Easy Holding Zrt. - Rendszergazda

 ( profession | 2017. október 4., szerda - 14:37 )

Az Easy Holding Zrt. 100 % magyar tulajdonban lévő, informatikával foglalkozó, budapesti székhelyű cég, amely folyamatosan fejlődik. Szolgáltatásaink közé tartoznak mind az ügyfél szempontú rendszergazda tevékenység, mind a felhőalapú üzemeltetés, az IT környezet tervezése, kialakítása, fenntartása. Célunk a minőségi, felelősségteljes szolgáltatás.

Bővülő csapatunkba most új kollégákat várunk

Rendszergazda

feladatok ellátására.

Te vagy a pozícióra a legalkalmasabb, ha
◾elkötelezett vagy,
◾a munkatársakat emberileg és szakmailag tiszteletben tartod,
◾megoldásban gondolkozol, és mindig arra törekszel,
◾proaktív, analitikus, és strukturált is a gondolkodásmódod,
◾ügyfélközpontú szemlélettel rendelkezel,
◾rugalmasan és gyorsan tudsz alkalmazkodni a változásokhoz,
◾szomjazod a tudást,
◾alapfokú, IT-hez szükséges angol nyelvi tudásod van,
◾önállóan és csoportmunkában is egyaránt szívesen részt veszel.

Mi lesz a feladatod?
◾Telefonon és e-mailen érkező bejelentések kezelése,
◾jegyrögzítés - ticketing rendszer precíz vezetése,
◾ügyfeleink informatikai infrastruktúrájának üzemeltetése,
◾első szintű helpdesk és technológusi, illetve junior mérnöki feladatok ellátása.

Jelentkezz, ha az alábbiakkal rendelkezel:
◾IT közép,- vagy felsőfokú végzettség, vagy ezzel egyenértékű szakmai tapasztalat
◾Windows szerver oldali üzemeltetési ismeretek (Windows Server, Exchange, SQL)
◾Windows kliens operációs rendszerek ismerete
◾virtualizációs ismeretek
◾hálózati ismeretek
◾„B” kategóriás jogosítvány.

Mi mit nyújtunk?
◾Jól együttműködő, lelkes csapatban konstruktív munkavégzés,
◾képzések IT újdonságokról, fejlesztésekről és ezek alkalmazásáról,
◾új ötletek beintegrálása a folyamatokba,
◾biztos háttér, modern munkakörnyezet,
◾szakmai fejlődés,
◾versenyképes jövedelem.

Munkavégzés helye:
Budapest

Jelentkezés: a profession.hu oldalon keresztül.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

L1 helpdesk és Win server/exchange/sql egyben? Az oszt' igen.

Hint: "Az Easy Holding Zrt. 100 % magyar tulajdonban lévő"

Az a mondat, aminél tovább már nem is megyek a hirdetésben, hanem jöhet a következő.

----------
rohamkocka

Mert miért? Hazai tulajdonban is van jónéhány olyan cég, ami messze barátibb, mint a multik.

+1

Nem néztem, hogy mekkora cégről van szó, de legalább középvállalkozás méret kell ahhoz, hogy egy cégnél ki tudjon tölteni egy-egy külön állást az L1, az L2/L3, az architect, stb. Egy kisebb cég mit csináljon? Alkalmazzon külön-külön embereket napi 1-2 órás munkára, akiknek aztán az idejük jó részét az tölti ki, hogy egymással konzultálnak, hogy melyikőjük épp mit és hogy csinál?

Update:

Megnéztem, tizenfős cég. Ott nem nagyon van létjogosultsága pl. egy önálló L1 supportosnak. Az nyilván elvárás, hogy munkaidőben/support időablakban legyen valaki a vonal végén, de ki fogja kifizetni egy főállású bérköltségét mondjuk napi 3-4 telefonhívásért vagy ticketért? Oda nyilván kell egy főállású, aki mondjuk napközben az SQL-t ba..tatja, de azért felveszi a telefont, ha a júzer kérdezni akar valamit.

Pont erre van kitalálva a managed services.

Ha jól látom, pont az a hirdető fő profilja, hogy maga nyújt managed services-eket az ügyfeleinek.

Ebben az esetben meg főleg fura hogy a telefont is kapkodd, javítsd ki Mancika exceljét meg Exchange adminkodjál is egyszerre.
Nem mondom hogy nem lehet, de ha én rendszergazda lennék, nem annyira akarnék a level 1-el szarakodni. Szerintem a többség így van ezzel.

> Nem mondom hogy nem lehet, de ha én rendszergazda lennék, nem annyira akarnék a
> level 1-el szarakodni. Szerintem a többség így van ezzel.

A tapasztalataim szerint nem. Nyilván van olyan is, aki kikéri magának, hogy ő mondjuk Exchange admin, és hagyják békén minden mással. Én például képtelen lennék egész nap kvázi ugyanazt csinálni.

Mit értesz ez alatt? Láma vagyok.

Fizetsz egy cégnek havi X forintot, adnak ticketing rendszert, üzemeltetik a levelezést, szervereket, nyomtatókat, stb. megegyezés szerint.
Ha van rá igény odaültetnek egy embert heti akárhány órában személyesen.

+1

Azert senkinek nem kell ott ulni hogy legyen kit utalni mert nincs feladata.

Rendszergazda ?

Advanced Helpdesk , legfeljebb. Utalom a felulfogalmazast.

At kell irjam a CVm ezek szerint, mert ha ez rendszergazda, akkor en mondjuk Expert master Devops engineer evangelist vagyok also hangon. :D

http://karikasostor.hu - Az autentikus zajforrás.

+1

Igen, a rendszergazda átment tonercserés és officetelepítős témába én is úgy látom. Rendszeradmin/systemadmin a buzzword most. :)

meg elve a szo is rossz, mert en vagyok a gazdaja a rendszernek, hanem a ceg. en csak a biteket terelgetem ahogy a juhasz a juhokat. igy akkor mar inkabb a rendszerpasztor lenne a jobb szo ra! :DD

--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

+1

Ez a hirdetes sertes minden igazi rendszergazda szamara.
Ez support munka, abbol is csak L1.

+1 ide is :)

Rendszeradminisztrátor / Systems administrator

A fenti az, ami leírja a dolgokat, amire gondolnál.

◾„B” kategóriás jogosítvány.

◾Telefonon és e-mailen érkező bejelentések kezelése,


<?php
$str = "Iszik, vagy vezet, Ön dönt! :)"

$str = str_replace("Iszik","Telefonon és e-mailen érkező bejelentések kezelése",$str);
?>

Joó, joó, tudom létezik kézmentes telefonálás. :D
De, akkor wut?

◾jegyrögzítés - ticketing rendszer precíz vezetése,

----------------------------------------
o.-

Érdekes a cég honlapja,mert az Easy Cloudot kevert angol-magyar nyelven írták meg, majd ahogy lejjebb görgetek, még a CSS tagek is előkerülnek a tartalomban.

--
„Spiró ótvar, Konrád átok, Nádastól meg mindjárt hányok!”

a vegen meg felveszik a CSS heggesztest is a rendszergazdai teendok koze, vigyazz:))