HELP! A telefonom (Galaxy S) elromlott....

Sziasztok,

Kiessel próbáltam frissíteni a telefonomat, ki is írta, hogy két lépésben végzi el az update-et, majd kis idő múlva lefagyott (kék képernyő). Mivel nem reagált semmire, újból akartam indítani, de sajnos már be sem kapcsol (bekacsoláskor egy számítógép és egy felkiáltójel van a képernyőn). Bevittem a szervizbe, ott azt mondták, hogy a készülék valamikor beázott, fényképeket is csatoltak az oxidált áramköri lapról (igaz a telefon későbbi szétszedésekor ezt nem találtam), majd megvonták a készülék garanciáját. Azt mondták, addig nem tudnak a szoftver update-al foglalkozni, amíg meg nem javíttatom a hardver-hibát...

Van esetleg valaki hozzáértő személy, aki életre tudná lehelne ezt a telefont? Update előtt egészen jól működött!

Köszi a segítséget előre is,

Laci (laszlo.pap@freemail.hu)

Hozzászólások

szia,
ha ez az allapot meg megvan (bekacsoláskor egy számítógép és egy felkiáltójel van a képernyőn) akkor szerintem tudok segiteni. helyileg szfvar
--
Én TUDOM, hogy igazam van. És ha nincs is, akkor is NEKEM van igazam, mert én vagyok az Admin. Ennyi!

Ha már a garit úgyis buktad, akkor szépen rootold a telódat, rakj fel egy custom romot, és használd egészséggel

Na most ezt nem nagyon tudom értelmezni. A szoftverfrissítéstől ázott be? Vagy ha nem és beázott, akkor minek jössz a szoftverfrissítéssel? Ha beázott, akkor meg kell javíttatni. Azt nem hiszem, hogy a szoftverfrissítéstől oxidáció keletkezett...

--
trey @ gépház

Tehát akkor:

a) ha ő nem látta, akkor az oxidáció nem létezik, a szervizben faszok voltak
b) az oxidáció ott van, csak emberünk nem képzett, hogy ezt lássa
c) a Kies szoftverfrissítés úgy tönkretette a készüléket, hogy el sem indul (ez utóbbi számomra valahogy hihetetlen)

Ha pedig egyértelmű, hogy hazudtak a szervizben, akkor miért itt nyit topikot az esetleges javításokról? Fogyasztóvédelem. Be kell vinni egy szervizbe és szakvéleményt kell kérni. Mi is szoktunk ilyeneket írni számítógépekről.

--
trey @ gépház

valószínüsítem, hogy aki szét tudja szedni a telefonját, az egy kicsi/fehér oxidációs réteget észrevesz egy áramköri lapon. Ha nem, akkor is volt fényképe, hogy tudja hol keresse, illetve összehasonlítási alapja (ott van/nincs ott).
Így kettő is igaz ("a)" és "c)"), az a) hazánkban nem meglepő, a c) -vel meg már találkoztam én is.

Akkor fussunk neki még egyszer:

"Ha pedig egyértelmű, hogy hazudtak a szervizben, akkor miért itt nyit topikot az esetleges javításokról? Fogyasztóvédelem. Be kell vinni egy szervizbe és szakvéleményt kell kérni. Mi is szoktunk ilyeneket írni számítógépekről."

--
trey @ gépház

hahhaha. Én meg ha kicsit rosszindulatú vagyok*, akkor feltételezem, hogy azért szedte szét, mert ő is tudta, hogy hunyó abban, hogy beszart. Ellenkező esetben elvitte volna a szétszedés előtt máshova. Egyébként ha szétszedte és igaza van és ezt be is tudja bizonyítani, akkor nem feltétlen állítom, hogy bukta a garanciát.

* alapból már az vagyok, mert nálunk amikor behoznak valamit, hogy egyszer csak beszart, de nem tudják miért mert _semmit sem csináltak vele_ akkor a) fél liter kólát kell kiszivattyúzni a gépből b) beleesett a fürdőkádba c) erőszakkal rosszul nyomták bele az alkatrészt d) és még hosszasan sorolhatnám

--
trey @ gépház

nekem is volt már jó és rossz tapasztalatom szervízzel (ott volt a samsung plazma tv-m, 2 év garival +1 év kiterjesztett samsung garanciával. A 3 év lejárta előtt pontosan 5 nappal romlott el, hívtam a szervízt, eljöttek, elvitték, 2 hét múlva jött a telefon hogy sajnos nem tudnak rövid időn belűl csere alkatrészt hozzá, vigyem vissza a távirányítót és jóváírják nekem a tévé árát, amit levásárolhatok újra). De ugyanez fordítva is igaz volt már

"jó és rossz", ez pont hogy a jó tapasztalat:)
A pénzt már gari időn túl kaptam meg és 3 évvel később ugyan azért az árért vettem egy nagyobbat és okosabbat:)
A történtek után 2 hónappal hívtam a samsung-tól, hogy értékeljem az általuk nyújtott garanciális szolgáltatást, értelemszerűen nem sok kivetni valót találtam a dologban:)

Ez ismerős. Mikor nálunk anno egy nő behozott egy gépet azzal a szöveggel, hogy "én nem értek hozzá, de valószínűleg a winchesterrel van probléma.", akkorát röhögtünk hogy zengett az iroda. A HDD burkolata ugyanis full le volt szedve (utolsó csavar valószínű nem akarta megadni magát, mert kitörték alóla a burkolatot és ott maradt egy kis csonk) és diszkréten vissza lett téve a helyére a a HDD úgy csupaszon, kábelek bekötve, minden...
... szerencsére nem kértek adatmentést. :P

BÚÉK minden HUPolónak!
Szabadúszóknak egy kis pénz: Freelancer.com!

A szervizek jó része nem sz.rakodik oxdáció keresésével, max. csak azt hazudja, persze tisztelet a kivételnek. Minden ilyen kütyübe van egy liquid indicator névre hallgató bizbasz, amit ha egy kis nedvesség vagy pára ér, azonnal elszíneződik, a legrosszabb esetben teljesen piros lesz. Akár milyen hibával is viszi be a user a telefonját, ez az első, amit megnéznek. Ha el van színeződve, egyből kitalálják, hogy nedvességet kapott a telefon, a garancia meg automatikusan ugrik ilyenkor.

--------------------------

Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.

Nekem ismerős a helyzet. 2 hónapos SE W800 lett felküldve garos sw frissítésre az akkori független készülékeket árúsító céghez, ami nem volt elázva, viszont az építőipar miatt elég sok finom por volt benne. Vissza is jött egy homályos, fekete-fehér elmosódott nyomtatású felismerhetetlen fotóval, hogy az ott kérem egy beázás, a garancia pedig megszünik. Gyakorlatilag csak púderszerűen finom por rakódott le benne. Ennek már sok éve azóta kerülöm az S&U által forgalmazott készülékeket. A készülék viszont azóta is jó. Bánatomban vettem egy T6 torxot, és kitakarítottam, utána töltöttem le frissebb firmware-t, és házi update lett a vége. Meg moddolás... :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -

A szervizesek szerint beázott, de közbe a user csak szoftvert akart frissíteni : D én így értelmeztem. Egyik ismerősömnek anno W910i-je volt és nem töltött a telefon, fülhallgatót sem ismerte fel, bevitték. A szervizesek megállapították róla, hogy a készülék sony portja meglett forrasztva és megvonták a garanciát. Pedig semmit nem csináltak vele :(

volt kolegám ugyanígy járt, ő szervizbe vitte és alaplap cserét végeztek rajta. A szétszedés miatt már buktad a garanciát mindenféle képpen, ilyenkor hivatalos szervízbe (másikba) kell vinni és ott felülvizsgáltatni az eredményt.

Hello,
linux-od van ? Tudom rövid lesz és nem annyira hasznos, de a következőt csinálnám:

Android SDK leszed, telepít, lényeg, hogy adb és fastboot lent legyen.
Teló USB-vel bedug. Ha lsusb-be látod már jó jel.
Ha fastboot vagy adb felismeri szinte biztos, hogy tudod frissíteni... (jelek alapján boot load-erben, lehet nem ez az official megnevezés, áll...)

Ez semmibe se kerül, viszont ha fastboot felismeri, lehet rá "rom"-ot rakni. Segítenék személyesen is, de ahoz nagyon messze vagyok, és kezdő is vagyok a témában, lehet hülyeség az egész, de pénzbe nem, csak időbe kerül.

Üdv, P.

Szia!

Nemrég apukám az ugyanolyan telefonjával hasonlóan járt, mint te, szoftverfrissítés közben lefagyott, és csak az általad is említett ikon jelent meg rajta bekapcsoláskor. Szóval utánnanéztem akkor a dolognak, ez az állapot azt jelenti, hogy softbrickelve van a telefonod, elvileg ennek a cuccnak meg kellene oldania a problémát:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1153310

Várj, ha "útépítő" android jelenik meg bekapcsoláskor, akkor már download modeban van a telefon. Felteszed a samsung usb drivers csomagot, ez tartalmazza a megfelelő meghajtókat windowson, majd Odin 1.8 és egy eredeti samsung firmware (samfirmware.com). Olyan fél óra és működik a telefon. Linux alatt heimdall a program, erről nem sokat tudok mert eddig mindig win alatt flasheltem.

update 1: "telefon --!-- számítógép" hiba esetén ugyan ez működni szokott. Ha az Odin/Heimdall nem "látja" a telefont a következőket teheted:
Odint indítod adminként mielőtt a telefont csatlakoztatnád (minden esetben így, másképp sokszor nem találja a telefont)
Próbálkozol más verziójú USB driverekkel (bár nekem CM9 mellett is a samsung usb működik, a nexus s meg nem)

nekem is volt hasonlo, mert tul regi odint hasznaltam, viszont 4.43-mal szepen folment minden, es most epp dec 21-i 2.3.6 gyari samsung firmware fut a galaxy s+-omon.

t

Szerintem is próbáldd meg a fogyasztóvádelmet , a fogyasztóvédelem nekem adott igazat , azzal az indokkal ,hogy a készülék akkor is beázhat ,ha rendeltetésszerüen használod. Az igaz ,hogy csak ajánlást tehet a fogyasztóvédelem , de ha nem teljesítik az ajánlást a cég , lehet fordulni bírósághoz a fogyasztóvédelemen keresztül ami , szintén a fogysztóvédelemnek ad igazat.Ezek után a cégnek kell bebizonyítíni, hogy te nem rendeltetésszerüen használtad.:)
Én még így kiváncsiságból szeretném megkérdezni ,hogy nem-e T-mobil-ról van szó.

Nem, Pannonos a telefon. Az a baj, hogy időközben egy GSM-boltba is bevittem - reménykedtem, hogy ott meg tudják javítani - de nekik sem sikerült. Persze a Telemax címkét (ami az egyik csavart takarta) le kellet ehhez szedni... Nem hiszem, hogy ezt már bárki is elfogadná garanciálisnak... De a következőt, ha lesz, nem hagyom ennyibe.

Most vagy találok valakit, aki segít megcsinálni, vagy eladom kijelző-árban.

Köszi,

Laci

Szia!

Ha elhozod hozzam, akkor megprobalom neked megcsinalni. Ha sikerul akkor logsz egy tabla csokival, ha nem roszabb nem lesz, kart tuti nem okozok benne.

Az en sgs2-m re azt mondta a samsung szerviz (ellee ... azt a kreten bandat... ugy kezdte a kicscsaj hogy kezebe vette a telefont es leejtette a kore) hogy nem tudjak megcsinalni, csak JTAG ujraprogramozassal lehet, kuldjem visza a gyarba, en pedig otthon szepen egy laptoppal es egy odin-nal megcsinaltam, se jtag, se szetszedes.

Ha erdekel irj pm et es megdumaljuk.

Csak érdeklődnék, mi lett a dologból?
--
TH

--

vidd másik szervizbe. nekem beesett a tengerbe és mégis kicserélték.