- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 5656 megtekintés
Hozzászólások
Na akkor számoljunk egy kicsit!
a.) Eljön az a t0 időpont amikor a Linux Subsystem for Linux alapértelmezetten minden desktop Windows része lesz!
b.) Vannak olyan desktop-ok amelyek csak Linux-ot futtat (mint az enyém pl. ergo 1 db. biztosan van)
----
Amikor a.) == igaz && b.) == igaz -> több Linux desktop van a világon, mint Windows -> Linus Torvalds elérte a kezdeti célját
és részese volt egy olyan desktop op. rendszer fejlesztésének amelyiket a legtöbben használják a világon!
Hmm ?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Microsoft elhozta a Linux Desktop évét!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ahah
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyjából annyira lenne igaz ez, mint a Linuxon Wine felhasználásokat Windows desktopnak számolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Linux szerver + desktop + Android mobilok + beágyazott
Tippeld meg a számokat.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól rémlik, már 2014-ben is 14%-nak vette a Microsoft a részesedését az eszközök piacán.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ÉS tegyük hozzá, hogy az egyre jelentéktelenedő (és évek óta stagnáló, agonizáló) klasszikus desktop piac nem jó hír a Microsoft számára hosszútávon.
"Na aggódj, lesz még roosszabb" - szokták mondani.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmit sem állítottam a cég helyzetéről.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért nem volt nehéz úgy értelmezni, hogy a "nem jó hír a Microsoft számára hosszútávon" azt jelenti, hogy a jelenség a cég helyzetére nézve fenyegető. A negyedéves jelentés pedig cáfolja ezt az összefüggést: a PC-piac csökkenése most sem gátolta a Microsoftot a várakozások fölötti növekedésben. Nyilván a növekedés motorja folyton változik, de ez az a megújulás, amire minden cégnek szüksége van. Akkor lenne bajban a Microsoft, ha az eredményei vagy akár a róla alkotott befektetői jövőkép erős kapcsolatot mutatnának a PC-piac alakulásával.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted az nem rossz hír egy cégnek, ha az egyik piaca elkezd zsugorodni?
Ez nem jelenti azt, hogy más piacokon ne tudna erősödni és összességében akár fejlődni is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az élet rendje. Akkor rossz hír csak, ha nem készül fel rá időben. Néhány nagyot váltó cég: http://mentalfloss.com/article/22822/15-companies-originally-sold-somet…
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Azért nem volt nehéz úgy értelmezni, hogy a "nem jó hír a Microsoft számára hosszútávon" azt jelenti, hogy a jelenség a cég helyzetére nézve fenyegető. "
Akkor rosszul értelmezted.
Nem mondtam, hogy bajban van. Nem tettem kijelentést a jelenlegi helyzetére. Azt mondtam, hogy "nem jó hír hosszútávon".
Egyetlen piac visszaesése sosem jó hír egyetlen cég számára sem. Sosem jó hír, ha embereket kell átképezni, elküldeni stb. De ha a PC piac visszaesése, vele együtt a Microsoft desktop operációs rendszer üzletágának alakulása, jövője érdektelen a Microsoft számára, akkor nem szóltam. Nem tudtam erről.
Persze, a Microsoft elbagatellizálta a mobiltelefon piac elvesztését is, lehet, hogy ez sem számít neki majd.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értelmeztem rosszul: pont úgy értettem, hogy Szerinted hosszútávon fenyegető.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ezt támogatod alá egy mostani állapotról szóló jelentéssel, ha jól értem.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudtommal a PC piac jó négy éve zsugorodik. Ha a Microsoft növekedése és eredményessége ez alatt nem torpant meg, akkor nem lehetséges, hogy ez azt jelzi, hogy a PC-piac mérete és a Microsoft helyzete (jelenbeli és jövőbeli) közt gyenge a függvénykapcsolat?
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tök mástól beszélünk. Látszólag ez rajtad kívül másoknak lejön. Nem tudok máshogy fogalmazni, én feladom.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanarról beszélünk, csak a véleményünk tér el.
Szerinted: "az egyre jelentéktelenedő (és évek óta stagnáló, agonizáló) klasszikus desktop piac nem jó hír a Microsoft számára hosszútávon."
Szerintem: "az egyre jelentéktelenedő (és évek óta stagnáló, agonizáló), bár az USA-ban mostanában kissé magára találó klasszikus desktop piac csökkenése nem hír a Microsoft számára, továbbá nem jó a Microsoft Windows üzletága számára rövid-közép távon, viszont az egész Microsoftot egyre kevésbé érinti annak diverzifikált termékportfóliója miatt."
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Sosem jó hír, ha embereket kell átképezni, elküldeni stb."
Pedig ez folyamatosan történik, része a normál üzletmenetnek.
"De ha a PC piac visszaesése, vele együtt a Microsoft desktop operációs rendszer üzletágának alakulása, jövője érdektelen a Microsoft számára, akkor nem szóltam. Nem tudtam erről."
Én ilyet nem mondtam, ez csúnya csúsztatás.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát akkor most jó hír, rossz hír, vagy semleges hír a Microsoft számára a PC piac visszaesése?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Windows üzletágnak nyilván mindig rossz hír, bár nekik ennél szerintem sokkal rosszabb hír a telefonos üzletág összeomlása.
Az egész Microsoftra nézve már fent és lent kifejtettem a magánvéleményem.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Senki nem mondta, hogy az MS lefele megy, mert zsugorodik a desktop piac. Az allitas a desktop piacra votakozott, en legalabbis igy ertettem.
Es szerintem akarmilyen jol megy a szeker biztos nem repes a kicsi szivuk, hogy van olyan szegmens amiben szignifikans csokkenes van.
Jo hogy van Office, Azure, Xbox uzletag. Meg a tobbi. De nem hiszem, hogy nem huzza ossze valaki a szemoldoket a desktop piac hanyatlasan es a fiok melyere tolna az elemzest, hogy kit erdekel, ha az osszbevetel fasza. :D
Ha igy lenne, akkor nagyon kutyautok lennenek. En a vilag egyik legnagyobb valallatarol ezt nem tudom elkepzelni, meg ha volt egy iPhone-on ket percig rohogo Balmeruk is. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem állítottam, hogy valaki azt mondta volna, hogy az MS lefele megy. :)
Innen indult: "az egyre jelentéktelenedő (és évek óta stagnáló, agonizáló) klasszikus desktop piac nem jó hír a Microsoft számára hosszútávon."
Én pedig inkább úgy látom, hogy legfeljebb rövid távon nem jó hír, viszont az elmúlt négy év eredményei még ezt is cáfolni látszanak.
"kit erdekel, ha az osszbevetel fasza. "
Pont fordítva látom: azért jó az összbevétel ma, mert valakik ezt idejekorán komolyan vették.
Illusztráció: 2000 körül (Ballmer kinevezése táján) a Microsoftnak 3 darab, milliárd dollár fölötti bevételt generáló üzletága volt: Windows, Office, Windows Server. A divatból sokat szidott Steve Ballmer távozásakor, 2013-ban már 16 ilyen üzletág volt.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fura üzletágak.
Client-access license (CAL) suites (formerly known as desktop access)
Szerintem már 2000-ben is volt CAL. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És már akkor is milliárd dollár fölötti volt a bevétele?
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fixme,de szerintem nem is létezett akkor még ilyen division (egyébként az ember az gondolná, ha a Windows Server felette volt akkor jó eséllyel az egyébként hozzá tartozó CAL-ok is :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fogalmam sincs, hogy a fent említett hármon felül milyen üzletágak voltak akkoriban. Az állítás annyi volt, hogy akár létezett, akár nem, 1 milliárd dollár alatti bevételt termelt. :)
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A statisztika furcsa tudomány. Ezek a számok önmagukban semmit sem jelentenek, mert lehet, hogy a korábbi 3 üzletág összesen többet hozott, mint a mostani 16. Pl. volt három 6 milliárdos üzletág, most meg van 16 egy milliárdos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad van, de ez esetben a további adatok sem cáfolják az állítást. Például:
2000 2016
---------------------- ------- -------
Annual Revenue (USD) 23B 85B
Net Income (USD) 9.4B 16.8B
Üdcv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sot, ha meg melleteszed az 1990-es evek adatait, akkor meg jobban nez ki...
Szerintem olyan 2012-tol van ertelme ezt vizsgalni (android 4.0, iphone 5)
De lehet, hogy 2010-ig is visszamehetunk (iphone 4).
Azt, hogy 2000-ben mi volt (se android, se iphone), az ebben a threadben nem relevans.
Az teny, hogy a Microsoft az IBM peldajat koveti. Talan jol is van ez igy.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a szál arról szól, hogyan állt sok lábra a Microsoft Ballmer vezetése alatt. Ezek az adatok ehhez az érveléshez tartoznak: Ballmer kinevezése és távozása lett összevetve, mivel az vetődött fel, hogy mindez csupán statisztikai ügyeskedés.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem:
ez a szal arrol szol, hogy a desktop windows hanyatlasa hosszu tavon nem tesz jot a microsoftnak (mint vallalatnak).
Erre te jottel penzugyi mutatokkal (ami szerintem nem relevans, de lehet, hogy valamit mutat). De a penzugyi mutatok 2000 es 2016-bol szarmaznak, ami nem indikatora semminek, mivel a desktop windows hanyatlasa egyreszt a windows 8,8.1,10 gui vonalnak tudhato be, masreszt pedig a mobiltelefonok es tabletek terjedesenek, ahol a microsoft a fasorban sincs.
Tehat ha a penzugyi oldalt nezzuk, akkor szerintem a 2012-2016 kozotti eveket kellene szemlelni, esetleg kitolva a 2010-2016 koze. De semmi esetre sem 2000-es eveket amikor meg se iphone se android se windows8-10 nem volt.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mielőtt folytatjuk, kérlek, tényleg olvasd el a szál témáját, hozzászólásait.
"desktop windows hanyatlasa"-ról itt trey sem beszélt, nemhogy én. A desktop eladások csökkenéséről volt szó. Meg még egy csomó más dologról, csak arról nem, amiről Te beszélsz.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez ennek a szalnak az eleje:
""" (trey)
ÉS tegyük hozzá, hogy az egyre jelentéktelenedő (és évek óta stagnáló, agonizáló) klasszikus desktop piac nem jó hír a Microsoft számára hosszútávon.
"""
Ha csak ennek az alszalnak az elejet nezzuk:
""" (golgota)
Senki nem mondta, hogy az MS lefele megy, mert zsugorodik a desktop piac. Az allitas a desktop piacra votakozott, en legalabbis igy ertettem.
"""
Itt *mindenki* a desktop piacrol beszel rajtad kivul.
Ha a desktop piac alakulasat penzugyi mutatokkal akarod alatamasztani (mint, ahogy tetted, ha jol ertettem), akkor a relevans idoszak 2012-2016, esetleg 2010-2016.
De semmi esetre sem 2000 es 2016 ev kiragadva.
De mint itt mindenki, en is orulok, hogy a Microsoftnal tokos gyerekek ulnek es nem egy lora tettek fel mindent (desktop windows).
Annak meg meg jobban orulok (en szemely szerint),
hogy lassan a Microsoft teljesen megkerulheto lesz minden fronton es
legalabb 2 konkurenciaja van minden piacon, es mar seholsincs monopol helyzetben. (ha a desktop windows porait behintjuk 10 ev mulva:-P)
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is a desktop piacról beszéltem és a Ballmer-féle diverzifikációt támasztottam alá Ballmer kinevezése és távozása jellemzőivel. Egyedül Te beszélsz a desktop Windows hanyatlásáról. Hagyjuk.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jo
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közben megtaláltam a 2000-est de "Highly Confidential MS-PCA sokszám" van az alján. (jó kérdés, hogy akkor minek teszik a netre)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na jo-jo, de mi a 16.?
Androidos vedelmi penzek, ahogy a cikk irja?
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Innen indult: "az egyre jelentéktelenedő (és évek óta stagnáló, agonizáló) klasszikus desktop piac nem jó hír a Microsoft számára hosszútávon."
Én pedig inkább úgy látom, hogy legfeljebb rövid távon nem jó hír, viszont az elmúlt négy év eredményei még ezt is cáfolni látszanak.
Nem hiszem, hogy cáfolják, ha megnézzük az utóbbi pár év profitját.
Szerintem az összbevételnél és az üzletágak számától jobb mérőszám a profit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szerintem az összbevételnél és az üzletágak számától jobb mérőszám a profit."
Egyetértek. Ugyanakkor kevéssé jól mutatja meg azt, amiről én beszéltem: hogy hány lábon áll egy cég.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alapvetően arról van szó, hogy hosszútávon érintheti-e negatívan a Microsoft-ot a desktop piac hanyatlása. Erre jobb mérőszám a profit, főleg, ha az adott üzletágakét nézzük.
Az, hogy több lábon áll a cég és ettől nem megy csődbe az egy jó dolog.
Akkor nem érintené negatívan, ha nem lenne egyáltalán olyan üzletága, amit érint a hanyatlás, de szerintem több olyan is van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben a szálban, innentől kezdve, amellett érvelek, hogy ha Ballmer nem diverzifikálta volna a cég termékkínálatát, a most folyó desktop csökkenés brutális összeomlást eredményezhetett volna. Továbbá, mivel ez a csökkenés már jópár éve folyik, ezért hatása már ma látszik a Microsoft számain (profitján is) és nem hosszú távú fenyegetést jelent, hanem múltbeli, jelenbeli (és persze jövőbeni) hatást gyakorol. Annyit, amennyit.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye a linkelt cikkben 15 uzletag van felsorolva, a 16. talalgatas (Android vedelmi penz a cikk szerint).
Ezek az uzletagakbol jopar masszivan profital a desktop windows elterjedtsegebol.
Szerintem:
Windows
Windows Server
Windows Azure
Office (client)
Xbox
SQL Server
System Center (client and server both, so includes Windows Intune)
SharePoint
Visual Studio
Dynamics (CRM and ERP)
Online Advertising (search and display both)
Office 365
Client-access license (CAL) suites (formerly known as desktop access)
Enterprise Services (including consulting)
Enterprise communication business (Exchange plus Lync)
En szerintem ezekre mind kihatassal lesz
a desktop windows tovabbi zsugorodasa.
A tobbi uzletagban pedig van konkurencia rendesen.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor nézzük az Általad kiemelteken, hogy a Microsoft csak tűri-e tétlenül? Csak néhány odavetett gondolat, példa:
Windows: Windows Holographic, XBOX, IoT. Egy Windows a kijelző nélküli eszközöktől a 84"-os Surface Hub-ig. Open source-olt .Net Core és PowerShell, mindkettő multiplatformosítva és kiadva OSX-re és Linuxra.
Windows Server: software defined networking, software defined storage.
Office (client): fut Mac-en, iPad-on, iPhone-on, Android telefonon és tableten, meg webesen is.
SQL Server: készül Linuxra.
SharePoint: HTML 5-ös, ActiveX nélkül. Elérhető minden platformról.
Visual Studio: közös fejlesztőeszköz mindenféle eszközre Windows-Android-iOS vonalon. Open source és multiplatformra kiadott Visual Studio Code. Ingyenes Community Edition az open source fejlesztésekhez.
Office 365: Majd' minden elérhető más platformról is.
Client-access license (CAL) suites (formerly known as desktop access): CAL a szervertermékek eléréséhez kell, mindegy milyen OS-ről. Desktop Windowstól független.
Enterprise Services (including consulting): Ez a Microsoft Szolgáltatási Üzletága. Desktop-tól gyakorlatilag független.
Enterprise communication business (Exchange plus Lync): ugyanúgy elérhető mindenféle platformról.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abban, amit te irsz, es abban mit en irok, nem latok ellentmondast.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én már beérném egy hivatalos onedrive kliensel is liunuxon. Mert a onedrive-d el sem indul, és nem tudom rávenni, hogy működjön :)
-42-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézd, .Net már van...
Előbb-utóbb nem lehetetlen.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érzésem szerint a PC-piac egykori erőssége volt inkább túlzó.
Ugyanis akkoriban még a digitális tartalom előállításának és fogyasztásának egyedüli eszköze volt.
Ha a reggeli mellé elektronikus újságot akartál olvasni, vihetted a kávét a géphez. Ma már újra az asztalnál ülsz és a telefonon olvasod a cikket. Pár év múlva viszont lehet, hogy egy újságpapírra emlékeztető hajlékony holmit fogsz reggel átnézni, mert azon a digitális tartalom sokkal jobban áttekinthető lesz, míg most ínhüvelygyulladást kap az ember a görgetéstől...
A tartalom előállítása nehezebben változik, de tán nem véletlen, hogy itt intenzív kutatás, pezsgés látszik és van is változás e téren. Ez a hozzászólás is telefonon készült...
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Ez a hozzászólás is telefonon készült...
Meg is látszik. Nincs pl. egy link se benne ... :-D
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert a HUP-ot még nem érintette meg az újvilág szele. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
A desktop helyébe egyre inkább a laptop lép, a laptopok helyébe meg a tabletek és a mobilok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami egeszen addig igaz hogy laptop es csak akkor ha nem akarsz rajta dolgozni. Ha igen akkor a laptopot tabletre cserelni ordas nagy boszmeseg.
Az hogy van androidra terminal az kb az emberek 10%-nak jo aki ssh-n adminkodik. De mi van az emberekkel akik adatbazisokkal,excel vagy egyeb dolgokkal dolgoznak? A tablet/telefon tortenet itt elverezni latszik jelenleg...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hiszem félreértelmezted. Amit írtam az nem azt jelenti, hogy mindenki desktop helyett laptopot illetve laptop helyett tabletet fog használni, hanem azt, hogy egyre többen, mert már az Ő igényeiket egyre inkább kielégíti a laptop a desktop helyett, a tablet és mobil a laptop helyett.
Akinek az igényeit nem elégíti ki azok nyilván maradnak a desktop, laptop-nál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
got it now o/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha rossz májú lennék, azt mondanám, hogy még rövid ideig fog ez a trend folytatódni (laptop -> tablet/telefon), aztán a manager-réteg rájön, hogy akinél csak tablet van, azon látszik is, hogy nem végez produktív munkát, és kezdik majd kínosnak érezni, és jön vissza a laptopozás. :)
Persze nem vagyok rossz májú és csak subscribolni akarok :)
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ipadon sok mindent meg lehet ám írni. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ja, és nem lennék meglepve, ha pl. az ország neve azért változott volna meg, mert bugzott az autocorrect ;)
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
#define produktív_munka
Elég sok olyan munkakört tudok, ahol tökéletesen el lehet végezni a munkát egy tablettel. Sőt, jó néhány olyat is tudok, ahol a tablet határozottan előnyösebb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nah, látom, nem jött át a szarkazmus, a masszív manager-ellenesség és a minden mondat végi emotikon, de akkor folytatom a félkomoly trollkodást ;)
Persze, hogy van olyan, amire tökéletesen alkalmas.
De előbb-utóbb minden nagyvállalat eljut a szervezeti kultúrának arra a fokára, amikor már akkorára hízott, hogy kinevelt egy vezetői réteget, akik a beosztottjaik munkáját már nem látják át (mert nem szakmai vezetők), és csak arra kellenek, hogy le- és fel (esetleg jobbra/balra) közvetítsenek dolgokat (és időnként megreformálják az üzleti folyamatokat és minden csak egy kicsit rosszabb legyen mindenkinek). Ami persze többnyire a produktivitás csökkenésével jár, mert senkinek nincs teljes információja, idézett menedzser-pajti pont mindenben inkompetens, de papíron nagyon jól festő grafikonokat tud a beosztottjaival Excelben összedobatni arról, hogy milyen jót is tett a cégnek :) Ez az a kategória, aki azonnal ugrott a tabletre, mert azzal milyen könnyen tud meetingre járni (jah, igen, másik ismertető jele, hogy még kifejezetten élvezi is az ilyen szektás gyűléseket, mert addig se kell produktív dolgot csinálni ;) Oh, és persze imád értekezlet meghívókat küldeni...). Ez az a kategória, aki bekéri az adatokat, csak azért, hogy ott legyen a mailboxában, talán jó esetben a legmagasabb szintű összesítésekre rá is néz, rájön, hogy fogalma sincs, hogy miről van szó, és forwardolja kis szerencsével a megfelelő irányba egy kompetens embernek. Ez az a kategória, akinek tényleg minimális beviteli lehetőségre van szüksége, mert úgy sem használná (és jobban is jár a szervezet, ha nem használja, lássuk be...)
Ez alapján a produktív_munka nagyjából: valami, aminek van inputja és van outputja, ami nem: "értekezlet-összehívás", "pávapont prezentáció arról, hogy milyen zseniális vagyok", "kimenő e-mail valaki másnak, amit az inputot előállító is elküldhetett volna, ha ő nem lenne" :)
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még a végén eljön az idő, hogy jobb linux lesz a windows, mint a linux.
--
The Community ENTerprise Operating System
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A teljesítményen van még mit javítani, ha nem csak számokat kell pörgetni, de az OS-nek is sok dolga akad (sok file I/O, sok fork() és exec()):
I get this on WSL with prove -j8:
Files=750, Tests=13657, 906 wallclock secs ( 8.51 usr 17.17 sys + 282.62 cusr 3731.85 csys = 4040.15 CPU)
And this for a run on Debian inside a Hyper-V VM on the same system:
Files=759, Tests=13895, 99 wallclock secs ( 4.81 usr 1.06 sys + 39.70 cusr 25.82 csys = 71.39 CPU)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni