( muszashi | 2024. 05. 12., v – 22:28 )

"de nem."

"Tehát, a te általad erőltetett narratíva szerint az átugrott reklám megkárosítja a tartalomkészítőket, hiszen a megtekintés után ilyenkor nem kapnak semmit. Vagy?"

Az átugrott reklám normális használat, nem károsít meg senkit, ezzel jár. Azonban lehet olyan reklám, ami majd érdekli és azt majd megnézi mégis, vagy ha zavarja a sok felbukkanó reklám, akkor előfizet prémiumra. A blokkolás ezt a két potenciális lehetőséget veszi el.

"hirdetésblokkolót használók is mind célcsoporton kívül vannak"

Addig, amíg ezt megtehetik. Utána vagy nem használják vagy prémiumoznak vagy nézik a nekik tetsző reklámot a többit meg átugorják.

"Ne terelj! Ingyenélés vagy nem ingyenélés?"

Hogy lenne ingyenélés. Fent levezettem, hogy ez normás TOS szerinti használat és azt is, hogy ugyanakkor lehet olyan reklám amit megnéz, mint ahogy van amit megnézek én is és van, amit átugrok. Ez a normális használat. Na erre vonatkozik a nincs garantált bevétel, nem a reklámblokkolósokra, ahol sem más reklám megtekintésére nincs esély, sem pedig a reklámok kiváltása okán a prémiumra váltásra. Egész más, ha azt mondom, hogy itt van egy sör, meghívlak rá és egész más, amikor fogod magad, odamérsz a bárszekrényhez és kérdezés nélkül kiveszed.