Ekkor feladtam egy ticket-et, amit meg is válaszoltak, le se hülyéztek és leírták a domain transfer pontos menetét. De sajnos semmi újat nem írtak, én is ezt csináltam végig. Viszont most megjelent újra a listámban az adott domain, csak a státusza változott meg "Changing Accounts" -ra.
Úgyhogy megint feladtam egy ticket-et és most várok.
Nem értem, miért kell ezt ilyen bonyolultra csinálni, másrészt én, mint az egész transfer folyamat elindítója igazán kaphatnék egy levelet, hogy a nevemben valaki (most mondjuk tényleg én) elindított egy domain transfert és a levélben benne lehetne minden, amit a fogadó oldalnak is meg kellett volna kapnia, hogy legrosszabb esetben közösen végig tudjuk csinálni az egész balhét. Hetedik napja bohóckodunk.
- mogorva blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1319 megtekintés
Hozzászólások
A negyedik körnél tartunk, 3x kaptam vissza ugyanazt a sablon választ.
Szánalmas nyomorúságos szar cég a godaddy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Telefonalni kell nekik.
te: Hi, I've just spoke on the phone with John, and I would like to talk to a manager as he did not transfer my call.
operator #1: Okay sir, please wait a second.
manager: What appears to be the problem?
te:
Ket-harom ide-oda kapcsolgatas utan elersz ahhoz az emberhez, aki tud neked segiteni.
Ennyi a titok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Imádom az iróniát.
Ellenszélben 500 méterről felismerem. :)))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem az egyik baj, hogy nem feltetlen olcso innen kulfoldot hivogatni. Masreszt meg ehhez is turelem kell... :-)
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni