Jelentkezzen az, akinek ehhez köze van ...

... vagy volt. Egy seggberúgásra ...

URL:

https://szepkartya.kh.hu/birtokos -> https://szepkartya.kh.hu/szep-eai-web/EAIServlet?TAM_OP=login&ERROR_CODE=0x00000000&ERROR_TEXT=HPDBA0521I%20%20%20Successful%20completion&URL=%2Fbirtokos%2F

Hozzászólások

Emlékszem micsoda kapkodással vezették be a szép kártyát (is) annó. Biztos tegnapra kellett, aztán ráncfelvarrásra már nem találtak pénzt :-)

Szerkesztve: 2020. 10. 15., cs – 14:06

De gyorsan bejott, tok jo .
Mi kell meg ?

Meg angol is van, tenyleg mi nem teteszik rajta ?

Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.

Rajottem mi a baj:
https://validator.w3.org/check?uri=https%3A%2F%2Fszepkartya.kh.hu%2Fsze…

De sajnos ilyesmivel masutt is talalkozni:
https://validator.w3.org/nu/?doc=https%3A%2F%2Fhup.hu%2F

Web ma sem szebb mint volt, egyaltalan nem egyedi eset ;-(

Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.

Mondom, belülről, felhasználóként. Pl. 1920x1080-as képernyőn sikerült a képernyő bal oldalára adatokat egy olyan ablakba tenni, amiben görgetni kell vízszintesen, miközben az oldal kétharmada jobb oldalon üres.

Találj ki erre is valamit.

trey @ gépház

[sarcasm on] Letisztult, mint a HUP. [sarcasm off]

Most akkor jól megkapom mindjárt :D

Kikeri maganak trey, hogy nem porog forog csillog latest crm 0day exploit free HTML5. :D

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

Szerkesztve: 2020. 10. 15., cs – 16:15

Kb. ilyennek szeretném látni a web nagy részét, mint ez a weboldal. Gyors! Kevés adatot tölt le! Pont ezek miatt jó a hup.hu is!

Lehetne kicsit nagyobb a betűméret, de alapjaiban rendben van és úgy látom mobilon is. Mi a baj ezzel?

Belépni nem tudok, lehet az adatmegjelenítése tragikus, vagy kevéssé részletes.

A signal.hu ügyfélportálja is csodálatos...

Így van. Én nem vagyok a K&H balfasz bank ügyfele. A cégnek van ott a cafeteria kezelése, így rámtukmálták ezt a fost a megkérdezésem nélkül. Már keresem a működő alternatívát, hogy hogyan tudok ebből megmenekülni.

trey @ gépház

Csak majd okosan menekülj :) - Ha pld. az MKB felé szaladnál: igaz, nem ennyire gáz a weboldal (bár a kb. 640*400-ra optimalizált felület ott is megvan a bal felső sarokban :) ), de cserébe nem biztos, hogy tudod annyi helyen használni, mint eddig. Legalábbi nekem eddigi személyes tapasztalatom az, hogyha valahol bármelyiket nem fogadják el, akkor az MKB-s érintett a kérdésben.

Flame: Lölö picit tuningolhatná a témát, mert most nyáron a Balatonon is belefutottam. Ez a szitu szerintem ott szerintem eléggé necces.. :)

Át nem lehet vinni az egyenleget, de ha a munkahelyed támogatja, OTP-re ugyanannyiba telik nekik utalni. Elköltöd a régiről az egyenleget és utána használod az újat. Nálunk is az MKB-nál kötöttek még régesrég, de tavalyelőtt meguntam az MKB Szép bénázásait. Emellett néhány helyen el sem fogadták, ahol az OTP-vel szerződve voltak. Beszéltem a HR-rel és következő januártól már az OTP Szépre jött a cafetéria rendelkezés alapján az összeg. Annyi volt csak, hogy a szerződést nekem kellett intézni egy OTP fiókban, de ez 10 perc volt az életemből.

Annyi volt csak, hogy a szerződést nekem kellett intézni egy OTP fiókban, de ez 10 perc volt az életemből.

Ez nem volt tiszta. Tehát nekem kell bemennem egy OTP-be igényelni egy Szép kártyát. Munkahelyről kellett valami igazolás? Nem emlékszel? Vagy elegek voltak a saját papírok?

trey @ gépház

Szêp kártyából egyedül az OTP az amit elfogad az országban minden kereskedő, aki szép kartyával foglalkozik, a másik 2 kb 50-50% lutri. Az otp szepkartya weboldala véletlenül meg egész pofás és használható is (legalábbis látva itt a másik 2 színvonalát).

Az h. az egyenleg csak 24 órával később tükrözi az aznapi tranzakciókat egy röhej, de nem tudom ez amugy szepkartya by-design fícsör, aki tudja árulja már el!

A másik h. PIN kódot nem voltak képesek belefejleszteni, az is röhej. Simán megszerzik a kártyaszámodat, és lelopják a teljes egyenlegedet mire észleled. Mert ahogy az egyenlegeden is csak 24 óra múlva látszik a tranzakció, ugyanúgy se sms se email tranzakció figyelést se tudsz beállítani rá. De cáfoljon meg valaki!

Pinkód tényleg röhej, az eladó jobban tudja, hogy melyik zsebnek mi a kódja, mint én :D - bár K&H-nál ha jól tudom nincs "pin kód", ott csak aláírni kell a nyugtát... egyik sem valami hű de szekuritty megoldás.

MKB-s egyenleg és tranzakció azonnal látszódik a felületen, sőt emailt is kapok azonnal ha valami történt (terhelés/jóváírás). - Szóval treynek fel van adva a lecke :D Ezek szerint nincs egy normális SZÉP kártyás szolgáltató, ami mindenben megfelelő lenne :D Vagy gáz a weboldal, vagy nem fogadják el, vagy nem értesülsz azonnal a tranzakcióról, vagy a biztonság megkérdőjelezhető és ezek variációi :D

Az elmúlt 2,5 évben mióta ilyenem van, az ország több szegletében is használtam, és csak otp volt az exkluzív ha nem volt mindegy a kártya típusa.

De majd vmi bankos insider ring-es elárulja (ha veszi rá a fáradtságot), miért kell nekem mint végfelhasználó törődni azzal milyen logó van ezen a műanyaglapon. Mintha a cba-ban csak erste meg unicredit bankkártyával fizethetnék, a cib-es vagy kh-s bankkártyát visszadobják.

K&H-s SZEP kartyam nincs ugyan, de ez az oldal is erdemelne egy hasonlo bejegyzest. Kivancsi voltam, hogy hol van, ha mar ennyire ajanljatok. Ha nem hazhoz rendelsz (ilyen helynel ez ritka), akkor ugye fontos, hogy melyik varos melyik resze. Az oldalukon nincs kint terkep (ettermeknel nem ritka pedig), de ezzel nem lenne baj, mert a cimet kiirtak viszonylag latvanyos helyre, nosza, copy-paste.. fene, ezek komolyan kepesek voltak egy _kepre_ kiirni a cimuket? (be tudtam gepelni, de azert na.. lehetett volna szovegkent is)

A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?

Kívülállóként, amennyit hallottam róla: az elfogadóhelynek kellene leszerződnie mindhárom bankkal, hogy el tudja fogadni az ő kártyájukat is. Erre meg nem minden elfogadóhely hajlandó vagy csak lusták, vagy tele a ..... azzal, hogy még egy vagy több pénzintézettel is szerződniük kell. Hogy ennek a szerződésnek milyen anyagi vonzata van, azt nem tudom.  Szerintem az sem könnyíti a helyzetet, hogy nem egységes az elfogadási protokoll sem a szolgáltatóknál: K&H: fecni aláírás, MKB: "hűdetitkos" PIN kód, OTP: nem tudom :) Ez tudom a végfelhasználó számára teljesen érdektelen, csak dühöngeni lehet, ha éppen nem tudod használni a kártyád. A "rendszer" úgyis azt hozná ki végül vita esetén, hogy ez az elfogadóhely "sara". Marad a matrica nézés, bár:

Pár hónapja történt velem: megyek be az egységbe, látom ki van ragasztva mind a három. Fizetés előtt jelzem, hogy SZÉP kártyával fizetnék, pincér szó nélkül jön a terminállal, és kezdődik a küzdelem. Próbálja többször, majd hívja a társát, aki végül megfejti, hogy az én kártyám nem K&H-s, így nem tudok vele fizetni. Kérdezem egyből a matricákat az atjón, hogy az wtf, mire az a válasz, hogy azt egyben kapták, így kellett kiragasztaniuk.  (Aha persze, és az ország többi helye?? - vagy eddig mázlista voltam, és csak normális helyekkel találkoztam, ahol csak az volt kiragasztva, amit el is fogadtak?) Nem álltam le vitatkozni, nuku borravaló és egy hely végleges kihúzása a fejemben lett az eredmény.

(Aztán hogy ezzel lehetne-e menni pld. a fogyasztóvédelemhez, nem tudom. Ha valaki szekálni szeretné a helyet, priviben megírhatom hogy melyik délalföldi város melyik helyéről van szó :) )

legalább 4 kh-s hupperről tudok. szomorú lennél ha megpróbálnád némelyiket seggbe rúgni.

Szerkesztve: 2020. 10. 16., p – 03:33

Hát olyan Tesco-gazdaságos jellege van  - de nekem amúgy tetszik így :) kb az az állapot ahogy a programozó átadja a dizájnernek a működő funkcionalitást cicomázásra.

"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"

Voltam a K&H-nál pár éve valami Linux sysadmin-os állásinterjún, aztán amikor szóba jött és bedobtam az akkori fizetésemet igényként, akkor a HR-es csaj szeme full kigubbadt és rávágta, hogy az nagyon sok és nem reális, aztán amikor mondtam, hogy jelenleg ennyit keresek, ha kell megmutatom a számlakivonatomat, akkor gyorsan témát váltottunk, én meg okosan döntöttem, és nem nagyon erőltettem magam a továbbiakban, nem is hívtak vissza. Ez alapján azt gondolom, hogy pont annyit tesznek bele a kollégák ott, amennyire meg vannak becsülve, ameddig nem baszogatja őket  valamelyik nagyfőnök, hogy ez gáz, addig nem fog senki sem foglalkozni vele.

ameddig nem baszogatja őket  valamelyik nagyfőnök, hogy ez gáz, addig nem fog senki sem foglalkozni vele.

Szerinted nem tudják az ilyen helyen kb. az összes belsős emberek h. az üffeleknek kipublikált rendszereik mekkora gányolások? Főleg akik fejlesztik, azok vannak a legjobban tisztában vele. Általában a még naív és tettrekészek még akarnának is javítani a helyzeten, de általában pont fentről intik nyugalomra őket.

Változás nem a nagyfőnök felől jön: azok általában el vannak foglalva a hatalmuk hogyan tudják tovább növelni és a velük 1 szinten levő többi vetélytársuk elől elhappolni annak a teljes részlegét (ha az jól teljesít; ha szarul akkor nem kell). Akkor szokott nagy fejlesztési láz lenni, ha sikerül valahonnan cégen belülről pénzt "lopni" az új fejlesztéshez, vagy ha a nyilvánosságot kap valami fuckup, és médiafigyelem középpontjába kerülnek. Ld. a zoom is 3-4 hónap alatt hogy kikupálódott, mikor a világ reflektorfényébe kerültek.

OFF

Tök komolyan kérdezem. Üzemeltetsz kvázi egy blogot, ahelyett egy másik szolgáltatást használsz, majd jól átlinkeled a saját magad által üzemeltetettbe. Lehet velem van a baj, de ennek igazából mi az értelme? (Fordítva oké lenne a dolog...)

ON

Kismacskás gifet szeretnél még valahova, vagy hóeséses háttérképet? :D

Nyilván elég minimalistán néz ki, a csicsához szokott szemünknek, de Retro van! :) A többit meg már elmondták.

Azzal valóban hibás. Majd felírjuk a fejlesztőnek a fixálandó hibák lista végére.

Ezzel el is jutottunk oda, hogy a filléres HUP szupportja jobb, mint a milliárdos K&H-é.

Köszönjük, hogy igénybe vette szolgáltatásunkat.

Itt be is fejeztem a HUP szupportot, ez a K&H bank Szép Kártya "weboldalának" témája, ahol én ügyfél vagyok.

Protipp: ha nem tetszik e szolgáltatás, kérd vissza a pénzed, vagy kövesd az én példámat, válts másik szolgáltatóra.

trey @ gépház

Látom. Jeleztétek a fejlesztőnek? Mit mondott?

Ahogy már fentebb írtam, igen. Egyelőre annyit, hogy utána néz.

BTW: valószínűleg ez pont a "ne ugorjon el szavazáskor" workaround mellékhatása. Talán nem kellett volna piszkálni.

Egy DOM element újrarenderelése, ami nagyjából akkora mint a régi, se az oldal ugrálását, se az oldal más részeinek megváltozását nem kellene okoznia. Nem tudom, hogy az oldal ugrálását eredetileg mi okozta, de azt kellene megszüntetni, nem még több kóddal elfedni, ami további problémákat okoz.

Vagy egyszerűen nem tudja megcsinálni! Vannak egy éves bugok az oldalon. Ennyi idő alatt már a szakmát is kilehet valamelyest tanulni, nemhogy egy hibát javítani.
Nem tudom mivel keresi a kenyerét, de hogy nem webszerkesztéssel az biztos, mert ahhoz jól láthatóan nem ért.