( Csigaa | 2011. 01. 26., sze – 11:25 )

Ehhez komolyabb összehangolása kéne az oktatásnak, illetve az informatika óraszám növelése mind középiskolában, mind felsőoktatásban.

A legtöbb helyen kiderül hogy gimnáziumból egyetemre felvett hallgatók kb ott tartanak hogy végre megtalálják a bekapcsológombot.
Na ezeknek taníts szemléletet a heti 2x45 perces (de maximum 4x) előadáson... örülsz ha már a Wordöt/Excelt felismerik ikonról meg megtalálják benne amire szükségük van.

Ugyanezeket a funkciókat más sw-n elmutogatni, akár más szemléletben (pl. az excel statisztikai moduljainak kezelését ültesd át OOo-ra) legalább ekkora óraszám kéne még.

A másik kérdés pedig, hogy érdemes-e így egyátalán energiát fektetni a piac kevesebb mint 10%-át lefedő szoftverek oktatásába? 90% fölötti az esélye hogy NEM azokat fogja használni.