( wlaszi | 2021. 04. 15., cs – 08:13 )

Amit mond, szimpatikus (ne higyj nekem, gondolod át stb). Ahogy mondja (pörögve, darálva) kevésbé, leginkább ügynököknél tapasztaltam ilyet, amikor az a stratégia, hogy belefullasszanak az információba és ezzel építsenek bizalmat + eltereljék a figyelmet a sikamlósabb kérdésekről. De ez lehet, hogy csak ízlés dolga.

Ami kérdés, hogy miért csinálja? Ha sikeres, nincs szüksége az önpromóra. Ha "csak" tanítani szeretne, visszaadni a társadalomnak, vagy kiélni az excentrikusságát a "home office" alatt, ahhoz nincs szükség erre a "celeb brandépítős" stílusra, sem az oszd meg/like-old/iratkozz fel/támogass/stb maszlagra ami ugye az online marketing és a content monetizáció alaplépése.

Lehet, hogy valahol megválaszolta, de csak a linkelt videót néztem meg + a következő kérdezz-felelek részből valamennyit.