( oattila | 2020. 01. 30., cs – 07:37 )

"A tévé gyártója nem tud felelősséget vállalni a third party-k miatt."

Milyen akadálya van annak, hogy ne vállalhatna felelősséget?

Ezek szerint a DELL sem vállal felelősséget a laptopjában lévő nvidia grafikus kártyára?

Az nvidia úgy dönt, hogy túl régi a kártya ezért letiltja a működését a nvida driver-ben. A DELL meg sajnálkozik, hogy a laptop third party alkatrésze miatt nincs felelőssége. A vásárlók meg megvonják a vállukat, hogy teljesen természetes, hogy a laptop csak néhány évig működik úgy ahogy megvetted, venni kell hozzá újabb USB3-as videókártyát (USB billentyűzetet, egeret, hangkártyát stb.) és a probléma meg van oldva.

A Nissan is csak széttárta a kezét, hogy nem vállal felelősséget a autóiba beszerelt Takata légzsák miatt mert az nem az ő terméke?

A felelősség vállalás elhárítása csak software-re terjed ki vagy hardware eszközre is? Ha fizikailag hibás a légzsák akkor a Nissan felelőssége fennáll viszont ha a vezérlő elektronika szoftvere a hibás, akkor meg nem?