( khiraly | 2020. 09. 29., k – 16:36 )

Van tobb baromi jo eloadas a temaban, amit meghalkgatzam. Az egyik tuti ccc-s volt.
 

Lehet, hogy nem tisztan emlekszem, de mar ott is ment a sumakolas hogy csak tovabbfejlesztett tipusnak minosuljon es ne vadi uj gepnek.

Az uj hajtomuvek annyira megvaltoztattak a dinamikajat, hogy MCAS nelkul kb. sose tudott repulni, meg ha kikapcsoltak, akkor teljesen mas repulogepbek hatott, es ujta kellett tanulni a vezeteset.

 

A masik, hogy az elso baleset kivizsgalasat az indonezek FAA-ra biztak. Amit sikeresen el is sikalt akkor az FAA.

A masodik baleset kivizsgalasat az etiopok azt hiszem mar a franciakra biztak.

Szoval az FAA teljsen hiteltelenitette magat a nemzetkozi porondon.

 

A szoftveroldalon meg volt egy olyan baki is meg, hogy csak az egyik szarny helyzetet vette figyelembe a szamolasnal a masikra ra se bagozott. Igy ha pont az a erzekelo sz*rt be.... Talan pont ez is volt a hiba.

 

Most nincs kedvem eloasni az eloadast, hatha mas is emlekszik rajuk.