( zeller | 2023. 12. 07., cs – 15:26 )

Hogy a K&H miért vezette ki a csipkártyás dolgot, arról talán őket kéne megkérdezni.

 

"nem lehetne-e felhivni a usert, mielott kienged a bank egy csaladi haznyi lovet, akkor is az volt a valaszod, hogy hat az nem, meg draga, meg amugy is sok a melo vele."

nem olvasol alaposan. Az, hogy adott tranzakciót hogyan adja fel az ügyfél (IG2 vagy IG3 - ez utóbbi a default belföldi 20M Ft alatti utalás esetén), az ott van a felületen (Azonnali vagy időzített - előbbi IG3, 5s-en belül a célszámlán elérhetőnek kell lennie az összegnek, utóbbinál az üf. által megadott időben kerül bele a "kosárba", és az azt követő IG2-es körbenkerül továbbításra), azonban egy harmadikat, hogy "hívjanak fel, mielőtt..." belerakni, mint lehetőség, _és_ az ilyen tranzakciót megakasztani, _és_ kirakni az telebanki operátor elé, az bizony a netbankban és a mobilbankban egy plusz ág az átutalások között, annak minden kapcsolódó dolgával együtt - kezdve a folyamat szabályozásától a hirdetmény/ÁSzF/jogi anyagokon keresztül egészen a CC-s munkatársak oktatásáig.