Nagyvállalati védvonalak, krízishelyzetekre (x)

Címkék

Az elmúlt néhány hónap rávilágított arra, hogy egy-egy váratlan esemény szinte egyik pillanatról a másikra, világszerte át tudja alakítani a vállalatok életét. A koronavírus-járvány okozta globális veszélyhelyzet rengeteg céget ért felkészületlenül - pedig a megfelelő eszközök birtokában egy hasonló kaliberű krízis sem kell, hogy fájdalmasan érintse a vállalat működését.

A VMware megoldásai mind a katasztrófahelyzet-kezelésben, mind az üzletmenet-folytonosság biztosításában segítséget nyújthatnak. A jelenlegi koronavírus-járvány okozta nehézségek inkább utóbbi kategóriába esnek, ugyanakkor sajnos a katasztrófahelyzetek sem ritkák, és akár még gyorsabban letarolhatják a megszokott munkamenetet, mint az elmúlt hónapok krízise – ilyenek lehetnek az infrastruktúrát érő, azt váratlanul károsító események, legyen szó természeti katasztrófáról vagy akár kiterjedt áramkimaradásról. Az üzletmenet-folytonosság biztosítása akkor kerül előtérbe, mikor bár az infrastruktúrát nem éri kár, a dolgozók nem tudnak eljutni ahhoz - mint ahogy az utóbbi hónapokban a kényszeredett globális home office esetében is láthattuk.

VIRTUÁLIS KÖRNYEZET, BÁRHOL, BÁRMIKOR

A VMware Horizon mindkét esetben megoldást jelenthet: azzal a vállalatok virtuális gépeiket és alkalmazásaikat lokális vSphere környezetekben, AWS-en futó VMware Cloudon, illetve Microsoft Azure-on is munkába állíthatják, hasonló távoli hozzáférési protokollok és klienstámogatás mellett. A VMware Horizonnal gyorsan, kiterjedt és agilis virtuális környezetek hozhatók létre, amelyek az egyes cégek igényeihez szabva tehetők elérhetővé annak felhasználói számára.

A krízishelyzetekben persze az ép és hozzáférhető infrastruktúra meglétén túl az alkalmazottakkal való hatékony kommunikáció is elengedhetetlen az üzletmenet folytonosságának megtartásához. A legtöbb nagyvállalat ehhez továbbra is elsősorban az email intézményére támaszkodik, a beérkező levelekre ugyanakkor az alkalmazottak sok esetben csak nem elhanyagolható idő elteltével néznek rá - különösen ha valamilyen rendkívüli helyzet miatt átalakulnak az adott cég mindennapjai.

GARANTÁLTAN CÉLBA JUTÓ ÉRTESÍTÉSEK

A hasonló problémákra ad választ a VMware Workspace One Intelligent Hub értesítéseivel. A szolgáltatással az egyes szervezetek valós időben küldhetnek értesítéseket akár a teljes alkalmazotti gárda, akár a dolgozók kijelölt csoportjai számára. A felhőalapú megoldás a jelzéseket egyszerre juttatja el az alkalmazottak okostelefonjaira, illetve az Intelligent Hub böngészős felületére is.

Az értesítéseket az IT adminisztrátorok a Workspace ONE Notification Builder segítségével hozhatják létre, illetve igény szerint sürgősként is megjelölhetik, a kiemelten fontos információk minél gyorsabb célba juttatására. A megoldással azok a dolgozók is azonnal értesülhetnek a szervezeten belüli eseményekről, akiknek épp nincs hozzáférésük emailjeikhez.

Az értesítések a vállalat Mobile Flows megoldásával még részletesebbé tehetők, azokba akár integrált, harmadik féltől származó nagyvállalati alkalmazásokból is lehetőség van plusz tartalmakat behúzni. A VMware egy sor népszerű, külső szolgáltatáshoz kínál ilyen jellegű támogatást, beleértve a Salesforce, Concur, Coupa és a ServiceNow megoldásait is. A megoldással minimalizálhatók a váratlan helyzetek okozta munkaidő-kiesések, illetve az alkalmazottak is folyamatosan naprakészen tarthatók legyen szó a cégen belüli teendőkről vagy akár fontos biztonsági figyelmeztetésekről.

[A VMware megbízásából készített, fizetett anyag.]

Hozzászólások

Szóval feltalálták a push üzenetet?

"Sose a gép a hülye."

#define garantált

Én most így fejből nem tudok mondani olyan csatornát, ami egészen biztosan soha nem áll meg, és egészen biztosan mindig célba ér az üzenet. Arra tippelnék, hogy kimegy a push noti, és ha a useroldali app nem küld read receiptet X percen belül, akkor kidobja SMS-ben, meg felhív a robotlady telefonon. És mindezt addig, amíg valamelyik csatornán nem kap a delivery-ről pozitív visszajelzést. Ez arra is megoldást ad, hogy a fontos push noti ne tűnjön el 30 facebookos és 50 tiktokos értesítés között.

Ez annyira nem rakétatudomány, volt már olyan munkahelyem, ahol kb. negyedévente volt ilyen próbariadó minden fulltime dolgozónak, az is így működött. Kijött az értesítés, és ha nem igazoltad vissza, akkor addig hívogatott 5 percenként a robot, amíg végig nem hallgattad a dumát, és nem nyomtad meg valamelyik random gombot, mint a shareware Total Commandernél.