( rohamkocka | 2023. 12. 08., p – 10:56 )

EZ!

 

Szánalommal nézem, amikor a világszinten huszonkettedik magyar senki vállalat erőlködik, miközben ott van mellette számos jól bejáratott, működő megoldás ... de nem,erőtltetjük a saját sz*runkat, aztán meg vannak lepődve, amikor a felhasználó elvárná ugyanazt a stabilitást, mint a nagy nevektől, hiszen arra gondol, azért vágtak bele egy nulláról történő fejlesztésnek, mert valamit még a nagyoknál is jobban tudnak, aztán jön a koppanás, hogy egy eső-kelő sz*rt tákolnak napi szinten. (Lásd a Mávinform kétnapi-háromnapi értesítését arról,  hogy a SimplePay karbantartása miatt már megint nem lehet majd jegyet venni, csak papíralapon, a pénztárban.)

 

Hasonló az Indavideo, emlékszem, egy időben ki is volt írva a videók elején, hogy ha külföldről akarod nézni, akkor a szaggatás feature, mert külföld felé egyszerűen nem vettek elég sávszélt. Tessék mondani, ha ennyire nem megy, akkor minek erőltetni? Olyanokról nem is beszélve, hogy sem az indavideon sem a videan például a mai napig nem lehet időkóddal megosztani videót, (ami a Youtubnál a &t= xxx) mert egyszerűen nem kezelik.

 

Vagy a budapesti jegy? Londonban ott van az Oyster kártya, de Münchenben vagy Bécsben már a papíralapúval is megoldották, ami Budapesten még mindig az űrtechnika kategória. Ehelyett megy a bohóckodás a QR kóddal, amit olvassál le kívülről (!!) a felszállás előtt, és nem egyszer láttam, amikor a Blaha Lujza téren, a délutáni csúcsidőben emberünk vergődik a QR kód körül, hogy lefotózza majd reméli, hogy a villamosvezető nem csukja be az orra előtt az ajtót. Legalább már arra rájöttek, több mint egy 1 év után, hogy esetleg ne szúrjunk ki az utassal és ugyan hadd olvashassa le felszállás után, a járművön belül a QR kódot. Aki lógni akar, az így se, úgy se fog QR kóddal bohóckodni.