( sj | 2015. 04. 14., k – 13:13 )

amolyan hth alapon: egyaltalan nem arrol van szo, hogy a szakmailag gyonyoru brillirozas a megoldas kozben helytelen lenne, hanem arra akarok ramutatni, hogy ez inkabb a cv-dben mutat jol, meg az it-s sorozesek kozben vaghatsz fel vele (bar neked inkabb visszafogni kene az arcodat - es nem feltetlen a szakmai tudasod miatt), de az uzletmenet szempontjabol sokkal fontosabb az, hogy mikorra harult el a problema. Ha a te gyonyoru(nek hitt) megoldasod 1 ora, egy reboot meg fel perc (se), akkor a menedzser eloveszi a kicsi szamologepet, bepotyogi, hogy a veszteseg $2000 * 60, ill. $2000 * 0.5, es a kar minimalizalasara fog torekedni.

Az megint mas kerdes, hogy ha pl. a reboot valojaban nem oldotta meg a problemat, es fel ora mulva megint reboot kell, akkor az tenyleg nem volt megoldas, es lejjebb kell asni a bajlovoldozes soran. Mondom, (pl. adott helyzetben) elo lehet (es kell is) venni a logokat, hogy wtf volt - miutan a gep visszajott...

--
"el nem birom kepzelni, hogy valakinek keves az 1.7 GB-os kvota" (hrgy84)