Cloud ügyfélkapcsolati munkatárs - BlazeArts Kft

 ( profession | 2018. május 22., kedd - 9:36 )

ArubaCloud – BlazeArts Kft – Munkavállalóként is a sikereid helye

mert olyan innovatív közegben fejlődhetsz, ahol elismerik a szaktudást, jellemző a jó hangulat, fontos az együttműködés és a munka – magánélet egyensúlya. Teret kapsz ötleteid megvalósítására és támogatnak ebben a kollégák építő visszajelzésekkel.

Mindehhez a céges, stabil háttér: Az ArubaCloud márkanév EU-ban bejegyzett, magyarországi képviselője a BlazeArts Kft. A cég domain regisztrátor, web és szerver hosting valamint cloud szolgáltató, több, más európai országban működő céggel együtt az ARUBA csoport tagja.

Magyarországi csapatunk erősítéséhez

Cloud ügyfélkapcsolati munkatársat

keresünk. Az új kolléga budapesti munkavégzéssel az ügyfélszolgálat technikai support csapatába kerül kunszentmiklósi (2-3 hét), és olaszországi (1 hét) betanítási időszak után.
A cég kínálja az alábbiakat:
◾multikulturális környezet
◾gyorsan fejlődő piac
◾folyamatos tanulási, fejlődési lehetőség
◾későbbiekben részvételi lehetőség technikai, szolgáltatás fejlesztési projektekben
◾stabil céges háttér
◾fizetett vagy lecsúsztatható túlóra
◾a legmodernebb IT eszközök a munkavégzéshez
◾ideális munkakörnyezet, felszerelt iroda
◾teljesítményfüggő béremelés
◾támogató, barátságos csapat

Feladataid lesznek:
◾ügyfelek támogatása a felhőszolgáltatásaink használata során
◾beérkező kérések, kérdések feldolgozása, azok megválaszolása, megoldások gyors, hatékony, technikailag korrekt biztosítása együttműködve a technikai support csapat tagjaival
◾a folyamatban lévő ügyekben rendszeres kommunikáció, tájékoztatás az ügyfelek felé
◾angol nyelvű riportok, projekt dokumentáció készítése felettesek felé

Ahhoz, hogy sikeresen pályázz, az alábbi elvárásoknak kell megfelelned:
◾felsőfokú informatikai végzettség (legalább Bsc)
◾kommunikáció képes (használt, megbízható) angol nyelvismeret beszédben és írásban egyaránt
◾a feladat technikai jellegére tekintettel a következő rendszerek legalább alap szintű (tanultad, esetleg van egy kis tapasztalatod is benne) ismerete szükséges:◾Linux / Unix és Microsoft Windows Server operációs rendszerek
◾TCP / IP hálózatok
◾webes szolgáltatások (például IIS, Apache, Tomcat, DNS)
◾DB (Mysql és Microsoft SQL Server)

Jól fogod érezni magad a feladataidban, ha
◾szívesen dolgozol csapatban, egymást támogatva
◾keresed az optimális megoldásokat az ügyféligényekre
◾fejlődési, tanulási igényed és készséged töretlen
◾hatékonyan intézed, válaszolod meg a felmerülő kérdéseket, feladatokat e-mailben, telefonon és chat-en is
◾jól érhetően, technikai hátterét tekintve is meggyőzően kommunikálsz
◾ nem riaszt, ha egyszerre több feladatod is van rövid határidővel

Előnyt jelent, (de nem elvárás) ha az alábbi területeken is van már tudásod, és/vagy tapasztalatod:
◾Cloud rendszer, szolgáltatás alapismeret, ügyfélszolgálati tapasztalat a területen
◾vezérlőpanelek (Plesk, CPanel) alapszintű ismerete
◾SPAM / Junk Mail - ezek szűrése, kivédése, a kapcsolódó problémák kezelése
◾ASP, .NET, PHP és a főbb Hypervisors (VMware vSphere és Microsoft Hyper-V) alapvető ismerete

Állás, munka területe(i):
◾IT üzemeltetés, Telekommunikáció
◾IT support, Helpdesk
◾Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
◾Telefonos ügyfélszolgálat
◾Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:
◾Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:
◾Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

a profession.hu oldalon keresztül.