( zeller | 2023. 12. 07., cs – 11:49 )

Nem mondtam, hogy adott szűk ügyfélkörre nem lehet megoldani, de mindenkire kiterjedően azért elég meredek összegekről beszélhetünk, akár egy közepes bank esetében is. És azt sem szabad elfelejteni, hogy az ügyfél kényelmet, egyszerűséget szeretne. Nem olyat, hogy ott a mobil, rajta az app, ami kér biometriát, és utána még azt a kis kütyüt is rakjam oda az nfc-olvasó közelébe, hogy minden jó legyen... (Bizony, 2023 van, lassan 2024 - és a mobilos felület használata bizonyos területeken bőven megelőzi a desktop/böngészős használatot, úgyhogy _elsősorban_ mobilos app/szolgáltatások irányába megy minden bank...)  Ha meg csak opcionális a tokenes ba...akodás, akkor meg nagyon az fog kijönni, hogy minimális számú ügyfélre kellene elkölteni több zsák pénzt.