Racer bináris frissítés

 ( kovi | 2007. május 21., hétfő - 7:17 )

A régóta fejlesztett, béta állapotban lévő autószimulátor nemrég verziót váltott, emiatt Ruud munkájának 0.5.3 linuxos v6 bétáját a LIFLG csapata Loki-alapú telepítőbe foglalta. Újdonságok: fixek, update javítások, már Linuxon is működik az automata váltó stb. LIFLG aloldal itt, Racer honlap itt, néhány javított autó és pálya (linuxos fixekkel) itt.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Kedves, aranyos, baratsagos jatek :) Nos tapasztalatok, Fedora 7 (Rawhide) alatt.

czo@grapefruit racer0.5.0$ ./bin/racer
./bin/racer: error while loading shared libraries: libfmod-3.61.so: cannot open shared object file: No such file or directory

Nosza adjunk neki libfmod-3.61.so -t Ez halistennek linkelve van oldalon :)

czo@grapefruit racer0.5.0$ ./bin/racer
./bin/racer: error while loading shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open shared object file: No such file or directory

Egyre jobb :) Nosza akkor symlinkeljunk ugye... hatha:

ln -s libstdc++.so.6.0.8 libstdc++-libc6.2-2.so.3

czo@grapefruit racer0.5.0$ ./bin/racer
./bin/racer: symbol lookup error: ./bin/racer: undefined symbol: __builtin_new

Alakul :) Nezzunk szet mit lehetne tenni az ugy erdekeben :) A kovetkezo csomag felrakasa utan elindul: compat-libstdc++-296-2.96-138

Sajna hang nincs, fullscreen nincs (intel865 integralt vga), de elindul

Marcsak azt nem ertem hogyha linuxra is van, akkor
1. miert nem forras?
2. ha mar nem forras, akkor miert nem valami statikusan linkelt valami?

szerk:
Este megnezem macen is :D

---
Apple iMac 20"
áéíóöőúüű

Ugyanazert nem fontos static forditani ezeket a dolgokat, vagy a program melle mellekelni a hozza szukseges libeket, mint amiert X-hez egy default widget set is baromsag. :)

---
pontscho / fresh!mindworkz

owned :)

--
The Internet has evolved from smart people in front of dumb terminals to dumb people in front of smart terminals.

libfmod stb:
ezek benne vannak a LIFLG anyagában, plusz az indítószkriptben is ott az export. ezért is értékes a dolog, hiszen nem kell vele tornázni.

forrás, linux: csak a 0.5.0
bináris: itt él az, amit írtam. viszont dri-s intel videóval ne számíts sok jóra: többrétegű grafika (áttetsző programkonzollal a játéktér felső részén), összetett árnyékleképezéssel...

ui: nálam egyébként hibátlanul megy.
ui2: makkosra nincs új anyag szerintem. ott csak a régi racer figyel.

--
senki földjén, senki fia

ODE Message 2: vector has zero size in dNormalize4()

ODE Message 2: vector has zero size in dNormalize4()
/usr/local/bin/racer: line 123: 474 Floating point exception./${GAME_BINARY} ${CMD_ARGS} "$@"

--
A nyúl egy igazi jellem. Ott ül a fűben, de akkor sem szívja!

az Open Dinamics Engine nálam simán veszi az akadályt.. én tényleg nem állítottam semmit sem, és a prg simán fut. elméletileg autónként tölti az ODE könyvtárat (rigid body). szóval már induláskor ezt az üzenetet kapod, vagy futás közben ugrik ki?

ui tegnap Lamborgini futamot rendeztem: 4 murci volt a pályán velem együtt. sajnos a gép még mindig igen lassan vezet, de a Racer hálaégnek nem azzal a fos arcade modellel fut, mint az "estetuningolok NFS". ergo itt nem veszel be 200-al lejtős kanyart, mert már 80-nál a fűre kerülsz... szóval jó volt, szép volt, ha lesz időm pár kocsit még átnézek, hogy menjen rendesen. sőt még a linkelt cuccokat is lehet, hogy átnézem megint hátha ez a szivacs.

(ha valaki szereti az autókat, akkor füleljen a Dodge Charger mennydörgésére: az biz' nem semmi...)

--
senki földjén, senki fia

Amikor játékmódot választok (quick, arcade?), elkezd tölteni: textúrák mi egymás és utána amikor már szinte teljesen betöltött akkor dobja ki magát az asztalra. Az ODE hibából van vagy 20 és utána jön a floating hiba...

--
A nyúl egy igazi jellem. Ott ül a fűben, de akkor sem szívja!

ööö... most magam ellen beszélek, de nem azoknál az autóknál jön elő, amit linkeltem? tudniillik azt egy megelőző verziójú játékmotorhoz javítgattam (bár nálam frugalware terjesztésen pöccre megy minden, a lokialapú cuccal: http://liflg.org/?catid=6&gameid=13)

--
senki földjén, senki fia

Semmit nem pakolgattam. Leszedtem a 0.5.3beta-t (19,8Mb) és telepítettem majd go :-)

--
A nyúl egy igazi jellem. Ott ül a fűben, de akkor sem szívja!

hmm. nekem valahogy nem tűnt fel a mappanév otthon, viszont az kétségtelen, hogy este 11-kor próbálgattam, szóval nem lehetetlen, hogy elnéztem. ma este rálesek és holnap visszanézek ide.

--
senki földjén, senki fia

a fórum->játékok alatt nyitottam egy szálat. tudnivalók ott.

--
senki földjén, senki fia

Hiba ugyan ez, kubuntu feistyn. Viszont compat-libstdc++-296-2.96-138 csomagot nem talál aptitude... Helyette apt-get install libstdc++2.10-glibc2.2 van.

tibi@baksacomputer:/mnt/adat/racer0.5.0$ bin/racer
--- session separator ---
  local host: 'baksacomputer'/127.0.1.1
RTime:Reset()
RAudio ctor
RAudio:Load(); enable=0
FMOD initializing
Disabling FSOUND output (NOSOUND)
RAudio:GetSample(data/audio/heli_inside.wav)
Setting sample loop
FMOD Playing channel: 0

hogyan tettétek fel? a 0.5.0 mappa gyanús. ugyanis egy régi verzió használta ezt...

--
senki földjén, senki fia

stable-t. :) (0.5.0, Released on 30-3-'03)
Na most megnézem van-e belőle frugalra csomag, és ha van, milyen verzió(k).

racer.ini

...
fullscreen=1 valahol a resolution resznel.

na most cserbe valaki mondja meg miert nem megy a billenytuzet racerba? nem tudok bill hozzarendelni semmihez, sot a jatekbol sem tudok kilepni csak ha kilovom, eger megy. mindha esc-kel kene kilepni

0.5.0 nak elérhető a kódja, ez hol érhető el ?

Gentoo ebuidekben van egy nehéz kérdés:
LICENSE=
Mit firkanthatok oda ?

A screenshotokhoz egy élsimítást bekapcsolhattak volna :)

gyakorlatilag "unknown": http://racer.nl/legal.htm . egyébként a 0.5.0-t én nem erőltetném, mert abban a verzióban rohadt gyenge az egész, plusz még a menüje is ratyi.

ui ha kell fotó, én holnap tudok adni normálisat.

--
senki földjén, senki fia

"Can't init FMOD", ha letiltom a hangot, akkor elindul, de teljesen szétesett a kép. Feistyn.

LD_LIBRARY_PATH=./ ./racer

--- application start ---
QApp: new QDisplay
Racer version: 0.5.3 beta 6 (Mar 19 2007/21:40:23)
RMultiview:Create()
Multiview: we are the master/server
### Q Memory Report - no allocations ###
### Q Memory Report - no allocations ###
QImage::Read("data/fonts/din14.tga")
QLicensePool (RMGR:Create):
QImage::Read("data/images/skidmark.tga")
QImage::Read("data/images/smap_whitesun_add.tga")
QImage::Read("data/images/track_lt.tga")
QImage::Read("data/images/track_rt.tga")
QImage::Read("data/images/track_up.tga")
QImage::Read("data/images/track_dn.tga")
QImage::Read("data/images/track_fw.tga")
QImage::Read("data/images/track_bw.tga")
QImage::Read("data/images/sun_lt.tga")
QImage::Read("data/images/sun_rt.tga")
QImage::Read("data/images/sun_up.tga")
QImage::Read("data/images/sun_dn.tga")
QImage::Read("data/images/sun_fw.tga")
QImage::Read("data/images/sun_bw.tga")
RAutoJoin:Create()
Autojoin: we are the master/server
QImage::Read("data/images/repbuts.tga")
Can't init FMOD

Hogy tiltod le a hangot ?

Keresd meg ezt a részt a racer.ini-ben és a lényeg "enable=0" !

; All platforms use FMOD (www.fmod.org)
enable=0

thx.
Kép rosz, az órák látszanak minden más elmosódva, kivehtetlen.
ODE:
ODE Message 2: vector has zero size in dNormalize4()

Detto.