- wladek1 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Emlékszem mikor láttam az app-ban hogy hú, itt is lehet bankkártya-limitet állítgatni, állítgattam is! A következő havi számlán meg kijött, hogy az állítgatás darabja 27 Ft. Érted, ami közös érdek. Mindenhol ingyenes, az OTP-nél 27 Ft. Be is állítottam 1 millióra, meg világszintű használatra, ott tetvesedjen meg. Úgyis kárpótolnak, ha visszaélés történik.
Viszont pár hónapja már mennek ezek a távoli-asztalos lehúzások, az egyetlen bank, amelyik minden esetben kártalanította az ügyfeleit az OTP volt!
Ráadásul, ha személyi kölcsön kell, akkor alapból az OTP-hez érdemes menni, igaz, hogy drágán, de minden baleknak ad pár milliót!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem is hülye dolog, de az OTP nincs egyedül ezzel. Rafinál például 327 ft a limitmódosítás díja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez lenne a legnagyobb baj...amugy nagyon keves a koltsegem az OTP -nel, 100 ft/ho alatt, belefer ennyi.
A modszerek azok, amik nem fernek bele. En az az ember vagyok, akinek a hiteltorlesztesek es a rezsidijak mindig 3 honapra elore mar szamlan pihennek, hogy ne maradjak el semmivel es ne erjen meglepetes, szoval nekem gyakorlatilag serto volt a "hatralek" szo, plane, hogy szo nelkul azonnal intezkedtem. Elvi kerdes, hogy mindig minden szamla, stb mar a kiallitasakor ki van fizetve.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dehat most mondod, h nem volt ott, mert nem csinaltad meg. tehat nem pihen ott 3 honapra elore.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott volt, a mellette levo takarekszamlan.
Ha a kiindulokat elolvasod, benne van hogy el is inditottam a tranzakciot, valamint az is, hogy az OTP -nel bankon es szamlakoron belul valamiert nem letezik az azonnali utalas intezmenye. Az egyetlen baromsag a reszemrol itt az volt, hogy bar felajanlotta, hogy mentsem le a visszaigazolo PDF -et, jo szokasom szerint ignoraltam. Hiba volt, mert most tudtam volna hoborogni.
Jut eszembe, a kovetkezo munkaszuneti napon reprodukalom is, aztan szepen az orruk ala dorgolom...
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
miert nem allando utalassal rakod at a ket szamla kozott, miert kell kezzel?
a hitelkartyat is miert nem auto szedeted le?:)
sosem ertettem amikor az emberek manualisan csinaljak ugyanazt mindig...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kutya a reszletekben van elasva: minden kulso tranzakcio csak a foszamlarol tortenhet. Igy az eldugos szamla (ami azert van, hogy ha valaki pusztan a debit kartyaval szeretne visszaelni -ellopja, whatever-, ne tehesse meg) nem indithat ilyen tranzakciot. Amugy mindig ho elejen az utolso munkanapra idozitem az athelyezest, ez maradt most el.
A hitelkartya tok mas: egyreszt elbukom a 15 nap turelmi idot, marpedig ha nem muszaj, akkor nem utalom el elobb ezt az osszeget; a masik meg, hogy a -kizarolag- erre vonatkozo csoportos beszedes dija 28 ft helyett 1800, ugyanis nekik nem erdekuk, hogy kifizesd a hitelkartyatartozasod, mert akkor 0 a kamatnyereseg. :D
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt náluk hitelkártyám 7-8 éve és automatikusan leemelték a pénzt, ingyen. Azóta ez is szarabb lett?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A jelenlegi kondíciók alapján igen. Most már csak bonus termékvonal van, ebből a kisebb biztos ilyen. Az amex kártyák jók voltak, de én a cashbackre hajtok.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az amex kártyák jók voltak
Mármint mire? :)
Szerintem az Amex egyedül külföldi üzleti utakra jó (ahhoz meg úgyis van corporate Amex), lakossági használatra csak a szívás volt vele. Kettőből egy helyen simán el sem fogadták.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A bújtatott plusz költségek ott nem igazán játszottak.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De milyen jól néz ki arany Amex kártyával felcsíkozni a kokót! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arannyal csak a prolik kokóznak. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pont ezt akartam irni, az arany kartya az a noob szint :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a leet szint? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amex black
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hitelezésben csupa rosszat hallottam az otp-ről, ismerősök babaváróját, személyi hitelét is hetekig akasztották, és ügyetlenkedtek vele, bár lehet hogy csak az ügyintéző volt béna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen ügyben nekem is negatív a tapasztalatom.
Aránylag sok hasonló ügyintézésem volt már mindenféle bankkal. Felkészülten álltunk bele. Minden szükséges papírral mentünk. Előtte elküldtem PDF másolatban, nézze át az ügyintéző. Persze, mindne rendben, mehetünk, adjuk be.
Mire másnap odaértünk beadni, kiderült, hogy az egyik papír még kellene. De miért nem mondta előző nap, illetve amikor egy héttel azelőtt emailben egyeztettük?
Abszolút az az érzésem, hogy csak akkor történik bármi, ha a kapcsoltatóval személyesen beszélünk.
Kontakt telefont természetesen nem veszi fel senki. Emailre nem reagálnak, csak egy hét múltán.
Valami workflow rendszerbe bekerültünk. Van róla SMS értesítés. Nyilván többször is kiküldik, hogy jaj de jó, X állapotba vagyunk, mindjárt történik valami. Persze semmi sem történik magától.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
KH-ban pozitiv a tapasztalat, kétféle hitelünk is van náluk.
Annak idején sok évvel ezelőtt próbaként megpróbáltam több banknál is kis összegű személyi hitelt felvenni, mert volt egy 1-2 éves EV-m, és kiváncsi voltam a hitelképességemre. Az volt a terv, hogy majd nem irom alá vagy visszalépek.
Nos, az OTP-nél az ügyintéző közölte hogy az ő képernyőjén valami piros, nem tudja mi az, nem tudunk továbbmenni, nincs hitel. Üzleti/jogi értelemben nem tudta megválaszolni, hogy miért nem akar a bank hitelt adni. Erről ennyit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, KH-ról én is csak jót tudok mondani. Retail ügyfélként kicsit drágább tud lenni az átlagnál, de amikor ilyeneket olvasok, rájövök, hogy megéri. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ez a része pozitív volt. Gyorsan és viszonylag olcsón kaptam hitelt.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgyis kárpótolnak, ha visszaélés történik
Ezt honnan veszed? A bank csak akkor kárpótol, ha nem a te hibádból történik valami tranzakció (tehát ha elhagyod a kártyádat, mellette a pin kóddal és vásárolnak vele, akkor IJB).
Hivatásos pitiáner - Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mellette a pin kóddal
Jó, hát... na. :D
Ezt azért elég könnyű megelőzni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is urban legendnek hittem, amíg nem találtam tavaly egy irattartót, benne személyi, lakcímkártya, bankkártya és pár post it. A cetliken mindenféle jelszavak, köztük a tulajdonos munkahelyi accountja, O365 fiókja... És nem 60+os volt, hanem 30-as....
Hivatásos pitiáner - Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én csak annyit mondtam, hogy van rá megoldás, nem azt, hogy nincsenek hülyék. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Most azonban elfeledkeztem errol. Szombaton elinditanek utalast, de -bar torvenyileg kotelezo- az azonnali atutalas nem mukodik a takarekszamla es a sajat bankszamlam kozott, ezert aztan atutemeztem hetfore."
Nem kötelező törvényileg, mert a takarékszámla nem fizetési számla. (Ettől persze még lehetne ez egy jogos ügyféligény.)
Egyébként meg tegyél panaszt, ki fogják vizsgálni, mert az törvényileg kötelező. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hétvégén reprodukálni fogom, mert sajnos nem mentettem le a pdf-et a tranzakcióról, ami eltűnt... Utána megkapják.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem kötelező törvényileg, mert a takarékszámla nem fizetési számla." - Ott a pont. Mondjuk az, hogy bankon belüli átvezetés nem megy hétvégén, az azért... Szóval kifejezetten gáz... Persze ha ez le vagyon írva a midnenféle szerződési feltételekben meg hasonlókban, akkor de jure jogosan mondja az otp, hogy kedves üf.-ünk, ön volt a figyelmetlen, de attól még a hét végén megáll az élet belső átvezetéseknél tényleg vállalhatatlan...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan, de en ezen tul is leptem. Amin nem, az az, hogy a leadott utemezett tranzakcio, aminek igy elsejen kellett volna megtortennie, szoren-szalan eltunt...
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Klasszikust csak pontosan szepen, OTP rol meg csak negativat.
Ez a filozofiam.
Empirikus tapasztalat alapjan.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, szerintem balfácánságban a Takarék a csúcstartó. Szerencsétlenségünkre egy FHB-nál kötött, első genes CSOK-os hitel miatt odakeveredtünk a felvásárlások végett. Az asszony nyitott ott számlát a hitel miatt, 5 évig tartó kínszenvedés volt. Szerintem nem volt olyan év, hogy ne reklamált volna valamiért. Na most, a feleségem olyan, hogy nála pénzel nem lehet viccelni. Emlékszem, egyszer a szokásos 42 Ft helyett 43-at vontak le díjként, de akkor már több, nagyobb kaliberű szarság miatt nagyon torkig volt velük. Ahogy meglátta az összeget, fogta magát és ment be reklamálni.
Ugye szokása volt, hogy pénzeket járatott meg a többi számláink között, hogy legyen rajtuk forgalom. Amikor elkúrták a Takarék webbankját és majdnem egy hónap volt, mire végre be tudott lépni, akkor roppantul majd szétvetette az öröm.
Tavaly novemberben lejárt a hitel - komolyan mondom, vágta a centit, hogy mikor szabadulhat már meg a számlájától. Ötször ment be, mire ötödik alkalommal végre kiderült, hogy be se kellett volna mennie a hitelt megszüntetni, a számlamegszüntetéshez meg 30 nappal előtte le kell tiltani a kártyáját. Először rossz bankfiókba ment be, mert ugye csak ott tud ügyet intézni, ahol a hitelt is intézték. Mert két bankfiók nem beszélget egymással. (Konkrétan azt mondták neki, hogy nem tudják a másik fiók telefonszámát, ha ott folyósították a hitelt, menjen oda. Ezen eléggé kiakadt, mert két napig ezt hallgattam tőle otthon, hogy milyen szar kifogással etették.)
Úgyhogy már csak a földhivatalnál kellene pontot tenni az ügy végére és szabadok vagyunk. Se hitel, se számla, se bejegyzés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Asztalborogatás lett volna, ha én vagyok ott.;}
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, Ő verbálisan szokta az asztalt borogatni. Nem beszél csúnyán, csak rettentő kritikus kérdéseket tesz fel, mások számára is jól hallható módon, hogy úgy érezzék a törődést. Hogy az összes alkalmazott nekiálljon feszengeni. Nem szoktam vele menni, mert én rettentő empatikus vagyok, aztán ha látom mit kínlódik az alkalmazott, még megesik rajta a szívem.
De a Takarékkal (vagyis Takarékbankkal) nem csak mi vagyunk így, hanem még sokan mások, mióta ez is ilyen nemzeti lett.
Ugyan ez érezhető a közműszolgáltatóknál. A váltás itt is olyan nagyszerűen sikerült mióta MVM lett, hogy ihaj. Szerencsére a gázzal nincs baj, de az áramszámlázást, meg a napelem körüli dolgokat olyan szinten elkúrták, hogy már a sokadik levélváltásom van velük. Felsoroltam nekik az összes problémámat, visszaírtak szépen mindenre, hogyan van megoldva, de csak ténylegesen egy dolog lett rendbe téve. Én szépen visszaírtam, hogy de n-1 probléma még mindig fennáll, erre megint jött a válasz, hogy minden meg van oldva, de megint csak egy dolgot tettek rendbe. De az 54e Ft-os túlfizetésemet még mindig nem utalták vissza. Ha így haladunk, nyáron is levelező partnerek leszünk. (Sztori röviden: napelem és "okos mérőóra" mellé kaptam egy becsült villanyszámlát, teljesen kamu adatokkal, be sem tudtam jelentkezni, hogy le tudjam ellenőrizni.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni