Van tobb baromi jo eloadas a temaban, amit meghalkgatzam. Az egyik tuti ccc-s volt.
Lehet, hogy nem tisztan emlekszem, de mar ott is ment a sumakolas hogy csak tovabbfejlesztett tipusnak minosuljon es ne vadi uj gepnek.
Az uj hajtomuvek annyira megvaltoztattak a dinamikajat, hogy MCAS nelkul kb. sose tudott repulni, meg ha kikapcsoltak, akkor teljesen mas repulogepbek hatott, es ujta kellett tanulni a vezeteset.
A masik, hogy az elso baleset kivizsgalasat az indonezek FAA-ra biztak. Amit sikeresen el is sikalt akkor az FAA.
A masodik baleset kivizsgalasat az etiopok azt hiszem mar a franciakra biztak.
Szoval az FAA teljsen hiteltelenitette magat a nemzetkozi porondon.
A szoftveroldalon meg volt egy olyan baki is meg, hogy csak az egyik szarny helyzetet vette figyelembe a szamolasnal a masikra ra se bagozott. Igy ha pont az a erzekelo sz*rt be.... Talan pont ez is volt a hiba.
Most nincs kedvem eloasni az eloadast, hatha mas is emlekszik rajuk.