Crypt - Valósidejű 3D demó böngészőben JavaScript és WebGL felhasználásával

Címkék

Crypt

Az ACTISKU-nél dolgozó Anthony Liot JavaScript-ben írta a Crypt nevű, real-time 3D demót, amely böngészőplugin telepítése nélkül futtatható modern, WebGL-t tudó böngészőkben. A fejlesztéshez az Unigine engine-t használták fel. A Mozilla a kezdetektől támogatta a projektet.

A demó megtekinthető itt.

Hozzászólások

"There was a problem starting the Crypt Demo. Please consult the Known issues section below for more information.

Technical Details: WebGL is missing."

... tehát csak KELL valamit telepíteni ahhoz a mozillához.

-fs-
Az olyan tárgyakat, amik képesek az mc futtatására, munkaeszköznek nevezzük.

Iszonyat sebességkülönbség van firefox és google chrome között (google chrome javára)

chrome://gpu/

Problems Detected
The Intel Mobile 945 Express family of chipsets is not compatible with WebGL.
Intel mesa drivers are crash-prone.: 76703
Accelerated 2d canvas is unstable in Linux at the moment.
Stage3D is not supported on Linux.: 129848
Accelerated video decode is unavailable on Mac and Linux.: 137247, 133828

Vegyek egy alkalmas vasat hozzá :) ?

i5-ös iMac-en néztem, AMD Radeon HD 6750M 512 MB vga-val.

Igazából ahogy ez fut, az már haladás, egy-két éve még ilyet normálisan el sem indítottak a böngészők.

Annyira nem izgat fel ez az egész, de jó látni, hogy azért fejlődik a dolog, és alakul, majd ha valamire használható is lesz, és lesz rá érdeklődés, igény, akár generált akár ösztönös, akkor majd jobban örülünk neki, gondolom...

:)

________________________________
blog: http://horvathjanos.wordpress.com

Win7 + FF19 + CPU Intel Core i3 (Sandy Bridge 2.4GHz mobil), GPU szintén Intel: kb 10-15 CPU használat 1366x768 felbontásnál, 700MB RAM (!) használattal.

Igazából ezt is sokallom, ugyanis amit látunk, azt kb az ősöreg P3-850-em a Geforce2 Ti kártyámmal is simán elvitte volna ugyanilyen felbontásban. Ugyanis amit látok: sok poligon multitextúrázva (alap textúra + shadow map), és néhány 3D-s sprite a gyertyákon, meg némi átlátszóság. Nincs dinamikus megvilágítás, nincs dinamikus árnyék, egyéb effektekről nem is beszélve.
Ezeket a feature-öket már a Voodoo 1 is tudta.

Én nem vagyok elájulva ettől a demótól.

érdekes, macbook air, 1.7ghz corei5, Intel HD Graphics 3000 gépen, latest safarival megy szépen, bár fullscrenben bereceg néha picit.
viszont emlékszem, hogy valami quake vagy doom webgl dolog volt már korábban is, meg is találtam: http://media.tojicode.com/q3bsp/

ez is érdekes demo: http://webglsamples.googlecode.com/hg/aquarium/aquarium.html
ha régen, pascal+asm-ben ilyen vízeffektet tudtam volna csinálni, lesz*ptam volna magam: http://madebyevan.com/webgl-water/

Tök jól néz ki, nekem tetszik! (Debian, FF19, Nvidia)

Debian testing, chrome, ősi konfig, minimális röccenéssel fullscreen oob megy.
Ezt most nemtom miért írtam le :F

----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org