Office365 Spam

Valaki meg tudja mondani, hogy mit tudok csinálni azzal, hogy ez a szenny office365 kontansan spambe rakja a leveleinket? Sehol máshol nincs problémánk. Minden domainnel kapcsolatos beállítás rendben van elvileg. Azt sem tudom, hogy mi a problémája pontosan. Ha jól emlékszek évekkel ezelőtt már próbáltam utánajárni, de nem jutottam kb. semmire.

Hozzászólások

Pontosan melyik oldalon állsz? Te vagy a küldő vagy te vagy az admin?

trey @ gépház

Én vagyok a küldő, és office365 címzettől, levél tartalmától függetlenül rendszeresen spambe rakja. Ha adott domainen belül elérjük, hogy több user többször azt mondja rá, hogy nem spam, akkor talán onnantól már nem teszi be annak a domainek az esetén. De ha más szintén office365-ben hostolt domainre küldök először levelet, akkor jönnek ugyanezek a körök.

"Sose a gép a hülye."

Senki semmit?

"Sose a gép a hülye."

Szerkesztve: 2020. 05. 23., szo – 14:06

Én a kapcsolat felvételt javaslom a saját tapasztalatom alapján.

2019 áprilisában a Hotmail-lel voltam levelezésben.

Iszonyú fárasztó volt, mert úgy kell triviálisnak tűnő dolgokat elmondani a supportnak, hogy ne legyen bántó, de mégis elemi dolgokra világíts rá.

Bármi levelet küldtünk hotmail, outlook irányba át sem vették a levelet, nem hogy legalább  spam minősítést kapjanak. (spf, dkim, dmarc minden ok volt). Mindent elkértek, amit csak lehet (IP, domain, header elküldött levél txt-ben időpontok stb)

Majd visszaírták, hogy nem látnak okot a tiltás feloldására. De hogy miért tiltottak, azt nem közölték. Lehetett fellebbezni, de pont ugyanaz a válasz jött, nem látnak okot a tiltás feloldására.

Egy halom próbálgatás után úgy tűnt, hogy a PR-telecom budakeszi-i tartománya úgy ahogy van tiltólistán lehet IP alapon. Írtam a PR-nek, ők pedig vissza, hogy nem tudnak mit tenni.

Erre írtam egy olyan levelet - amit hideg fejjel nem írnék meg - , hogy akkor ki a f*m tud tenni valamit, ha nem ők. Másnap jött a PR levél, hogy a tiltást levették. Azóta az ügyfél nem jelzett hibát.

Ja, és a Yahoo, detto ugyanez volt, de ők egy nap alatt intézkedtek és az működött rögtön. Mintha egy forrásból vették volna a tiltás szabályokat.

Esetleg a Mail-tester mit ír egy számára küldött e-mailre?
Az spf / dkim / dmarc rendben van?
Lehet az IP is spam-listán, vagy tiltva a tartomány.