( psc | 2009. 11. 01., v – 05:42 )

Jol beszelsz mindenben, egy valamit pontositanek csak:

2c: ez nem igy van, nem kell a dizeleket gyakrabban szervizelni. Amugy az olajcsere koltsege nem ter el lenyegesen a benzineseketol.

2d: tolt az alacsony fordulattol is (1500-1700rpm), viszont nyomatekod, teljesitmenyed gyakorlatilag csak akkor lesz, ha lepadlozod.
Es pont hogy 4300-4500 rpm korul vege is a mokanak, mert lefuj a tulnyomasszelep.
Egy-egy padlogazas elozeshez pont jo ez a mukodes, de masra nem igazan.
Tehat ha csordogalsz mondjuk varosban, alapjarati kozeli fordulaton, es picit megpoccinted a gazpedalt, semmi sem fog torenni, csak ha lepadlozod, na akkor elkezd felporogni a turbo, felepul a nyomas, lesz nyomatek meg loero, kocsi mogott meg jo nagy fustpamacs (ismeros gondolom :) ), de eleri a motor a 4000-4500 rpm-et, aztan vege is.