( nehai | 2009. 11. 05., cs – 00:50 )

Jogos amit írsz, ezekre a csilli-villi autókra szoktam mondani, hogy a nyomatékot a mélysugárzó adja. Én vagyok az ellen példa, teljesen szakadt kinézetű a kocsim, semmi optika tuning, semmi csilli-villi, csak a kerekeknél látszik, hogy esetleg mást rejt a belső, mint amit a külső sugall. Ja és a kipufogónál. (Megérne egy fényképet elrettentő példának :) ).

Azt pedig, hogy milyenek a hondások meg a pdtdiesek, nem tudom. Én csak használom megyek vele a saját tempómban. Azt írtam le amit tapasztalatam. Azt is leírtam, hogy autópályán esélyem sem lenne az általad emlegetett autók ellen, viszont azt továbbra is fenntartom, hogy itt a hegyek között(Mátra, Bükk) egyszerűen lomhák és dinamikátlanok azok az autók. Persze ez adódik a diesel és a benzin motor eltérő nyomatékgörbéjéből is.

Egy biztos, igazán gyors autót csak építeni lehet. Minden gyári autó tele van kompromisszzumokkal, még egy Maserati is. Ezek az autók pályára valók, ott lehet őket kiautózni, az enyém pedig ide a hegyekbe.