( pityulaman1983 | 2015. 11. 26., cs – 13:47 )

Az autó egész előélete ismert, folyamatosan szervizelt, törésmentes autó. Nem tudom, hogy a tiedben mekkora motor volt, de ez az ezres elég vérszegény és sokat eszik. A futómű pedig olyan, hogy azt a rossz minőségű út tönkreteszi autótól függetlenül. Egyszerűen drága hozzá az alkatrész (a 45 000 az inkább 90 000, mint utólag a szerelőm tájékoztatott). Nekem nem a küszöb rohadt szét, hanem a padló-, taposólemez (gondolom elégtelen volt az alvázvédelem gyárilag).
"A megjelenés/beltér pedig szubjektív": nem ugyanarról beszélünk. Én nem azt mondtam, hogy szép vagy csúnya, hanem hogy az anyagminőség gyalázatos, a műanyagok könnyen törnek. Én értem, hogy a Suzuki egy olcsón fenntartható kisautó, de hangyányit lehetne igényesebb. A B Corsát nem isteníteni akarom, mert az sem egy nagy durranás, de abban legalább van kárpit, hely és nem kell gyógytornászhoz járnom 130 km után.
Ugyanarról a szériáról beszélünk btw?

-----------
"Pontban 0:00-kor nem nagyon szoktak véletlen dolgok történni"