( sigellef | 2017. 09. 21., cs – 11:07 )

A gond ott van, hogy az oktatásmódszertan megrekedt a múlt század előtti században, a tanárok meg a mai technikai eszközökhöz nem kimondottan értenek. Igen is, használják a tanulók a tabletet, meg az okostelefont, ne csak informatika órán, hanem más egyéb tanórán is, persze a tanárok útmutatása szerint, az adott tanóra anyagához megfelelően.
Nem megtiltani kell a mai eszközök használatát, hanem megfelelő mederbe terelni, így nem az elbutulás eszköze lenne az internet, hanem a versenyképes tudás megszerzésének eszköze.
példa: Egy időben tanítottam informatikát, és sok órát röpdogával indítottam, és úgy, hogy használhatták közben a netet. 3 kérdés volt, és a harmadik kérdés nem kapcsolódott sem az aktuális anyaghoz, sem az informatikához. Volt-e haszna? Volt, megatnultak információt keresni és szelektálni, és azt is megtanulta hogy a számítógép+net nemcsak chat-elésre és pornónézésre való, hanem akkor is jól jön, ha szóbakerül valami olyan, amiről halvány fogalma sincs.

-fs-
Az olyan tárgyakat, amik képesek az mc futtatására, munkaeszköznek nevezzük.
/usr/lib/libasound.so --gágágágá --lilaliba