( Aadaam | 2020. 01. 28., k – 21:44 )

Az a baj, hogy a TV az egy termék, az HBO Go pedig egy szolgáltatás. 

Természetesen a TV is egy szolgáltatás része, volt rá pl. 2 év gari ott, ahol vetted. A szolgáltatás része az is, hogy kompatibilis a kábelszolgáltatóddal (pl. lehet bele rendes HBO-s dekóderkártyát tenni). 

2013-ban Magyarországon lekapcsolták az analóg TV adást. Tévék milliói szűntek meg működni önálló formájukban, onnantól kezdve csak a kábelszolgáltatással, vagy a MindigTV settopboxával voltak képesek működni. Azaz megszűnt az analóg TV-zés mint szolgáltatás

Valószínűleg kéne erről transzparencia: meddig garantálja egy szolgáltató, hogy támogat bizonyos TV-ket? 

Az IT-ban amúgy naponta szívni ezzel: mindenki projektben gondolkozik. Hogy akkor egyszer megcsináltad mondjuk a számlázóprogramot, és akkor az megvan. Hát nyilván lóf.szt, negyedévente átvariálják az adószabályokat, XML-eket kell küldözgetni meg hasonlók. Fenn kell tartani azt a teamet is, aki a program előző, kb. DOS-os verziójára ezeket backportolja (kedvencem: amikor az EESZT-s e-receptet bevezették, a háziorvosok kétharmada iXDoki-t használt, kb. 10%-uk pedig PraxisPro -t - utóbbi konkrétan Windows 3.1-es program). 

Az HBO CEE úgy döntött, megválik azoktól az ügyfelektől, akik ezt a rendszert használják. Mondjuk adhatnának egy support path-ot (a kedves ügyfél hívja fel őket, postáznak neki egy chromecastot, mittomisén), de nem érzik dolguknak valamiért. Ha előfizetőjük maradsz, akkor nekik volt igazuk.