Software engineer

 ( profession | 2017. szeptember 11., hétfő - 12:31 )

Scheidt & Bachmann Hungary Kft.

About our company:

Our family business was founded in 1872 and now in the fifth generation of the family shareholders.

About 3,000 employees from nearly 50 nations worldwide are working on our solutions for a mobile world.
It is no longer sufficient to provide barriers and machines, the real challenge lies in the intelligence and wholesome of our system solutions.
Software development and service management have become the heart of our systems for predictive, intelligent mobility.
The secret of our long-term success is simple: We trust in the skills of our employees and work daily from supplying our customers
with products, developments and services of the highest quality.

Software engineer

Key roles:
◾Support of deployment, integration, testing, customization and enhancement of software components
◾Tracking of status and providing of updates in relation to overall implementation process/SW lifecycle
◾Assisting with implemention of customers´requirements, using system configuration capabilities
◾Working closely with and support of the Business Analysis, Project Management, Quality Assurance, Development and Service departments
◾Incident/problem handling and solving
◾Preparing of the documentation, localizations and translations of existing documents to/from Hungarian/English
◾Understand customers´ expectations and keep customers satisfied

Minimum job required knowledge:
◾Experience in SW development and SW delivery area (developer, tester, SW support)
◾Knowledge of commonly-used concepts, practices, and procedures within fare collection systems
◾Written and spoken English
◾Excellent communication skills
◾Pro-active and team-oriented approach

Knowledge of the ideal colleague:
◾Experience in SW development and SW delivery area (developer, tester, SW support)
◾Knowledge of commonly-used concepts, practices, and procedures within fare collection systems
◾Expertise with multi-tier architecture, network and operating systems, Windows, Linux, SQL, performance tools (e.g. Apache JMeter) and web services (e.g. REST, SOAP), troubleshooting
◾Written and spoken English
◾Excellent communication skills
◾Pro-active and team-oriented approach

Job location: Budapest – VII.Madách Trade Center (near to Gozsdu court)
Our offer:
◾competitive salary
◾long-term working
◾cafeteria system
◾mobile and laptop for working
◾cyclist-motorcyclist friendly workplace
◾parking place in our garage (for our employee)

Job location:
Budapest, VII. district

How to apply:

To apply you have to push the „Jelentkezem” button via Profession.hu.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Én nem olvastam végig rendesen ezt a kisregényt, vagy tényleg annyit nem bírtak beleírni, hogy milyen nyelv(ek)en fejlesztenek?

Amit epp eled raknak :)

En is Java dev lennek, de az idom jelentos reszeben PHP-znom kell. Igy megy ez manapsag (es sehogy se tudok szabadulni a dinamikus nyelvektol... elobb JS, most meg ez, na...) :)

Szerintem azért nem, mert ez nem egy dev állás a software engineer az just to confuse the russians...

Szerintem pont engineer állás a szó klasszikus értelmében.
Valóban nem kódernek való, aki ugye a nyelv kihagyását "számonkéri".

--
Gábriel Ákos

Ez lehetne igaz, de felmerül a kérdés, hogy mi lesz ennél az embernél az "added value" egy olyan organizációban, ahol külön Business Analysis, Project Management, Quality Assurance, Development és Service osztályok vannak. Azaz ezekre a feladatokra van specifikus, hozzáértő ember - nade akkor mit fog csinálni ez az ember?

Véleményem szerint ez amolyan "application engineer" állas. Customer igényeinek felmérése, megértése, a rendszer eszközkészletével megoldások kidolgozása, szükség eseten közvetítés a developerek és a customerek között.
Olyan helyekre kell ilyen ember, ahol egy keretrendszer konkrét alkalmazása bonyolult, és bizonyos felhasználóknak szüksége lehet techinikai segítségre.
Pl. PLC -t készítesz, és nem minden gyárban van PLC expert. Ilyenkor kiküldöd a mérnököt, hogy merje fel a feladatot, és a dolgozzon ki egy megoldást, illetve segítse a telepítést. Ha szükséges a development team -nek hibajegyeket kell felvenni új feature megvalósításra, vagy hiba javításra.

Egy biztos, álláshirdetést írni nem nagyon tudnak ;) Legalábbis elég sokan találgatjuk mi is ez, azaz az üzenet nem nagyon jött át.

"Egy biztos, álláshirdetést írni nem nagyon tudnak ;) Legalábbis elég sokan találgatjuk mi is ez, azaz az üzenet nem nagyon jött át."

Van egy csomó blogposzt/cikk HR oldalról, hogy hogyan is nézzen ki egy CV, amit fél perc után nem dobnak félre undorodva. Lassan ideje lenne ennek a fordítottját is megírni :)

abban egyetértek, hogy ez egy pocsék álláshirdetés
--
Gábriel Ákos

en nagyjabol azt csinalom amit fent leirtal annyi kiegeszitessel, hogy nem szuseg eseten ozvetitek a customer es a developer kozt, hanem allandoan es business analyst cimszo alatt fut a munkakorom

Ne haragudj, de akit 2017-ben, álláshírdetések özönében nem érdekel a használt nyelv sem (plusz a technológiai stack), az nem egy "menő mérnök", hanem egy idióta, vagy nagyon unatkozik és interjúra járás a hobbija.

Vagy nem kötötte meg magát nyelvnél-frameworknél, hanem képes bármikor váltani, ha azzal előbbre jut.

Ezt a bármikor képes váltani dumát nagyon nyomják egyetemen, maradjunk annyiban, hogy ez inkább arról szól, hogy bármilyen nyelven képes megírni egy ZH-t.

A gyakorlatban eddig a más nyelvről jövő kollégák elég hamar kikoptak, és takarítottunk utánuk. Volt egy-két kivétel, akik előtte kihalófélben lévő nyelven tolták, és pár hónap után belejöttek, nyilván nem kis részben kényszerből.

Nyelv és framework váltás ökölszabály szerint akkor éri meg "előbbre jutás" szempontjából, ha új-fancy-menő, magyarul a jövőben nőni fog rá az igény, vagy adott nyelvvel eredendően jobban lehet keresni. Ha bármi ilyen lenne, azt nem titkolnák, hanem vastag betűvel szerepelne az első-második bekezdésben, talán még a pozíció nevébe is belevennék.

Igen, ezt az egyetemes becsípődésedet ismerjük már.

Én meg látom, hogy működik. Na?

Valószínűleg azok is nagyon elégedettek voltak magukkal, akiket említettem.

engem például a pénz sokkal jobban érdekel mint a használt nyelv. "... azt már megbeszéltük hogy mi vagy, most már csak az árról vitatkozunk" : vállalom
'98-ban diplomáztam, azóta az n-edik környezetben/nyelven/feladatkörben dolgozom.

--
Gábriel Ákos

Én is a pénz miatt vagyok válogatós, mivel csak limitált ideig akarom ezt csinálni, ráálltam egy nyelvre/környezetre, és ebből nem akarok oldalágakat csinálni. A viszonylag rövid időtáv miatt attól se kell félnem, hogy lelövik az összes ilyen projectet. Ebbe belefért, hogy volt amikor olcsóbban mentem el a jövőbeli nagyobb haszon reményében.

Ez nem programozoi (koder) allas. A nyelv ezen a szinten teljesen erdektelen. Szemely szerint egy ilyen kerdesre diszkvalifikalnek egy atlagos jelentkezot, mert valoszinuleg nem ertette meg a feladatot.
A "technologiai stack" kerdes erdekes lehet abbol a szempontbol, hogy egy jol ismert megoldast alkalmaznak-e, amelyre minden bokorban terem szakerto, vagy valami igazan specialis tudas kell.

én sem az engineerre mondtam, hanem a softwarre, mert az általában fejlesztőt jelent, ez meg inkább valami integrátor szerűnek látszik. Persze, az is software, de ilyen alapon mindenki, aki nem konkrétean chipet tervez az ebben a szakmában.

◾Support of deployment, integration, testing, customization and enhancement of software components

Ez erősen már kész dolgok ügyfélnél való összerakása. Na jó, lehet hogy customization meg enhancement címszóval körbeteknyolhatod, ami alapvetően el van baszva.

◾Tracking of status and providing of updates in relation to overall implementation process/SW lifecycle

Ez ugyan akármit is jelenthet, de rosszmájúságom azt engedi feltételezni, hogy a support ticketek rendszeres updatelése a "3rd line még nem nézte meg" illetve az "istenbizony a következő releasere megígérték" dumával. Persze akár még az is lehet, hogy effektív te koordinálsz fejlesztést, csak ez a többi fényében nem tűnik hihetőnek

◾Assisting with implemention of customers´requirements, using system configuration capabilities

Ez megint csak tipikus integrációnak hangzik. Készen van, ki is van vezetve, csak pilótavizsga kell, hogy össze legyen rakva.

◾Working closely with and support of the Business Analysis, Project Management, Quality Assurance, Development and Service departments

Magyarul ezekhez a unitokhoz nem tartozol. Szóval integration vagy support, attól függően, hogy a helyi lingoban mit jelent a service.

◾Incident/problem handling and solving
support

◾Preparing of the documentation, localizations and translations of existing documents to/from Hungarian/English
Nagy ügyfeleink vannak, akik nem beszélnek külföldiül, ezért le kell nekik fordítani a releváns doksit, és vissza kell forgatni a saját doksiikat, ha tovább kell küldeni a 3rd linera. Ami jó eséllyel azt is jelenti, hogy mi direktben nem fejlesztünk, valamiféle distribútor szerepben vagyunk.

◾Understand customers´ expectations and keep customers satisfied
Volt még hely a lap alján a wördben, és csúnya volt az üres hely.

Nekem ez inkabb tunik egy FSE munkanak. (Field Service Engineer)

--

"You can hide a semi truck in 300 lines of code"

jah, az kb ugyanaz mint az integrátor :)

"and now in the fifth generation of the family shareholders"

Hopp, egy red flag, és még az első mondatnak se értem a végére...