eszetlen fejlesztők

a minap láttam egy bejegyzést a chrome kapcsán. részvétem. hogy évtizedek óta szoftverfejlesztésből élnek? elfecsérelt idő volt, egyetlen percet sem kellett volna. a szinkronizálás (kedvencek, könyvjelzők) csak akkor működik, ha a google fiókba bejelentkezel. magyarán az idáig használt korábbi verzióban lévő megoldás már nem működik. annál ugyanis a menüjében lehetett külön bejelentkezni, nem kellett a google fiók állandó használata. ekkor nem is jegyezte hol-merre mászkálsz.
valamint települt egy google crash lóf*sz is, ezt kikapáltam a feladatkezelőből. a translate.google.com oldal irdatlan tetü lett (chrome-on keresztül). az 5 vagy több karakteres szavak beírása fél óra.

azért ha már a rohadtfox kukába került az edge-el együtt, most meg megy utána a chrome, az operát meg már évek óta nem favorizálom, lehet hogy csak a lynx marad.... :D

de hogy említést tegyek a világot romba döntő problémáról:
úgy egy hete megvettem a Farming Simulator 17-est (meg két éve a 15-öt is), hogy mint e-paraszt, maradvány szabadidőmet a legkényelmesebben b*sszam el.
asszem kár volt. legalább annyira, mint a fejlesztő brigád által összekalapált update is.
drága jó fejlesztőink ugyanis kiadtak (mitöbb erőszakoltak) egy patch-et (1.2 Gbyte), mely nélkül már nem használhatod a modhub-on lévő cuccokat, illetve a multiplayer sem működik. ezzel viszont az enyémhez hasonló gépeken lesz a játék élvezhetetlen és használhatatlan. akad, ragad, laggol.
az erőgép egy aspire e1-530, intel hd vga. mindkét játék low graphics beállítással és normális felbontással használható volt. a 15-ös még akkor is, amikor a felbontást emeltem 1366x768-ra (eme kijelző plafonja).
a 17-es azonban csak addig megy folyékonyan, amíg ezt a rohadék patch-et fel nem rakjuk.
sikerült jól megszopatni a trehány konfigurációval rendelkezőket, ám a kérdés csupán az, hogy a vga-t és processzort gyártók mennyi pénzt toltak ezért a giants-nak.
finoman jeleztem a supprt@-ra az elb*szott állapotot, illetve azt is, mielőtt megkérdeznék, nem áldozok 200ezret (meg még többet akár) egy gamer pc-re.

fenti állapot kapcsán egyetlen kérdés: ha a gamer pc-ken elérni kívánt erdményeket szépítjük, miért kell megszopatni ezért a trehányabb géppel rendelkezőket...? nem létezik, hogy a különböző grafikai elemeket ugyanazon séma alapján kell megjeleníteni egy szar videokártyán, mint egy idei kiadású felsőkategóriáson...

Hozzászólások

Egyik sem a fejleszyők hibája. mindkettő üzleti döntés. A fejlesztő csak végrehajtó.

Amúgy mi bajod a Firefoxszal?

tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE

grafikához: nem vetem el az összeesküvés lehetőségét (láttam már egész közelről fura finanszírozási megoldásokat, pl. a laptop cégek nagyrésze itthon reklámokért fizet, az eladásból a "szalonok" nem élnek meg, csak a reklámpénzen keresztüli támogatásból, legalábbis legutóbb pár éve még így volt), de itt inkább azt látom, hogy a jobb grafika, még ha nagyobb is a gépigénye, eladási szempontból előny, a kód optimizálása nem feltétlen térül meg (unreal engine szintjén biztos, de kis fjelesztőcégeknél nem), ezért nő a gépigény, mert szebb kell legyen, lowpoly (kis részletességű) modelleket beépíteni helyettesítőként kisebb gépekre szintén plusz pénz, gondold végig, kiből van több vevőd, abból a tömegből aki 4 éve nem költött a gépére, vagy abból, aki 1 éve vett új gépet, nem is olcsón? melyik a fizetőképesebb, és melyik a warez-osabb? melyik játszik majd többet, ezért esélyes, hogy áldoz is a játékra pénzt, nem csak azt látja, hogy pár óráért nem fizet 10e-t.

Előfordul hogy egy game -t úgy patchelnek meg hogy belassul a gpu render utána. Inkább tűnik hibának mint szándékolt magatartásnak.

--
debian,libreelec,openmediavault,ubuntu,windows,arch,lineageOS
zbook/elitebook/rpi3/nexus5_hammerhead