Néhány hónapja láttam élőben a másik vicceset, amikor a kétkerekű előtt van a puttony.
Erről a fajtáról van egy kedvcsináló cikk is: https://totalcar.hu/magazin/ebike/2021/05/16/teszt_e-cargo_teherbicikli/
Tetszenek ezek a cuccok, praktikusnak látszanak ezek bevásárláshoz is. Klasszikus és elektromos rásegítésű is van belőlük.
Kíváncsi leszek, mikor találkozok a következő teherbringával. Vicces és egyúttal hasznos cuccok.
Update#1: DHL és más futárszolgálatok is elektromos teherbringákkal akarják az utolsó kilométereket megoldani.
https://www.google.com/search?tbm=isch&q=dhl+e-cargo+bikes
https://youtu.be/MrYLwv9x8HU?t=24
https://www.youtube.com/watch?v=ceR-9XxykSs
Update#2: Holland cargo bike fesztivál. Van itt sokféle.
https://www.youtube.com/watch?v=xt671kZcjBo
https://www.youtube.com/watch?v=a7H6EU_PjqY
- hg2ecz blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Elég drágák ezek. Hollándiában van egy cég aki ilyeneket készít, ott elég népszerű.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy magyar gyártó is akad: https://viszikli.eu/
Nálunk nagyon gyakoriak ezek a bringák, naponta látok benne ovisokat fuvarozni, de Budapest-en sem volt annyira ritka sok évvel ezelőtt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
viszikli
Kellett egy--másfél másodperc, mire leesett, hogy mi ez. De most, hogy leesett, laikusként azt mondom, ilyen a tökéletes névadás. =)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
.eu => szóval mégsem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt akarod mondani, hogy amikor Mo-t kiteszik az EU-bol, akkor a magyar cegeknek vissza kell adniuk a .eu domainjuket?
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt akarja mondani szerintem, hogy a név csak magyarul érthető, ráadásul kettős mássalhangzó is van benne.
Amúgy szerintem is ötletes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi. A balos vagyok és álhülye egy klasszikus mutatvány
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg mégegy hazai gyártó: https://neuzer.hu/elektromos-teherszallito-kerekpar.html
Úgy néz ki, terjedni fog ez is.
Árban minden drága, amiben van kézimunka és nem a kínai munkás árszintjéből készül. Viszont Csepel bringámra gondolva, amivel ma reggel is megvolt az 5 km-es iskolakör a gyerekkel, az lassan 20 éves lesz. Ha nem lopják el vagy nem ér baleset, szinte örök darab. Csak zsírozni kell használattól függően néhány évente és ennél is ritkábban a kopó részeit kell cserélni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csepel egyelőre ilyennel jött ki: https://www.csepelkerekparuzlet.hu/Csepel-Budapest-Cargo-Pick-Up-tehers…
Veled együtt 174 kg teherbírást jelölt meg rá. Ezzel tényleg megcsinálható a nagybevásárlás, két nagy kosár akár 40-40 kilóval.
Továbbá gyorscsatlakozós teher utánfutóra gyúrt rá: https://www.bringaboard.hu/schwinncsepel-utanfuto-teherszallito-doboz-m…
Egy részletesebb fotó róla: https://b2b.csepelbike.com/kepek/44650014_2.jpg
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felénk is elég népszerű, a környékünkön többen ilyennel hordják a gyerekeket oviba. Sima sportboltban lehet itt venni.
Csaba
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es milyen olcso \o/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na igen, mint egy motor. De végülis van benne motor. :)
Egyébként finn átlagkeresetből hány heti kereset ennek az elektromos teherbringának az ára?
8 hét egy átlagos polgárnak? És sok évtizedre van eszköze, csak akkucsere kell kb. tízévente.
Paraméterei tetszenek:
- Moottorin teho, wattia: 250 W
- Akun teho: 2 x 500 Wh, 36 V
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a 250W-os motor az max hajtasrasegitesre eleg, egy ilyen teherbringanal biztosan.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
250 watt max csak hajtásrásegítésre elég?
Mennyi az átlagos felnőtt teljesítménye? Azt mondják, hogy tartósan 75 watt, rövid ideig kb. a duplája.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En meg 2008-ban epitettem elektromos bringat. Akkor 500w-os agymotort valasztottam, a tobbi (szerintem) vicc.
A 250W sik terepen 20-25km/h-ra eleg.
Ennyi van a rolleremben (250w). Dombra nem nagyon megy fel, csak ha segitek labbal. (mondjuk meredek).
Amugy a biciklin van valto az embernek a 75W-ra (erre egyebkent van forrasod?).
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdemes lenne mérni az akkumulátorból felvett teljesítményét és a melegedésekre menő teljesítményt levonva a valós teljesítményt megbecsülni.
Végén még kiderül, hogy a "250W" szöveg nem 250 watt valós üzemi teljesítményt jelent.
Egyébként nem biztos hogy nem valós a 250 watt. Egy átlagos felnőtt (fiatal, idősebb átlaga) órákon át tuti nem bírja sík úton tartani a 25 km/h-t.
Vajon ha 25 km/h-val tekerünk szélcsendben, akkor az hány watt teljesítménybefektetés lehet?
Na itt egy támpont, hány watt valós teljesítmény mire lehet elég: https://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_performance#Total_power
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elektromos bringaknal a 250W a motor teljesitmenye.
Azaz ekkora a motor benne.
Bar aztan lehet majd itt is eljutunk oda, hogy peak powert adnak meg:)
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha 500W-os a motor, akkor te nem bringát, hanem segédmotoros kerékpárt építettél. Váltó pedig az elektromos rásegítéses bringáknál is van a 250W-ra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szoljal mar a Stroemernek is, hogy a 850W az nem bringa :((( biztos szomik lesznek!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem tisztában vannak vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami azért is jó, mert csak a hajtásrásegítéses rendszer minősül kerékpárnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehat kethavi fizetes. Az eleg sok egy kerekparert szerintem de hat mindenki arra kolti a penzet amire akarja :D
mo-on elve ez szerintem eleg luxus de lehet felmentek a fizuk elvegre multkor vagdalkoztak napi 100K-val is az egyik topicban bar szerintem akinek valoban szuksege van egy ilyen jarganyra az nem engedheti meg maganak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kéthavi átlagfizetés, mint hazánkban 550.000 Ft.
De hát nálunk is ennyi egy elektromos bringa, de a teherszállító puttony nélküli sima.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Újonnan érdemes lehet olyan EU-s országból venni ahol nem 27% az áfa a kerékpárokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyaltalan nem draga.
~13500 EUR-ra jon ki a packster 70 ha bekonfizom ugy, ahogy mar ertelmes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahhahahahah meg itt svajcban is azt mondom erre, hogy menjenek mar a 3,14csaba ennyi penzt egy bicikliert nem adok. Egy komplett uj motort lehet venni ennyiert (egy Kawasaki Ninja 650 nincs 9K) vagy egy hasznalt kisautot...
Hjam es ne a havi 15 rugos fizeteseddel szamoljal legyszives (az utobbi evekben el vagy varazsolodva tul sokat voltal mar svajcban)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Egy komplett uj motort lehet venni ennyiert (egy Kawasaki Ninja 650 nincs 9K) vagy egy hasznalt kisautot..."
Mondjuk egyiket sem tudod arra használni, amire ezt, legfeljebb csak részlegesen.
Mármint szerintem is drága, de az alternatíva nem a motor meg a kisautó, hanem a standardabb/olcsóbb bicikli egyéb megoldásokkal, pl. gyerek oviba szállításához ott a gyerekülés, utánfutó, vontatórúd, akármi.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt akartam szemleltetni, hogy a bicikli ennyiert lehuzas. Lehet venni gondolom valami designer homokozo lapatot is azt sem lehet egy kisautoval helyettesiteni.
Amugy meg gyereket oviba vinni meg 75Kg cuccot belepakolni egy kisauto idealis. Ha meg egy speed motor 9K amiben azert van nemi technika ne keruljon mar egy szaros bicikli ketszer annyiba (elszaladt az a bizonyos lo szerintem)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mondom, a kozvetlen szomszedban van ketto. sokaig nem akartak autot, aztan vettek egyet, aztan rajottek, hogy inkabb egy vw california kell nekik a 3 gyerek melle :)
tehat ha valakinek 15ks fizuja van, akkor abbol ez egy havi fizu. nem adnal egy havi fizut valamiert? otthon sokan adnak ennyit elektronikai cuccokert?
--
10 eve vagyunk svajcban, szerintem jo ez igy. nem en vagyok elvarazsolodva, hanem te nem laksz itt eleg ideje ;-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cube is gyart.
Teszteltem, nagyon durva. Arra kell figyelni, hogy ha nem elektromos rasegites akkor meginditani a 20-30 kilot+ rakomany igenyel kraftot es nem terdkimelo.
Elektromosbol is azt erdemes, amelyik indulas rasegitos, mert a legtobb nem az, pl, a futarokat a hajtasnal meg lehet kerdezni milyen amikor izombol kell meginditani.
Annyira kenyelmesen lehetett vele 25-30 tempot menni, hogy pislogtam, akku 80+ kilit elbir, ami jelentos es nem konehez. 5 ev motor es akku gari meg pislogos mert "uzleti" celra terveztek.
http://karikasostor.hu - Az autentikus zajforrás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.r-m.de/en-us/bikes/packster-70/
a szomszedek ezzel rohangalnak, annyira bejott nekik, hogy mar ketto van :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni