godaddy domain transfer #2

Innen folytatva.

A múltkori bejegyzésem eredménye képpen a kérdéses domain eltűnt az én domain listámból de a fogadó oldal se email-t nem kapott ("information about accepting the account change") se a domain nem jelent meg a listájában. Az ügyfélnek gmail-es címe van, tehát _elvileg_ meg kellett volna kapnia a transferes levelet.

Ekkor feladtam egy ticket-et, amit meg is válaszoltak, le se hülyéztek és leírták a domain transfer pontos menetét. De sajnos semmi újat nem írtak, én is ezt csináltam végig. Viszont most megjelent újra a listámban az adott domain, csak a státusza változott meg "Changing Accounts" -ra.

Úgyhogy megint feladtam egy ticket-et és most várok.

Nem értem, miért kell ezt ilyen bonyolultra csinálni, másrészt én, mint az egész transfer folyamat elindítója igazán kaphatnék egy levelet, hogy a nevemben valaki (most mondjuk tényleg én) elindított egy domain transfert és a levélben benne lehetne minden, amit a fogadó oldalnak is meg kellett volna kapnia, hogy legrosszabb esetben közösen végig tudjuk csinálni az egész balhét. Hetedik napja bohóckodunk.

Hozzászólások

A negyedik körnél tartunk, 3x kaptam vissza ugyanazt a sablon választ.
Szánalmas nyomorúságos szar cég a godaddy.

Telefonalni kell nekik.

te: Hi, I've just spoke on the phone with John, and I would like to talk to a manager as he did not transfer my call.

operator #1: Okay sir, please wait a second.

manager: What appears to be the problem?

te:

Ket-harom ide-oda kapcsolgatas utan elersz ahhoz az emberhez, aki tud neked segiteni.

Ennyi a titok.