( gergov | 2017. 09. 17., v – 07:45 )

Bar nem ertek egyet a topicindito celjaval es modszerevel, azt megjegyeznem, hogy ha barmi fogalmad lenne a tanitasrol, akkor nem kerdeznel ekkora hulyeseget.
(Ha megis tanar vagy, es neked minden oradon vegig mindenki figyel, akkor minden tiszteletem a tied.)
Ugyanis lehet egy tanar akarmilyen felkeszult, porgos es jofej, ha a diakot nem erdekli a tema, nem fog odafigyelni.
Az egyik gyakran felmerulo otlet, hogy extra feladatot kell adni az unatkozoknak. Ez papiron jo, csak az a baj, hogy altalaban mar az alapot sem csinaljak meg.
Lehet azzal jonni, hogy akkor tedd erdekesebbe az orat, de egyreszt van egy tematika, amihez tartanod kell magad, masreszt egy 20 fos csoportbol legfeljebb 1-2 embert erdekel, hogy pl. hogyan kell egy matrixot vektorral szorozni.
Az egyes tanulok haladasi tempoja is mas, es ha a gyorsabbak a par masodperc uresjaratban megnyitnak valamit, biztos lehetsz benne, hogy amikor jonne a kovetkezo ujdonsag vagy feladat, nem mindenki fogja rogton felretenni. Innen mar csak egy lepes, amikor a gyerek elkezdi bokdosni a mellette dolgozo haverjat, hogy "nezd mar mit talaltam".
En sem reg voltam diak, rengeteg olyan dolgot meg kellett tanulnom, ami nem erdekelt, de voltam annyira fegyelmezett, hogy megtettem. Vagy amikor megsem, akkor legalabb nem probaltam a tanarra kenni.