( Yuhl | 2021. 03. 03., sze – 12:28 )

Hát, szerintem balfácánságban a Takarék a csúcstartó. Szerencsétlenségünkre egy FHB-nál kötött, első genes CSOK-os hitel miatt odakeveredtünk a felvásárlások végett. Az asszony nyitott ott számlát a hitel miatt, 5 évig tartó kínszenvedés volt. Szerintem nem volt olyan év, hogy ne reklamált volna valamiért. Na most, a feleségem olyan, hogy nála pénzel nem lehet viccelni. Emlékszem, egyszer a szokásos 42 Ft helyett 43-at vontak le díjként, de akkor már több, nagyobb kaliberű szarság miatt nagyon torkig volt velük. Ahogy meglátta az összeget, fogta magát és ment be reklamálni.

Ugye szokása volt, hogy pénzeket járatott meg a többi számláink között, hogy legyen rajtuk forgalom. Amikor elkúrták a Takarék webbankját és majdnem egy hónap volt, mire végre be tudott lépni, akkor roppantul majd szétvetette az öröm.

Tavaly novemberben lejárt a hitel - komolyan mondom, vágta a centit, hogy mikor szabadulhat már meg a számlájától. Ötször ment be, mire ötödik alkalommal végre kiderült, hogy be se kellett volna mennie a hitelt megszüntetni, a számlamegszüntetéshez meg 30 nappal előtte le kell tiltani a kártyáját. Először rossz bankfiókba ment be, mert ugye csak ott tud ügyet intézni, ahol a hitelt is intézték. Mert két bankfiók nem beszélget egymással. (Konkrétan azt mondták neki, hogy nem tudják a másik fiók telefonszámát, ha ott folyósították a hitelt, menjen oda. Ezen eléggé kiakadt, mert két napig ezt hallgattam tőle otthon, hogy milyen szar kifogással etették.)

Úgyhogy már csak a földhivatalnál kellene pontot tenni az ügy végére és szabadok vagyunk. Se hitel, se számla, se bejegyzés.