákban legalább valami indokot ki kellett volna találnia, nem a lábával összetaperolt géppel kellett volna szopatnia.
be is fejezem, már egészségtelenül távolodunk a nyitó témától.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha jobban belegondolsz nem latok abba semmi problemat, hogy azert vitte vissza, mert a labujjaval nem tudta bekapcsolni.
bakker, megvette, tartos fogyasztasi cikk, nyilvan ugy kenyelmes, hogy a foldon allo hullambadogot a labujjaval kapcsol be, es kenyelmetlen ehhez lehajolni.
hat nem volt jo erre a gep, ha jobban belegondolsz, teljesen ertheto. kenyelmetlen lett volna hasznalni evekig.
kulomben meg a labujj mitol mas, mint egyebb ujj?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
látta a házat amikor átadtam, illetve ott kellett volna próbálgatnia a lábujjait. csak szopatni akart: pár percig ő volt a jani. nem volt rá képes, hogy vásárlás előtt megkérjen vagy visszahozza a PC-t kulturáltan: tegyem másik házba mert nem teszik. nem is zárkóztam volna el előle, ehelyett azt kellett hallanom nyitóra, hogy jóég tudja melyik rokona fogyasztóvédelmis ** meg amúgy is ő osztja a lapokat + lábujjas indok.
kérdések: ha valaki anno sulinetes konstrukcióban hozott volna vissza bármit elállással, akkor mi lett volna? az adószámos regisztrációs lap kuka, számlával és matricával együtt? az apeh adataival összekötött reg form is kuka? vagy mi van most akkor, ha valaki hitelt vett fel bármire és meggondolta magát, akkor kinek kell fociznia a bankkal? ezeket komolyan kérdezem, sok minden homályos nekem is.
** ha valakinek belóg a keze a kereskedelembe, akkor gondolom nehezen tudja visszatartani a röhögést: mindenkinek van ilyen rokona, jellemzően a sógor az :D
ui részemről tényleg lezártam ezt a szálat. csak felbosszantom vele magam :)
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kerdesek reszre: ha elall a vasarlastol, akko a vasarlas elotti allapotot kell visszaallitani, mintha meg sem tortent volna.
termek vissza, hitel, penz, stb. szinten vissza.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amibe nyilván a végfelhasználót kiszolgáló kereskedelmi egységnek kell erőforrásokat belenyomnia. mondjuk egy hitelt miképpen lehet gördülékeny módon visszacsinálni, szerencsére nem tudom.
a sulinetes dolog viszont érdekes, mert az apeh rendszeréből ezek szerint tényleg ki kellett kapni az adószámodhoz rendelt számlát és terméket. majd ezt a terméket később más adószámhoz kapcsolni - hiszen a konzurciumok tiltották a Sulinet keretein belül történt disztribúció nem sulinetes értékesítését. nem emlékszem tisztán a Sulinet ügymenetre, de talán egy formot kellett kitölteni, ennek a kimenetét nyomtatni, majd ezzel és a számlával egységcsomagot készíteni a vásárló aláírásaival, végül felküldeni a konzurciumhoz, akik az adóhatóság rendszerébe is felvitték az adatokat. ezek alapján és a saját dokumentumaival kérhette a delikvens az adókedvezményt. a tartós bérlettel nem bonyolítom. jól emlékszem?
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért ez elgondolkodtató ám... Ha akkor a kereskedelemben dolgoztál, miért nem akkor tetted fel a kérdéseket, és most miért nem a válaszokat írod? Jól ment a bolt és nem érdekelt, vagy agyhalottra voltál hajszolva, vagy miért?
Nézhetjük máshonnan. Azért sem ismered a válaszokat, mert az emberek többsége olyan fajta (volt akkor), hogy akkor viszi vissza a terméket, ha tényleg szar.
Ha vállalkozol, illene utánanézni a dolgoknak. Alkalmazottként pedig nyilván a főnöködet kérdezed meg, ha kétségeid vannak.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
teljesen immunis vagyok erre a fajta okoskodásra, elmondtam a véleményem akkor is és most is. nekem nem tetszik a dolog, végfelhasználóként sem. általában a politikai szintről ismerős ellenszél kerekedik ki a vélemyényemből, amikor is nem kötelező ezt csinálni, nem szájalni kéne, tetszettek volna forradalmat csinálni, stb.
nézzük máshonnan. ha magánszemélyekre kihegyezett webshopot üzemeltetnék, havi 10 felelőtlen vagy alantas vásárló már érezhető terheket róna rám. nyilván alaptalanul feltételezném, hogy a nagyobb halaknak esetleg benne lehetne a keze. szóval első körben nem az a lényeges, hogy milyen a vásárló. szerintem az az első, hogy mire van lehetősége. ha átbaszták, vagy minőségi problémái vannak természetesen értem az igényt, de nem ezt látom általánosnak. állj be akár a Tesco ügyfélszolgálati pultjához. pár napja 4db visszavásárolandó fokhagymával vergődött előttem valaki negyed órán át. nem nagyítom, nem kerekítem, tényszerűen írom.
az utánanézős és főnöktől érdeklődős tanácsot nagyon köszönöm, alkalomadtán majd emlékezni fogok rá.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mellébeszélsz. Nem a véleményedről van szó, hanem azokról a kérdésekről, amiket itt felvetettél például a sulinetes visszavétellel kapcsolatban. Szerintem nem ugyanaz, ha azt mondod a főnöködnek, hogy neked ez és ez nem tetszik, és az, ha azt kérdezed, ebben és ebben a helyzetben mi a teendő. Vagy ugyanaz?
És akkor mi is van...? A törvényhozás, a vevők és a versenytársak leszarják, hogy neked nem tetszik. Te meg azt szarod le, hogy egy icipici esélyed lenne a változtatásra. Megértem, hogyan látod, és azt is, miért. Nem újdonság, hogy egy szabály nem kedvez minden szereplőnek, vagy hogy egyes szereplőknek inkább kedvez, mint másoknak, vagy hogy egyes szereplőknek árt, a többieknek semleges. Ezért is mondtam, hogy nem kötelező webshopot üzemeltetni. Ha nem éri meg, nincs értelme. Ha pedig megéri, akkor néha egy kis kipufogás belefér, és ha ebben a topikban azt csinálod, akkor oké, csak szólj, és úgy tekintek rá.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
okés, hagyjuk ezt a 'mellébeszéd' dumát - ez így hidegen hagy. tényszerűen, témához: a természetes személy vásárlónak indoklás nélkül lehetősége van visszavinni/küldeni a terméket 3 ill. 14 napon belül az értékesítési lánc utolsó állomására. erre a nagyok megfejelik kedvességként az egész agyrémet akár 5x-ös intervallummal. ezek egy nullskilles tagnak biztos nem fájnának nagyon, de:
leírom, hogy ez nagyon nem jó. bár régebbről érintett kereskedelmi oldalról írok, de a végfelhasználó oldaláról ugyanígy érdekel a helyzet: a kereskedelmet a vásárlók működtetik. azt a blőd választ kapom a szokásos módon, hogy ne rinyáljak, reklamáljak stb. én magam oldjam meg, hiszem ismét a kereskedelmi oldal oldja meg a problémát. a kereskedelmi oldal problémáit szándákosan nem fejtem ki bővebben, illetve részben költői kérdésekkel - részben a nekem is homályos foltokkal osztom le, hogy még csak egyértelműnek sem nevezhető több szituáció.
végfelhasználói oldalról mindez ott (is) hibázik, hogy a lábtaperolt házat akár te magad megkapod újként, de épp a szálban olvasható projektor is újként ül le valahol. nem folytatom, hosszú sor. mondjuk ez csak egy bosszantó kutyafütty. ennél komolyabb, hogy jó esetben csak a disztribútor által biztosított garancia mozdul el hetekkel, rossz esetben viszont a gyártói is mozog. anélkül, hogy a felelősebben gondolkodó végfelhasználók reklamálnának, akár csak a lehetőség miatt. sőt, itt helyben még helyeselnek is. az sem mellékes, hogy ha valaki alattomosan csinálja, elméletben egy-két nagy kivételével ki tud nyírni mindenkit - így a vásárló szabadságát is átszabhatja.
ez zavaró, méltánytalan, és egyáltalán az egész helyzet szefós. btw én magam ha nagyon szemét lennék, úgy csomagolnék vissza bármi kibontott cuccot, hogy az életben nem vennéd észre a turpisságot, nagyítóval sem. pedig nem erre vagyok beállva, és mint írtam nem vagyok érdekelt ebben az őrületben. így tisztább?
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze. Nem jó. Ezt leírhatnád ezer és ezer más területtel kapcsolatban is. Ugyanott vagyunk.
Bármit nem tudsz úgy visszacsomagolni (főleg, ha nem te bontottad ki, hanem a vevő), de azért jól hangzott.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dehogy.
szőr mentén: idén nagy értékben fogtunk mószerolt tonert. a legnagyobb adagot épp egy kiemelt partnernél, kiszállítás után ~1 hónappal. már a harmadik toner nyitására készültek, mert a business printerek hibaüzenettel fogadták az 50e+ kazettákat.
mivel telefonált, hogy ez most mi - eme nyitás előtt kiküldtük az irodatechnikust, aki visszaszólt egy óra múlva: baj van, mert eddig mind hamis vagy töltött, ránézésre kombináltan. a wtf arcomat szerintem látta telefonon keresztül, de fényképes jegyzőkönyv kíséretében visszakerültek abból a körből a bontatlan dobozos kazetták is. a doboz tépős része steril, a hologramos matrica szintúgy. a hézagok mindenütt okésak, nincs gyűrődés vagy törés sem. a wtf grimasz szerintem itt odavert a telefonos résznek is.
végül a bevizsgálás miatt egy doboz általunk ki lett nyitva, belül a tonerek lehegesztett zacskóban. a hegesztett fóliát felvágva belülről nem tiszta, fekete toneres. wow. a kazetta törős füle már le van törve, a fóliaszalagot kihúzva durván harmad hosszúságú a megszokotthoz képest. további szót nem érdemel, lássuk hogyan csinálták. a doboz alját vágták nagyon hosszú szikével, a két ragasztott réteg között. használt tonert csomagoltak vissza, amatőr trükkel próbálva leplezni. majd lehegesztették a fóliát és alul visszazárták a dobozt, elég profin visszaragasztva. nyitás nélkül egyszerűen nem észlelhetően.
ez a kis trükk rajtunk és előttünk egy disztribútoron is átment észlelés nélkül. írhatnék még ilyet, keményebbet. felesleges. ugyan ez közel sem az a szituáció, mint amiről a szál szól, de a lényeget szerintem jól szemlélteti: a "nem lehet visszacsomagolni profin" elmélet finoman szólva sem áll meg. gyakorlat van vele szemben. ill. mindkét oldalon lehetőségek, ráadásként alkalomadtán gyarló emberek.
más, ez már jobban ide tartozik: én mindig szorgalmazom, hogy az átvett ill. általunk kiszállított cuccokat hadd nyissuk fel a végfelhasználó partner előtt. tehát "én" nyitom. kevés az, amit nem engednek.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez csak egyetlen példa volt... Maradjunk annyiban, hogy sok mindent vissza tudnál a gyárihoz megtévesztően hasonlóan csomagolni, de bármit és mindent nem.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez már csak szőrszál hasogatás!
Lehet, hogy nem mindent, de 90%-ban biztos! Ilyen példákat én is tudnék sorolni nem egyet!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> pedig akár használt terméket is kaphatsz, amire ugyan él a garancia - csak a nyitó példában említett 60 nap múlva visszavitt terméknél ez bizonyos garanciaidőből természetesen levonódik
Azt hiszem, itt ket kulon dologrol van szo.
Az egyik a 14 napos kotelezo. Ezt nem vagom, hogy mukodik pontosan. Vki leirna?
Amirol a cimben van szo, az bontatlan termekre vonatkozik...legalabbis az edigitalnal.
Magyarul odaadja a mukso a mukinonek a dildot, aki mivel tud olvasni, latja a csomagolasara irva mi a szine. Ha nem teccik, mehet vele vissza akkor is, ha a novemberi akciozasban vasarolta nagylelkesen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> A garancia az általad elkövetett vásárlástól él, nem az első eladástól.
Nno, a ketto egymas nelkul hogy el meg?
Szoval mivan?:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha egy visszakuldott termeket ujra eladnak, az mar nem az elso eladas. Ha te azt megveszed, akkor az az altalad elkovetett vasarlas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kapisgalom:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam is (webshop) egyre sűrűbben fordul elő, hogy Pistike megrendeli a kurva drága VGA-t/notebookot/telefont majd a 13-ik napon jön az e-mail, hogy Ő akkor most elállna a vásárlástól. Sőt a pofátlanabbja már csak annyit ír, hogy visszapostázta és kéri vissza azonnal a pénzt.
Értem én, hogy jól esik neki pár napig villantani a haverok előtt, de azért mindennek van határa na...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálunk (volt munkahely) volt olyan, aki megvette a több mint félmilliós projectort, 10 napig égette éjjel-nappal, aztán leharcolt lámpával visszaküldte, hogy mégse kell... hogy folyjon ki a szeme...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mar bocs, de 10 nap ejjel-nappali menet utan ha a lampaja tenyleg leharcolodik, akkor az egy ipari hulladek, egy rakas fos, nem pedig projektor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy átlagos és egyszerűbb projektorlámpa üzemideje 3000 üzemóra. ha ezt vehetjük alapnak, akkor folytatom. ennek a 3000 üzemórának a 2/3-ánál már változik a fényerő. a 10 napot ne vegyük véresen komolyan, legyen az éjjel-nappal helyett 16 óra per nap. a 2000 órás reálisan várható változáshoz képest majd' 10%-ot beletekertek és visszavitték. vélhetően azért, mert ennyi ideig volt szükségük a készülékre, az ingyenélés pedig jól megy. "mindegy", majd a következő vásárló esetleg megkapja ezzel a 10% mínusszal.
vagy kevéssé negatívan gondolkodva az is lehet, hogy nem volt megfelelő a fényereje stb, amiről viszont más módon is meg lehet győződni.
apropó, projektor: én talán tavaly adtam ki úgy nagy értékű Sony projektort, hogy némi egyeztetés után a RATrade rajtunk keresztül adott kipróbálási darabot 5 munkanapra az ügyfélnek. ilyen lehetőség is létezik, az érdeklődőknek jelzem. ez mínusz egy hibalehetőség.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy kétszázezres izzóba beletekert 200 órát!
Egyértelműen azért "vette" meg, mert kellett neki egy projektor ingyen arra az időre. Kihasználta ezt a lehetőséget. Lényegében meglopott minket!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a piszok!"
1. mitől egyértelmű, h azért vette meg?
2. mi van ha tényleg em felelt meg neki a termék?
3. bele ne rokkanjatok már, vagy ha ez ennyire említésre méltó, akkor lehet be kéne csukni a boltot... ha nem termel annyit, hogy egy ilyenen legyintsetek, akkor nem éri meg csinálni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ilyet anno egy jatekos arc csinalt valamelyik verseny lanon: megvette a legbrutalisabb gepet, lehozta lanra, csillio fpssel jatszott. majd lan utan visszavitte...
(nem megerositett legenda :/ )
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akinek nem tetszik, ne üzemeltessen webshopot, vagy csak személyes átvételt tegyen lehetővé.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
komoly érvek. annyira komolyak, mintha azt mondanád "ne menj az utcára, ha nem akarod hogy kiraboljanak". nem vezet sehová, illetve de - egyes webshopok programozottan gyengíthetők vele.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem érveltem, mert EU-s tényállás van. Kötelező webshopot üzemeltetni? Nem. Lehet törvényesen kezdeményezni a rendszer megváltoztatását? Igen. Sopánkodni könnyebb? Sokkal.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha az eddigi HUP kommentekre alapozunk, majdnem felesleges kezdeményezni - minden megfelel a vásárlóközönségnek.
külön szálat kéne indítani 'hogyan basszunk ki a kereskedővel és főleg a következő vásárlóval' címmel úgy, hogy közben az ingyenélést és trollkodást is maximálisra fejlesztjük. az öregebb motorosok láttak már ilyesmit, helyben.
különben nekem már majdnem mindegy a gyakorlat, lentebb írtam miért. az elvekkel van bajom: méltánytalan helyzetet teremt.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem mondom, hogy nem értem meg, sőt azt sem mondom, hogy nem értek egyet veled, de ettől még a csipogás csipogás marad.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha megfelel a vásrlóközönségnek, és te szeretnél eladni, akkor igazodni kell hozzá
elvileg piacgazdaság van meg minden, a vásárló az úr és nem te.
btw, a következő vásárlóval miért baszik ki? ugye nem használt terméket árultok úújként???
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
távol álljon a személyeskedés tőlem, így csak a jelenségről írnám le: ritka mód' nevetséges, ahogyan beleolvasás nélkül jön vélemény és észosztó kérdés. minden lentebb van, ráadásul a portál nem oszt fokozatokat a hozzászólások számához mérten.
mondjuk nekem nem fáj write-only üzemmódot nézni, szóval tessék csak tessék - de ez elég gyenge volt :)
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Mikor lesz, h majd csak akkor kell fizetni, amikor meg is tartom?:)
Mi az a termék, amiről mondjuk 3 napon belül nem tudod eldönteni, hogy meg akarod-e tartani ÉS ezért a kereskedőnek kellene tartania a hátát, nem pedig a gyártónak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
barátnő
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gyártót ezen kontextusban még csak-csak értem, de ki a kereskedő? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a command.com, hiszen futtatja az EXE-t :)
-----
„Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben.”
rand() a lelke mindennek! :)
Szerinted…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jellemzoen v. barmi, amit nem maganak vesz az ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tavaly vásároltam edigitalnal alaplapot+memóriát. a memóriát a rendszerük ajánlotta fel automatikusan, ezért nem törődtem vele, persze készhezvételkor kiderült hogy nem kompatibilis. Karácsonyi szezon volt, írtam mailt, hívtam őket, egy büdös választ nem kaptam 2 hónapig, utána is csak annyit, hogy már nem késő, gariztassam ha akarom, de ki nem cserélik. Végülis hagytam a fenébe, mert másik géphez jó volt a ram, ill pár hónapja jött egy bios frissítés a vásárolt laphoz, most már azzal is működik.
Mindezt csak azért írom le, hogy ha valaki élni szeretne a visszavásárlási garanciával, akkor egy mail vagy telefon nem biztos hogy elég, jobban a nyakukra kell lépni. (fogyasztóvédelem lebegtetése, stb)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én T-től vásároltam nagyon-nagyon régen egy nagyon-nagyon alsókategóriás készüléket. Náluk úgy ment (amit írtak is levélben), hogy feladom postán az X címre a terméket és amelyik számláról érkezett a pénz hozzájuk, arra visszautalják a pénzt. Azt hiszem ki kellett mellé tölteni egy papírt, hogy mit küldök vissza és az mennyiért szerepelt a számlán, de ennyi volt az adminisztráció. Ez szerintem elég korrekt eljárás (annak ellenére, hogy gyűlölöm ezt a céget).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez leginkabb uzletpolitika, nem kotelezo ilyen sokat adni, de nagyon jol nez ki a reklamokban. Amellett nyilvan az arba is be van epitve ez az extra szolgaltatas.
Mar most is van, hogy akkor kell fizetned, ha meg is tartod. Aruhitelnek hivjak :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni