Következő
Előző
Tartalom
10. Framebuffer eszközök használata SPARC platformokon10.1 Mely grafikus kártyák működnek a framebuffer eszközzel?
A következő felsorolás tartalmazza az összes olyan grafikus kártyát, melyekről ismert, hogy működnek SPARC platformon:
Használhatsz PROM-ot a kimenő karakterek megjelenítésére a képernyőn, vagy a soros konzolon. Nézd meg a Sparc Frame Buffer GYIK-et a http://c3-a.snvl1.sfba.home.com/Framebuffer.htmlcímen.
10.2 A framebuffer eszközök beállítása
A make config alatt választanod kell, hogy a Íme a kernel opciók:
video=sbus:opciók
ahol az "opciók" vesszővel elválaszott lista:
nomargins a margót 0,0-ra állítja
margins=12x24 a margót 12,24-re állítja (az alapértelmezettet a
felbontásból számolja ki)
off ne használja az SBus/UPA framebuffer eszközöket
font=SUN12x22 egy meghatározott karakterkészletet használjon
Így például, ha video=sbus:nomargins,font=SUN12x22opciókkal indítod a géped, csinos, gyors konzolt kapsz 96x40-es szöveges felbontással, ami hasonlít a Solaris konzolhoz, de szinekkel és olyan virtuális terminálokkal, mint az Intel platformokon. Ha a Ajánlatos friss consoletools csomagot beszerezned.
Következő Előző Tartalom |