- kalvi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Remélem nem megint Mercedes 1-2-t nézhetünk egész évben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehogynem, azt. Hihetetlen, de megint behúzzák, nem gyengén ropják náluk. A Red Bull érdekel igazán, lássuk mit tud a Honda fékező erő nélkül. A Renault viszont idén kivérzik és ha a 21-es új leosztás után is így marad mennek is a faszba.
Amúgy Hamiltonék kormánytrükkje odabasz :)) kurvajó, ez is tetszik. Ez a teljesítmény, nem a ctrl+c; ctrl+v.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Saját szórakozásunk érdekében remélem hogy tévedsz. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Wow ez igaz! Szóval én is remélem, hogy tévedek. Bár az elmúlt három évben már egy grammot sem tévedtem F1 terén.
Ui a Merci most is lefelé tekert technikával megy. Nézd meg az utolsó teszten, demoralizáló lesz és egyedül a RB fogja kihívásnak tekinteni de nekik is idő kell majd. A többi “tuti”-fasz kivérzik három futamon belül :)
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 2019-es idényből nem láttam egy futamot sem. A 2018-asból, kb a felét. Nálam az utóbbi pár évben elvesztette a varázsát az F1.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha az F1 egyébként érdekel, akkor ajánlom a Netflixes "Formula 1: Drive to Survive" sorozat megtekintését. Én már nagyon várom a 2019-es szezonról készülő 2. évadot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott Günther Steiner őszinte megszólalásai voltak jók.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 2019-es idényből kb 2 futamot láttam. A 18-asból pedig én is a felét. Most a merci nyer mindent és unalom, ezelőtt meg a rb nyert mindent akkor meg azért volt az, elegem lett, sokszor már csak aludtam a futamokon. Sajnálom mert nagyon szerettem régebben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Régebben meg a Ferrari nyert mindent, az nem zavart? :) Elég régóta követem a Forma1-et, az időszak legnagyobb részében volt egy domináns autó, elég ritka volt, hogy két/több márka közt megoszlott a dominancia. Mondjuk régen azért sűrűbben előfordult, hogy lerobbant a vezető autó (jobban ki voltak hegyezve az akkori műszaki határokra), vagy az utolsó körben kifogyott belőle az üzemanyag, így kicsit nagyobb volt az izgalom :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Épp az elmúlt napokban néztem összefoglalókat az 1998-as, 1999-es és 2000-es szezonokról. Akkor még igen jó versenyzés ment a Ferrari és a McLaren között, de néha harmadik csapat is oda tudott érni (pl. Frentzen, Herbert 1999-ben). Ami hatalmas kontraszt a mostani versenyekhez képest, hogy akkoriban hányszor dobott el Häkkinen és Schumacher is győzelmet vagy dobogót versenyzői hibával. Manapság ilyen nagyon ritkán fordul elő, mert az autókat sokkal könnyebb vezetni (V10 vs. hibrid), a verseny során szinte sosem mennek a határon (üzemanyag, gumispórolás), és a pályák is sokkal megengedőbbek (aszfaltozott bukótér). Persze igaz, hogy a technika is hozzátett a verseny kiszámíthatatlanságához, de szerintem a legnagyobb különbség, hogy akkor még a versenyző képességei is meghatározók voltak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mindig így volt, az autókat egyre könnyebb vezetni. Például Senna korában még nem félautomata váltó volt, hanem le kellett nyúlni a váltókarhoz (na meg kuplungot iis kezelni). Ha egy kör alatt csak tíz váltás van (igazából több), akkor egy 70 körös versenyen ez minimum 700 váltás, nyilván könnyebb hibázni. Ehhez képest Schumacheréknek már könnyű dolguk volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1-et ertek. Nalam is elveszett az F1. Regebben jobb volt, reszben a karakterek miatt is akik ott versenyeztek. (ennek ellenere probalkoztam megnenzi par verssenyt de eluntam altalaban oket)
Az utobbi harom evben attertem a MotoGP kovetesere. sokkal szorakoztatobb es latvanyosabb. annak ellenere, h Marc M felmosta a Hondaval a mezenyt az elmult evben.
De a motoron sokkal nagyobb szerepe van a versenyzokenek, mint az F1-ben a 'pilotanak'. Arrol nem beszelve, h harom verseny is van egy napon, marmint harom kategoria. Es garantaltan vannak akciok mindharom geposztalyban. Es nem kell felniuk idobuntetestol ha egyszer-ketszer huligankodnak kicsit egymassal. Ami megint csak latvanyt es igazi versenyhelyzeteket eredmenyez.
Es meg mellette ott a salakmotor is:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni