( vl | 2012. 08. 06., h – 10:15 )

Első körben VoIP szolgáltatásra/szolgáltatóra nem vágyunk.
Kivéve, ha rendes Internetet is tudnak adni alája, és nem százezrekért/milliókért optikát kihúzva... Jelenleg ugyanis van T-* ADSL és T-* Kábelnet, mindkettőből max. 15/1 Mbps érhető el itt. Ezen kívül más szolgáltató itt nem létezik (Bp egyik kerületének központjáról beszélünk). Megbízhatóságban több kategóriával alulmúlják a mezei telefonvonalakat. Evvan, ezt kell szeretni.

A "nem lesz X számotok foglalt, ha épp beszéltek rajta" feature-t szerintem a Matáv most is nyújtja.

Készülékből a Linksys/Cisco vonal nem tűnt ehetetlen árúnak (20-30 rugó körül már láttam belőlük), ahogy nézegettem, ez az a része a dolognak, ahol rendkívül nagy és széleskörű a választék.

Céget nyugodtan mondjál, bár a Snom magyar disztribúciós partnerét megtaláltam.

Az én tudtommal az IVR az, amikor a menüben barangolsz DMTF-fel, pl. egy ügyfélszolgálatnál, egyik menü után jön a másik, ott újból választhatsz, visszamehetsz, stb. A DID pedig egyszerre takarja ISDN-en azt, amit írsz, meg azt, amit mi használunk (a központi szám után beüti a delikvens a melléket)...
Megnéztem, és igazad van: az, amit mi használunk, annak DISA (Direct Inward System Access) a neve, nem DID.