UK: fogyasztóvédelem szolgáltatások esetén

 ( Tassadar | 2018. május 7., hétfő - 8:15 )

Sziasztok,

A Pearson VUE már támogat interneten keresztüli vizsgalehetőséget (konkrétan Microsoft, de elképzelhető, hogy más területen is), gondoltam, hogy kipróbálom.
A technikai megvalósítás csapnivaló, nálam a vastagkliens még a vizsga tényleges elkezdése előtt elszállt, majd már nem engedett ismét belépni.
Jeleztem a supportnak, akkor nem tudtak segíteni, végül nagyjából 1 hét után lezárták az ügyet azzal, hogy fizessem ki a díjat ismét.

Van tapasztalata valakinek, hogy UK-ban iyen esetben milyen fogyasztóvédelmi hatósághoz lehet fordulni?
Az európai központjuk Londonban található.

Üdv,
Tassadar

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Első körben én végigolvasnám a T&C részt az oldalukon, ott elvileg fel van tüntetve mire vállalnak felelősséget, és mire nem.
Második körben kérhetsz jogi segítséget "Dispute resolution" témakörben - úgy tudom több ügyvédi iroda kínál első körös ingyenes konzultációt.

100 USD-s vizsga miatt nem szeretnék ügyvédhez fordulni, viszont a részletes jegyzőkönyvet (állítólag kivizsgálták) ki akarom verni belőlük.
A fogyasztóvédelem elsősorban, mint hívószó kellene.

A System Test részt végigkattintgattad? Valószínűleg ez lesz az első, amit ha tényleges dispute-ra kerül, megkérdeznek.

Igen

Oké, pearson megy blacklistre...

Menjen, csak bizonyos esetekben elég nehéz lesz ezeket a szankciókat betartani, ugyanis egy csomó vizsgát (például az OP-ban említett MCP-ket) csak ott tehetsz.

Sajnos igen, pedig mekkora foshulladék, szoptam már vele én is, csak más, ha nem magánszemélyként problémázol.

A vizsgaközpontokban lebonyolított vizsgával nem volt még gondom (de mindegy is, mert ahogy gelei olvtárs írta, megkerülhetetlen), az online viszont kritikán aluli.

Ha hitelkartyaval (vagy PayPallal) fizettel reklamald meg a tranzakciot.

--
http://blog.htmm.hu/

Bonyolultabb, mert több vizsgát fizettem ki, amit részben teljesítettek.

Akkor partial refund?

Erről valakinek van tapasztalata, szolgáltatások esetén?
Ez nem tűnik annyira triviálisnak, mint egy ebay-es termék esetén.

Nyilván a paypal support fogja eldönteni. Illik minden "bizonyítékot" csatolni, akár emailt, beszélgetést (már ha nem ütközik jogi akadályba)

Én a tárgyalás híve vagyok. Elsőnek felvenném a kapcsolatot újra a céggel, hogy ez meg ez a bajod és úgy érzed, hogy a pénz visszajár. Meg lehet nekik mondani, hogy ha nem tárgyalnak, akkor a paypalhoz mész. Ilyen esetben ő is mérlegelni fog, hogy lehet megéri visszaadni a pénzt mint a paypal-nál rontani a megítélésükön. Azt minden kereskedő tudja, hogy paypal a vásárlót védi. Ebben te előnyben vagy.