Fórumok
Alapdolgok erdekelnenek: hogyan mukodhet..? Mik a tapasztalatok vele, ha valaki hasznalja? Mit kell lassak vele/nelkule?
A site-on nem jott szembe egyertelmu info sajnos... :(
(A problemam vele az, hogy orokoltem egyet, de fogalmam sincs, hogy van a rendszerbe varrva - a szukseges dokumentacio pedig "hianyos". Es kellenek valaszok a koltsegoldalra. Mert nemolcso. :DDD )
Barmilyen info johet roluk, ha van. Koszi.
Hozzászólások
Nem ismerem, de ha örököltél egy ilyen accot, akkor ez gondolom azt jelenti, hogy (fizetős) ügyfél vagy náluk. Ha pedig igen, akkor ahhoz jár valamilyen support is, de ha nem jár, akkor is van contact cím ahol lehet érdeklődni (látom van request demo pl) mint potenciális ügyfél ;-)
Ha megírod nekik hogy mi a helyzet (nem tudod mi ez, stb) biztos tudnak segíteni. Gondolom az az érdekük, hogy a kedves ügyfél tisztában legyen azzal, hogy mire ad ki pénzt. Ha nem így van, akkor el kell őket kerülni.
A magam részéről az olyan szolgáltatásokat, weboldalakat ahol nem írják le egyértelműen, hogy mi az, mire jó és mennyibe kerül, el szoktam kerülni.
Hja, ulnek a valaszon pentek ota...
Es igen, szeretnem eltavolitani oket, csak nem tudom a szerz. felmondas utan mi nem fog mukodni... A brute-force itt most epp nem jatszik. :DDD
Ja, ok, akkor várni kell ;-) Sok sikert!
Kuldtem nekik egy cv-t is devops engineer pozira, hatha arra valaszolnak. :DDD
LOL Lehet a saját szolgáltatásukat használják és ezért nem kapják meg a leveleket :-)
Na, erre kaptam valaszt, nem kellek nekik. :( ```...We have now reviewed your application and - unfortunately - we won't be able to continue the recruitment process with you at this point...```
Asszem ma nem fogjuk megujitani a szerzodest veluk.
MX es az SPF peldaul
Ez elvileg a https://www.senderscore.org/ alprojektje (vagy fordítva, vagy talán egymás partnerei). A Sendescore-ral nem vagyok megelégedve, nagyon hosszan tart az elévülési idő (bár rbl-szerű szolgáltatások esetén ez direkt a biznisz modell része is lehet, mindenesetre köcsögségnek tartom), és már fals pozitív esettel is volt problémám náluk. Mondjuk nekem anno legalább 48 órán belül reagáltak, ha jól emlékszem, bár érdemben nem történt semmi részükről.
Igen, nagy baratok.
De mivel infot nem nagyon szeretnek adni - ahogy latom - a hogyan/mikentrol, igy - remelem kevesbe - fajdalmas bucsut veszunk toluk...
Ha nagyon sipolnak az uzleti/sales managementnel (eddig nem), akkor maradhatnak, vagy egy honap kihagyas utan ujraszerzodunk. Halisten nem vilagvege-veszelyes temakor.